Rustig blijvenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind fitties prima, maar ik hou niet van valse persoonlijke aanvallen over dingen waar mensen niks vanaf weten.
Nee.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja maar het is niet alsof jij dat zelf nooit doet
nee maar als je van popachtige punk houdt dig je dat waarschijnlijk ook welquote:Op zondag 14 februari 2016 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
dinosaur jr is toch geen punkband
quote:
hmz, oké danquote:
Weetje wat ik pas echt triest vind, dat jij je hierom zo kan bekommeren maar ondertussen wel hele bevolkingsgroepen, religies weg zet en van mening bent dat rassen niet zouden moeten mengen, homofoob zijn, etc. etc. Maar daar lijk je je aardig koeltjes bij te voelen. Prioriteiten he.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het echt triest dat je niet in ziet dat dit belachelijk gedrag is.
Doe wat aan je grammatica. Ik laat het verder liever rusten.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je het zelf pesten vind, waarom zou je het dan uberhaupt doen?
dat is waarquote:Op zondag 14 februari 2016 00:19 schreef Trollscience het volgende:
nee maar als je van popachtige punk houdt dig je dat waarschijnlijk ook wel
quote:
ja hequote:Op zondag 14 februari 2016 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik mag hem ook wel, maar tis vermakelijk om fittie met hem te hebben
quote:Op zondag 14 februari 2016 00:20 schreef TARDIS. het volgende:
Is hier nou echt altijd fittie? Zelfs zonder mij, hoink en MMG?
Mooie beschuldiging, klopt niks van.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Weetje wat ik pas echt triest vind, dat jij je hierom zo kan bekommeren maar ondertussen wel hele bevolkingsgroepen, religies weg zet en van mening bent dat rassen niet zouden moeten mengen, homofoob zijn, etc. etc. Maar daar lijk je je aardig koeltjes bij te voelen. Prioriteiten he.
ow men ik moet ook weer nodig seks hebben hoorquote:Op zondag 14 februari 2016 00:20 schreef Oberkullie het volgende:
Ik overweeg om seks te hebben met TARDIS.
Dat betekent dat of thermostaat kapot is of het al 20 graden is in je kamer waardoor je radiator niet aan gaatquote:
zelfs?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:20 schreef TARDIS. het volgende:
Is hier nou echt altijd fittie? Zelfs zonder mij, hoink en MMG?
Zeker??? Zin in keiharde kontsex met mij?? nee he vuile homo haterquote:Op zondag 14 februari 2016 00:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mooie beschuldiging, klopt niks van.
Right.:Dquote:Op zondag 14 februari 2016 00:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mooie beschuldiging, klopt niks van.
Begrijpelijk, sfeer is hier de laatste tijd echt trietsquote:Op zondag 14 februari 2016 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
hermann is hier veel te weinig godverdomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |