wat is deze?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:21 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Zeker??? Zin in keiharde kontsex met mij?? nee he vuile homo hater
Denk eerder dat het aan Crip en Stimorol ligtquote:Op zondag 14 februari 2016 00:20 schreef TARDIS. het volgende:
Is hier nou echt altijd fittie? Zelfs zonder mij, hoink en MMG?
Jullie zijn hierbij allebei de klos.quote:Op zondag 14 februari 2016 00:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
qua leeftijd is het anders best een compliment
komt door mijquote:Op zondag 14 februari 2016 00:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Begrijpelijk, sfeer is hier de laatste tijd echt triets
ja ik snap het ook wel maar beter komt die boi wat gezelligheid en slechte grapjes brengenquote:Op zondag 14 februari 2016 00:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Begrijpelijk, sfeer is hier de laatste tijd echt triets
#teamcripquote:Op zondag 14 februari 2016 00:21 schreef Stimorol- het volgende:
it's getting boring met die shit mensen
Hoe lang is het geleden?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ow men ik moet ook weer nodig seks hebben hoor
quote:Op zondag 14 februari 2016 00:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jullie zijn hierbij allebei de klos.
wtfquote:Op zondag 14 februari 2016 00:22 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik wil je neuken. Hard. Van achter.
hey wat zou je doen als ik je nu zou masseren ?? en je niet weg kon komen ??quote:Op zondag 14 februari 2016 00:22 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik wil je neuken. Hard. Van achter.
Goed, dit heb ik al meerdere keren aan je duidelijk gemaakt maar dat wil je blijkbaar niet horen. In elk geval valt het me vies van je tegen.quote:
Gisteren was hij er, maar was jij er niet denk ikquote:Op zondag 14 februari 2016 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik snap het ook wel maar beter komt die boi wat gezelligheid en slechte grapjes brengen
hou je van kontseks?quote:Op zondag 14 februari 2016 00:23 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Idk doe ik altijd bij homohaters![]()
Is garpig hoe ze reageren
o okequote:Op zondag 14 februari 2016 00:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goed, dit heb ik al meerdere keren aan je duidelijk gemaakt maar dat wil je blijkbaar niet horen. In elk geval valt het me vies van je tegen.
#bringbackhermannquote:Op zondag 14 februari 2016 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik snap het ook wel maar beter komt die boi wat gezelligheid en slechte grapjes brengen
Ik vind jou ook erg belangrijkquote:Op zondag 14 februari 2016 00:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik vind mezelf belangrijk. Ben een egotrippertje.
HALOOO NOEM MIJ EENS VIESDIK DANNNNquote:Op zondag 14 februari 2016 00:20 schreef defokkingfoker het volgende:
Een snackbar mag zichzelf niet serieus nemen wanneer ze een hamburger op een bolletje serveren![]()
![]()
Gast koop eens fatsoenlijk hamburger brood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |