quote:
Je moet soms een beetje door de zure appel heen bijten zoals dat spreekwoord luidt. Want Jimmy heeft echt een ontzettende ontwikkelde kennis in zijn knar. Soms zegt hij weleens wat en daar wist ik echt niets van. Eerst zoek je het natuurlijk op, want je denkt 'verdomme, wijsneus' en dan blijkt het nog waar te zijn ook.quote:
Ook in bed?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind mezelf belangrijk. Ben een egotrippertje.
'jouw'quote:Op zondag 14 februari 2016 00:24 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Met jouw wel. Zusje mag ook
Je hebt niet het recht over mijn priveleven te oordelen omdat je geen kennis daarover hebt en geef flauw idee hebt van wie ik ben. Ik ga toch ook jou niet zitten afkraken op een gebied dat belangrijk voor je is om dingen die je hier hebt gezegd?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:23 schreef Crip het volgende:
Er is geen fittie, ging gewoon in discussie met Jimmy op een rustige manier. Maar als je het niet eens bent is het een persoonlijke aanval.
Weer niet in top-10quote:Op zondag 14 februari 2016 00:25 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "KLB SC" van 13-02-2016
nr / aantal posts / gebruiker
01 338 JimmyDean
02 275 Crip
03 256 Opsonisatie
04 228 Frank_Drebin
05 218 MMGYMCMB
06 189 HPLC
07 182 McGrath
08 172 Stimorol-
09 145 xcachet
10 137 zeer
Het heeft altijd prima gewerkt hoorquote:Op zondag 14 februari 2016 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jawel
MAAR HET WERKT WEER BEN ZO BLIJ
oke isgoe jimmy ben hier momenteel echt even te moe voorquote:Op zondag 14 februari 2016 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hebt niet het recht over mijn priveleven te oordelen omdat je geen kennis daarover hebt en geef flauw idee hebt van wie ik ben. Ik ga toch ook jou niet zitten afkraken op een gebied dat belangrijk voor je is om dingen die je hier hebt gezegd?
Ontspan dan trut.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
nooit gedaan. Lijkt mij echt heel pijnlijk
Waarom weer zo stereotype>?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:24 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Met jouw wel. Zusje mag ook
Doe jij bij users die moslim zijn ook nooit idd.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je hebt niet het recht over mijn priveleven te oordelen omdat je geen kennis daarover hebt en geef flauw idee hebt van wie ik ben. Ik ga toch ook jou niet zitten afkraken op een gebied dat belangrijk voor je is om dingen die je hier hebt gezegd?
Jezus man je zit op een forum, ga huilen.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je staat op nummer 15. Zelfde als je leeftijd toch?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weer niet in top-10
Ben trots op mezelf
Jimmh, kun je nu eindk eens ophouden>quote:Op zondag 14 februari 2016 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
probeer ons niet in jouw hel te betrekkenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:26 schreef Remqo het volgende:
Zullen we gewoon weer in een kringetje zitten met een kaasplankje op tafel?
Sorry.. kom net van mijn Marokkaanse vrienden vandaanquote:
228 reacties. Zo hee. Frank had niets te doen vandaag.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weer niet in top-10
Ben trots op mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |