een dm van remqoquote:Op zondag 14 februari 2016 00:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat zijn de gevolgen als ik dat niet doe?
ik mag hem ook wel, maar tis vermakelijk om fittie met hem te hebbenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kan er niets aan doen, maar ik vind onze Jimbo echt een geweldig figuur. Denk dat het een boel scheelt als je zijn reacties soms eens leest en het eventjes laat rusten. Hij komt op het eerste gezicht wat bot en rot over, maar die jongen kraamt echt geen onzin uit.
Dank je Frank. Zou fijn zijn als mensen inderdaad lazen wat ik schreef.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kan er niets aan doen, maar ik vind onze Jimbo echt een geweldig figuur. Denk dat het een boel scheelt als je zijn reacties soms eens leest en het eventjes laat rusten. Hij komt op het eerste gezicht wat bot en rot over, maar die jongen kraamt echt geen onzin uit.
Kijk, ik kan een hoop hebben, maar hier ga ik werk van maken.quote:
qua leeftijd is het anders best een complimentquote:Op zondag 14 februari 2016 00:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kijk, ik kan een hoop hebben, maar hier ga ik werk van maken.
Is meestal zo langs de wegen.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Sneeuw vind ik altijd zo vervelend als het van die dooiende bruine vieze drab wordt.
Wtf lul jequote:Op zondag 14 februari 2016 00:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En irl anders praten. Echt je bent zo zielig.
Jij hebt ten minste haar.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kijk, ik kan een hoop hebben, maar hier ga ik werk van maken.
Ik vind fitties prima, maar ik hou niet van valse persoonlijke aanvallen over dingen waar mensen niks vanaf weten.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik mag hem ook wel, maar tis vermakelijk om fittie met hem te hebben
STAAT TOCH AL OP 20quote:Op zondag 14 februari 2016 00:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar ff zonder gekheid, de oplossing is zo simpel. De thermostaat op een hogere temperatuur zetten
Hey immy zullen we dat laten rusten?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind fitties prima, maar ik hou niet van valse persoonlijke aanvallen over dingen waar mensen niks vanaf weten.
nja maar het is niet alsof jij dat zelf nooit doetquote:Op zondag 14 februari 2016 00:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind fitties prima, maar ik hou niet van valse persoonlijke aanvallen over dingen waar mensen niks vanaf weten.
Als je het zelf pesten vind, waarom zou je het dan uberhaupt doen?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:17 schreef Stimorol- het volgende:
Frank is die man die de gepeste man beschermt. Wel lief.
hermann is hier veel te weinig godverdommequote:
Rustig blijvenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja maar het is niet alsof jij dat zelf nooit doet
nee maar als je van popachtige punk houdt dig je dat waarschijnlijk ook welquote:Op zondag 14 februari 2016 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
dinosaur jr is toch geen punkband
quote:
hmz, oké danquote:
Weetje wat ik pas echt triest vind, dat jij je hierom zo kan bekommeren maar ondertussen wel hele bevolkingsgroepen, religies weg zet en van mening bent dat rassen niet zouden moeten mengen, homofoob zijn, etc. etc. Maar daar lijk je je aardig koeltjes bij te voelen. Prioriteiten he.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het echt triest dat je niet in ziet dat dit belachelijk gedrag is.
Doe wat aan je grammatica. Ik laat het verder liever rusten.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je het zelf pesten vind, waarom zou je het dan uberhaupt doen?
dat is waarquote:Op zondag 14 februari 2016 00:19 schreef Trollscience het volgende:
nee maar als je van popachtige punk houdt dig je dat waarschijnlijk ook wel
quote:
ja hequote:Op zondag 14 februari 2016 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik mag hem ook wel, maar tis vermakelijk om fittie met hem te hebben
quote:Op zondag 14 februari 2016 00:20 schreef TARDIS. het volgende:
Is hier nou echt altijd fittie? Zelfs zonder mij, hoink en MMG?
Mooie beschuldiging, klopt niks van.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Weetje wat ik pas echt triest vind, dat jij je hierom zo kan bekommeren maar ondertussen wel hele bevolkingsgroepen, religies weg zet en van mening bent dat rassen niet zouden moeten mengen, homofoob zijn, etc. etc. Maar daar lijk je je aardig koeltjes bij te voelen. Prioriteiten he.
ow men ik moet ook weer nodig seks hebben hoorquote:Op zondag 14 februari 2016 00:20 schreef Oberkullie het volgende:
Ik overweeg om seks te hebben met TARDIS.
Dat betekent dat of thermostaat kapot is of het al 20 graden is in je kamer waardoor je radiator niet aan gaatquote:
zelfs?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:20 schreef TARDIS. het volgende:
Zeker??? Zin in keiharde kontsex met mij?? nee he vuile homo haterquote:Op zondag 14 februari 2016 00:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mooie beschuldiging, klopt niks van.
Right.:Dquote:Op zondag 14 februari 2016 00:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mooie beschuldiging, klopt niks van.
Begrijpelijk, sfeer is hier de laatste tijd echt trietsquote:Op zondag 14 februari 2016 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
hermann is hier veel te weinig godverdomme
wat is deze?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Zeker??? Zin in keiharde kontsex met mij?? nee he vuile homo hater
Denk eerder dat het aan Crip en Stimorol ligtquote:Op zondag 14 februari 2016 00:20 schreef TARDIS. het volgende:
Jullie zijn hierbij allebei de klos.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
qua leeftijd is het anders best een compliment
komt door mijquote:Op zondag 14 februari 2016 00:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Begrijpelijk, sfeer is hier de laatste tijd echt triets
ja ik snap het ook wel maar beter komt die boi wat gezelligheid en slechte grapjes brengenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Begrijpelijk, sfeer is hier de laatste tijd echt triets
#teamcripquote:Op zondag 14 februari 2016 00:21 schreef Stimorol- het volgende:
it's getting boring met die shit mensen
Hoe lang is het geleden?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ow men ik moet ook weer nodig seks hebben hoor
quote:Op zondag 14 februari 2016 00:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jullie zijn hierbij allebei de klos.
wtfquote:Op zondag 14 februari 2016 00:22 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik wil je neuken. Hard. Van achter.
hey wat zou je doen als ik je nu zou masseren ?? en je niet weg kon komen ??quote:Op zondag 14 februari 2016 00:22 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik wil je neuken. Hard. Van achter.
Goed, dit heb ik al meerdere keren aan je duidelijk gemaakt maar dat wil je blijkbaar niet horen. In elk geval valt het me vies van je tegen.quote:
Gisteren was hij er, maar was jij er niet denk ikquote:Op zondag 14 februari 2016 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik snap het ook wel maar beter komt die boi wat gezelligheid en slechte grapjes brengen
hou je van kontseks?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:23 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Idk doe ik altijd bij homohaters![]()
Is garpig hoe ze reageren
o okequote:Op zondag 14 februari 2016 00:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goed, dit heb ik al meerdere keren aan je duidelijk gemaakt maar dat wil je blijkbaar niet horen. In elk geval valt het me vies van je tegen.
#bringbackhermannquote:Op zondag 14 februari 2016 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik snap het ook wel maar beter komt die boi wat gezelligheid en slechte grapjes brengen
Ik vind jou ook erg belangrijkquote:Op zondag 14 februari 2016 00:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind mezelf belangrijk. Ben een egotrippertje.
HALOOO NOEM MIJ EENS VIESDIK DANNNNquote:Op zondag 14 februari 2016 00:20 schreef defokkingfoker het volgende:
Een snackbar mag zichzelf niet serieus nemen wanneer ze een hamburger op een bolletje serveren![]()
![]()
Gast koop eens fatsoenlijk hamburger brood
quote:
Je moet soms een beetje door de zure appel heen bijten zoals dat spreekwoord luidt. Want Jimmy heeft echt een ontzettende ontwikkelde kennis in zijn knar. Soms zegt hij weleens wat en daar wist ik echt niets van. Eerst zoek je het natuurlijk op, want je denkt 'verdomme, wijsneus' en dan blijkt het nog waar te zijn ook.quote:
Ook in bed?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind mezelf belangrijk. Ben een egotrippertje.
'jouw'quote:Op zondag 14 februari 2016 00:24 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Met jouw wel. Zusje mag ook
Je hebt niet het recht over mijn priveleven te oordelen omdat je geen kennis daarover hebt en geef flauw idee hebt van wie ik ben. Ik ga toch ook jou niet zitten afkraken op een gebied dat belangrijk voor je is om dingen die je hier hebt gezegd?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:23 schreef Crip het volgende:
Er is geen fittie, ging gewoon in discussie met Jimmy op een rustige manier. Maar als je het niet eens bent is het een persoonlijke aanval.
Weer niet in top-10quote:Op zondag 14 februari 2016 00:25 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "KLB SC" van 13-02-2016
nr / aantal posts / gebruiker
01 338 JimmyDean
02 275 Crip
03 256 Opsonisatie
04 228 Frank_Drebin
05 218 MMGYMCMB
06 189 HPLC
07 182 McGrath
08 172 Stimorol-
09 145 xcachet
10 137 zeer
Het heeft altijd prima gewerkt hoorquote:Op zondag 14 februari 2016 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jawel
MAAR HET WERKT WEER BEN ZO BLIJ
oke isgoe jimmy ben hier momenteel echt even te moe voorquote:Op zondag 14 februari 2016 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hebt niet het recht over mijn priveleven te oordelen omdat je geen kennis daarover hebt en geef flauw idee hebt van wie ik ben. Ik ga toch ook jou niet zitten afkraken op een gebied dat belangrijk voor je is om dingen die je hier hebt gezegd?
Ontspan dan trut.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nooit gedaan. Lijkt mij echt heel pijnlijk
Waarom weer zo stereotype>?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:24 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Met jouw wel. Zusje mag ook
Doe jij bij users die moslim zijn ook nooit idd.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hebt niet het recht over mijn priveleven te oordelen omdat je geen kennis daarover hebt en geef flauw idee hebt van wie ik ben. Ik ga toch ook jou niet zitten afkraken op een gebied dat belangrijk voor je is om dingen die je hier hebt gezegd?
Jezus man je zit op een forum, ga huilen.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je staat op nummer 15. Zelfde als je leeftijd toch?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weer niet in top-10
Ben trots op mezelf
Jimmh, kun je nu eindk eens ophouden>quote:Op zondag 14 februari 2016 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
probeer ons niet in jouw hel te betrekkenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:26 schreef Remqo het volgende:
Zullen we gewoon weer in een kringetje zitten met een kaasplankje op tafel?
Sorry.. kom net van mijn Marokkaanse vrienden vandaanquote:
228 reacties. Zo hee. Frank had niets te doen vandaag.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weer niet in top-10
Ben trots op mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |