SPOILER: SwiftliciousOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Horkquote:
Feministen zijn nog erger dan marokkanen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als we dadelijk de feministische bond op ons dak krijgen, alle uitspraken hier gemaakt zijn onder voorbehoud en ik ben niet aansprakelijk noch verantwoordelijk.
Dat is Sade volgens mij he, in je UI?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:09 schreef Myrr het volgende:
Hoe doe je zo een UI in de OP en doe mij even ook erbij.
Ik ga eens kijken of het mij lukt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:09 schreef Myrr het volgende:
Je moest eens weten wat een drama zo'n OP levertquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:09 schreef Myrr het volgende:
Nee dat ben ik.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is Sade volgens mij he, in je UI?
Regel 4: Je eigen UI of die van een niet-KLB SC'er in de OP zetten is ten strengste verboden. Jouw UI wordt alleen toegevoegd door andere users wanneer zij jou als kwaliteitsuser beschouwen, dat kan je zelf niet beslissen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:09 schreef Myrr het volgende:
Als twee druppels eigenlijk. Jeetje.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee dat ben ik.
Maar ik heb wel iets weg van Sade.Best veel. Eigenlijk.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Regel 4: Je eigen UI of die van een niet-KLB SC'er in de OP zetten is ten strengste verboden. Jouw UI wordt alleen toegevoegd door andere users wanneer zij jou als kwaliteitsuser beschouwen, dat kan je zelf niet beslissen.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of het mij lukt.
Wow voel me vereerd.quote:
Meedenken. Kijk, daar win je een oorlog mee.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik dacht, ik bespaar je de moeite
Als dit allemaal kwaliteitsusers zijn is kritische selectie non-existent in deze SC.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Regel 4: Je eigen UI of die van een niet-KLB SC'er in de OP zetten is ten strengste verboden. Jouw UI wordt alleen toegevoegd door andere users wanneer zij jou als kwaliteitsuser beschouwen, dat kan je zelf niet beslissen.
Zouden meer mensen moeten doen. Clichéval.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Meedenken. Kijk, daar win je een oorlog mee.
Dat is geheel vrijblijvend, maar vaste UI is beste UIquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mensen zouden niet van UI moeten veranderen.
En dit wel een beetje. Alhoewel, eigenlijk vind ik de meeste mensen best aardig.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als dit allemaal kwaliteitsusers zijn is kritische selectie non-existent in deze SC.
Heb jouw woensdag-UI anders een tijd niet gezienquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is geheel vrijblijvend, maar vaste UI is beste UI
Ik zal DJ Toni weer even zettenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb jouw woensdag-UI anders een tijd niet gezien
Vanwaar altijd die anglicismen in je taalgebruik? 'Existent'. Afschuwelijke ontwikkeling.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als dit allemaal kwaliteitsusers zijn is kritische selectie non-existent in deze SC.
Het is moeilijk bescheiden te blijven,quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als er geselecteerd werd op kwaliteitusers bleef ik alleen over
Dat is ook weer beetje té
Eigenlijk Frans maar oke.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vanwaar altijd die anglicismen in je taalgebruik? 'Existent'. Afschuwelijke ontwikkeling.
Als we een dochter krijgen noemen we die Toniquote:
Kijk, als wereldleiders zoiets zouden zeggen, dan zijn er geen oorlogen meer.quote:
poppetje gezien, kastje dichtquote:
Dat moeten we toch niet willen met z'n allen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Kijk, als wereldleiders zoiets zouden zeggen, dan zijn er geen oorlogen meer.
wat vind je van Jimmy Dean?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als we een dochter krijgen noemen we die Toni
Eigenlijk Sade als dit een meisje was geweest, dat was de eerste optie. Misschien Toni Sade. Of Billie.Of Jean.
Of Billie Jean.
Zoveel vette vernamingen.
Wat een kutnamen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als we een dochter krijgen noemen we die Toni
Eigenlijk Sade als dit een meisje was geweest, dat was de eerste optie. Misschien Toni Sade. Of Billie.Of Jean.
Of Billie Jean.
Zoveel vette vernamingen.
leon, ik kom NU naar je toe met mongoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb zelden zulke goede diarree gezien ja
Radio DJ's uit GTA Vice City, spel van 13 jaar oud ondertussen.quote:
Nee man. Voor kinderen met een mix van ons uiterlijk is dat gewoon dope. Beter dan Luuk en Finn en Fedde enzo.quote:
Jawel. Mensen die elkaar - terwijl we allemaal dromen hebben, geliefden, drang naar een betere wereld, kortom, in essentie hetzelfde - de schedel in slaan... Ik vind dat de grootste idioterie die er bestaat. Al het leven is waardevol en dient ook zo behandeld te worden. Enkele uitzonderingen - zoals de Utrechtse serieverkrachter om maar iets te noemen, of bijv. bepaalde lieden van IS - daargelaten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat moeten we toch niet willen met z'n allen?
Ken dat spelletje wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Radio DJ's uit GTA Vice City, spel van 13 jaar oud ondertussen.
Thema was wel de 80's
Ja ach, ik heb denk ik de ballen niet om voor iets als Toni Jean te gaan (een nicht van me uit NZ heet zo en vind het eigenlijk nog steeds de aller vetste naam ooit).quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Soms... Soms moet je verstandig zijn en je mening voor je houden..
Denk niet dat dat je lukt, maar okquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
leon, ik kom NU naar je toe met mongo
Jimmy mag z'n mening verkondigen als iedereen anders, het zou hem wel sieren als hij wat losser mee doet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Soms... Soms moet je verstandig zijn en je mening voor je houden..
Wat vond jij van het vluchtelingendebat eergisteren?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jimmy mag z'n mening verkondigen als iedereen anders, het zou hem wel sieren als hij wat losser mee doet.
Zou hem anders door kunnen verwijzen naar F&L of POL voor bepaalde vraagstukken waar hier niemand op zit te wachten.
Ben jij een Maori toevallig?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ach, ik heb denk ik de ballen niet om voor iets als Toni Jean te gaan (een nicht van me uit NZ heet zo en vind het eigenlijk nog steeds de aller vetste naam ooit).
Je moet van je hart geen moordkuil maken, zeggen ze weleens. Soms iets te letterlijk opgevat.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jimmy mag z'n mening verkondigen als iedereen anders, het zou hem wel sieren als hij wat losser mee doet.
Zou hem anders door kunnen verwijzen naar F&L of POL voor bepaalde vraagstukken waar hier niemand op zit te wachten.
Niet gevolgd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat vond jij van het vluchtelingendebat eergisteren?
Wijze man deze Frank.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je moet van je hart geen moordkuil maken, zeggen ze weleens. Soms iets te letterlijk opgevat.
Hermann's hol daarentegenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet gevolgd.
En ik vind het nogal een een gewaagde uitspraak om te zeggen dat ze m'n hol in kunnen, zoveel ruimte is er niet.
Hoe kom je er bij.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben jij een Maori toevallig?
Waren die anderen wel erg sloomquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:23 schreef Toto69 het volgende:
Ik kan goed zwemmen ja. Van die tien miljoen zaadcellen zwom ik het snelste.
Rekt het niet, dan scheurt het wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet gevolgd.
En ik vind het nogal een een gewaagde uitspraak om te zeggen dat ze m'n hol in kunnen, zoveel ruimte is er niet.
Had ik maar iets meer m'n best gedaanquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:06 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van vrijdag 12 februari 2016
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 344 HPLC
02. 327 NoelGallagher
Klik hier voor meer stats
Zit vol met handdoeken en mexicanosquote:
wat scheurt moet je naaienquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Rekt het niet, dan scheurt het wel.
Ik heb gewoon 1000 posts in drie dagen. Hopelijk valt er morgen een dakpan op mijn rechterhandquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Had ik maar iets meer m'n best gedaan![]()
Wat een kutnamenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
Mijn namenlijstje:
Jongens
Samuel
Jeremy
Michael
Joshua
Alexander (Alex)
Thomas
Richard
Meisjes
Victoria (Vicky)
Julia
Emily
Lucy
Rachel
Catherine
Alissa
Ah, scheelt wel weer opvouwenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zit vol met handdoeken en mexicanos
Ik heet Alexandraquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:25 schreef JimmyDean het volgende:
Mijn namenlijstje:
Jongens
Samuel
Jeremy
Michael
Joshua
Alexander (Alex)
Thomas
Richard
Meisjes
Victoria (Vicky)
Julia
Emily
Lucy
Rachel
Catherine
Alissa
Mooie naam.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik heet Alexandra
Maat verder mag je echt geen kritiek hebben op mijn namen zeg.
Fok jij buiten dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 1000 posts in drie dagen. Hopelijk valt er morgen een dakpan op mijn rechterhand
Daar heb je twee punten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mooie naam.
Ik bepaal zelf wel of ik ergens kritiek op heb.
Het is dan wel het internet, dus je kunt hoop met een korrel zout nemen, maar iemand zal maar iets vertellen en vervolgens zegt de ander heel droog 'wat een kutnamen'.quote:
Supermarkten bezorgen tegenwoordig hequote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, moet boodschappen doen, dus ik heb hoop
Ook zo'n mooie:quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]. Ja, dat is er ook zo'n een ja.
Sinds wanneer? #ettoquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Supermarkten bezorgen tegenwoordig he
Engelse namen zijn dan ook mooier dan Nederlandse namen. Dat is wel een dingetje, Engelse namen worden altijd kut uitgesproken door leraren/docenten. "Is het Jessie of Jazzy?"quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:27 schreef HPLC het volgende:
Je kan wel zien dat Jimmy docent Engels is
Sinds best wel langquote:
Dit is een online forum, dat lijkt me niet de plek voor etiquette.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jimmy weet heel veel - soms ik leer ik weleens wat van 'm - maar hoffelijkheid en manieren. Mwah, daarvoor zou ik bij een ander in de leer gaan.
Ik heb zelf een naam die beroerd te vertalen is in het Engels, en dat is echt kut als je in het buitenland bent...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Engelse namen zijn dan ook mooier dan Nederlandse namen. Dat is wel een dingetje, Engelse namen worden altijd kut uitgesproken door leraren/docenten. "Is het Jessie of Jazzy?"
haters gonna hatequote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:30 schreef Catkiller het volgende:
Mannen die een lijstje maken voor kindernamen.
Ik kende daar nog eentje van. Ben ik verdomme vergeten. Kan er niet opkomen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ook zo'n mooie:
Goed gereedschap hangt onder een afdakje
Echt goed gereedschap heeft geen afdakje nodig
Dit ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:30 schreef Catkiller het volgende:
Dan is het in ieder geval niet Hans. Dat is wel een pluspunt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb zelf een naam die beroerd te vertalen is in het Engels, en dat is echt kut als je in het buitenland bent...
Zo ben ik niet, ik heb een uitvoerige planning liggen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dit ook.
Kwam ik steeds met namen, zegt die hork "Ja uhhhh, we hebben nog zes maanden hoor."
Mwah. We zitten hier allemaal voor ons lol en ik heb altijd zoiets, al is het maar het internet, soms kun je iets beter niet zeggen. Bedoel, het is en blijft een persoon al zeg je het niet direct.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit is een online forum, dat lijkt me niet de plek voor etiquette.
Beste gewoon paar namen op een papiertje schrijven en dan in een hoed en grabbelen maarquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:30 schreef Catkiller het volgende:
100% dat je vriendin/vrouw (ik heb geen idee of je onder de pannen bent) het er tegen die tegen tijd niet mee eens is.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo ben ik niet, ik heb een uitvoerige planning liggen.
Als het maar geen Von Schlieffen-plan wordt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo ben ik niet, ik heb een uitvoerige planning liggen.
Ja daar maal ik niet zo om eerlijk gezegd. Ik wordt hier ook regelmatig genoeg onheus bejegend.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah. We zitten hier allemaal voor ons lol en ik heb altijd zoiets, al is het maar het internet, soms kun je iets beter niet zeggen. Bedoel, het is en blijft een persoon al zeg je het niet direct.
Haha, jimmy heet jochemquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb zelf een naam die beroerd te vertalen is in het Engels, en dat is echt kut als je in het buitenland bent...
Aanpassen of wegwezen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
100% dat je vriendin/vrouw (ik heb geen idee of je onder de pannen bent) het er tegen die tegen tijd niet mee eens is.
Hey Frederikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zit wat inquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah. We zitten hier allemaal voor ons lol en ik heb altijd zoiets, al is het maar het internet, soms kun je iets beter niet zeggen. Bedoel, het is en blijft een persoon al zeg je het niet direct.
Ja gayboy ben je toch ook.quote:
Mijn gehele naam bevat 5x Oquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit is te makkelijk nu.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kende daar nog eentje van. Ben ik verdomme vergeten. Kan er niet opkomen.
wedden dat ie zo zegt van hap hapquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, dan moet je natuurlijk niet zo gaan doen
Of Johan, Piet, Klaas, Hein, Fred, Sjors, Peter, Ronald, Bert, Bas, Job, Kees, Freek, Hubert, Jos, Henk etc.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:34 schreef Catkiller het volgende:
Zolang ze niet met de naam Hans aan komt ben ik al tevreden.
Mongogogogo?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mijn gehele naam bevat 5x O
Geheel Hollandsch en fucking trots op, en lastig uit te spreken voor buitenlanders, zelfs andere Nederlanders hebben de neiging om m'n voornaam uit te spreken als Renko
Neu, ik typ vrij snel en dus maak ik af en toe taalfoutjes.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wedden dat ie zo zegt van hap hap
Zoiets jaquote:
Wat is er nou mis met Hans?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:34 schreef Catkiller het volgende:
Zolang ze niet met de naam Hans aan komt ben ik al tevreden.
Ik houd het bij Rem of Remmie.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mijn gehele naam bevat 5x O
Geheel Hollandsch en fucking trots op, en lastig uit te spreken voor buitenlanders, zelfs andere Nederlanders hebben de neiging om m'n voornaam uit te spreken als Renko
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Maargoed, battle of the slowchats.
De SC's strijden tegen elkaar in een algemene kennisquiz(om maar even een voorbeeld te noemen)
Elke SC wordt vertegenwoordigd door 3 leden, of 1, of 2, die zijn voorgedragen door de rest van de SC'ers.
Dit allemaal live te volgen op radio KLB.
De SC die wint, wordt SlowChat van het Jaar en die krijgt een prachtige bekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso dat wij kans maken
Zo wordt ik meestal ook genoemd, Remmert wordt ook vaak gebruiktquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik houd het bij Rem of Remmie.
Ik ben quizexpert. Geen grap.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Nu er toch blauw aanwezig hier. Wat vinden jullie van mijn prachtige idee?![]()
[..]
Remboquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo wordt ik meestal ook genoemd, Remmert wordt ook vaak gebruikt
Door de naam Hans.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom?
En ben jij dat in je UI?
En Rempje?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alsjeblieft niet zegquote:
Ik voorzie een organisatorische chaos.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wordt ikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap dat het een beetje lastig te verteren is als je zelf niet over zoveel algemene kennis beschikt.quote:
Maar ik ga natuurlijk niet in rl tussen een stelletje FOK!kers zitten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik snap dat het een beetje lastig te verteren is als je zelf niet over zoveel algemene kennis beschikt.
Maar hey, als we winnen, is die beker ook voor jou
Hij gedraagt zich toch wel tijdens verkiezingen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:39 schreef Myrr het volgende:
M'n pa heet trouwens Hans, maar mijn vader is echt een held. In de zin van Randy Marsh.
Ik stel voor dat alle mensen die 'ik wordt' typen automatisch uitgesloten worden van de FOK!-quizquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
wordt ik
man man man, da's al de tweede
Heeft potentie, werk het uitquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat deze SC kan winnen van Gym en Geerd SC?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik snap dat het een beetje lastig te verteren is als je zelf niet over zoveel algemene kennis beschikt.
Maar hey, als we winnen, is die beker ook voor jou
Ja, ik vind obvious selfies toch een beetje aandachtigerig, dus ja, naja, weetniet. Op foto/phantomesse zit een oude, maar weet het ww niet meer.quote:
Het team waar ik in zit wint.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat deze SC kan winnen van Gym en Geerd SC?
Nou ja. Voor zoiets zou ik moeilijk hard m'n best doen. Er zijn 2 NG's he, niet alleen de klbsc NGquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik voorzie een organisatorische chaos.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich toch wel tijdens verkiezingen?
Gelukkig is dit een forum en geen sollicitatiebriefquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
wordt ik
man man man, da's al de tweede
Beetje incognito bewaren op een forum als dit, groot gelijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, ik vind obvious selfies toch een beetje aandachtigerig, dus ja, naja, weetniet. Op foto/phantomesse zit een oude, maar weet het ww niet meer.
Als Rempje er heil in ziet, dan ik ook.quote:
Nou, maar dit staat niet goed op je cv.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig is dit een forum en geen sollicitatiebrief
Oh ik heb volgens mij heen m'n hebben en houwen hier wel gepost, vandaar elk jaar/elke paar jaar een nieuwe username.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beetje incognito bewaren op een forum als dit, groot gelijk.
ik zie er wel heil in, maar dan,... wat kan je winnen, of gaat het om de eer?quote:
Oh boyquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als Rempje er heil in ziet, dan ik ook.
Ik niet gelukkig, en dat ben ik ook niet van plan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ik heb volgens mij heen m'n hebben en houwen hier wel gepost, vandaar elk jaar/elke paar jaar een nieuwe username.
Jij hebt er wat versleten ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ik heb volgens mij heen m'n hebben en houwen hier wel gepost, vandaar elk jaar/elke paar jaar een nieuwe username.
Mooie beker, duh. voor in de OP. Of titel SC van het jaarquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik zie er wel heil in, maar dan,... wat kan je winnen, of gaat het om de eer?
Ja, elke keer dat ik dacht 'Oeh... Ben nu wel wat over de schreef gegaan...' ben ik even incognito gegaan en na een tijdje weer out.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt er wat versleten ja.
Het is goed met je Franciousquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Excuus, maar dat Rempje, dat blijft nu steken.
Jeetje, wat een vergelijking weer Frankquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als jij net zoveel kinderen als usernames krijgt dan staat je zowel lichamelijk als geestelijk nog een avontuur te wachten waar Indi nee op zou zeggen. Want dan win je het niet met slechts een fedora, zweep en revolver.
Indy*quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als jij net zoveel kinderen als usernames krijgt dan staat je zowel lichamelijk als geestelijk nog een avontuur te wachten waar Indi nee op zou zeggen. Want dan win je het niet met slechts een fedora, zweep en revolver.
Indy dus. Voor het geval er misverstanden zijn ontstaan.quote:
Potverdorie, is dit een verwijzing?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
The Rules of Attractionquote:
Nou ja, misschien wat kinderlijk en ik leeftijd/relativeringsvermogen gewijs geen idee maar heb ooit De wereld van Sofie gelezen en die vond ik best wel uitdagend voor op die leeftijd.quote:
Asterix en de Koperen Ketel.quote:
heb ik al in de kastquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ja, misschien wat kinderlijk en ik leeftijd/relativeringsvermogen gewijs geen idee maar heb ooit De wereld van Sofie gelezen en die vond ik best wel uitdagend voor op die leeftijd.
uiensoepquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Asterix en de Koperen Ketel.
Al denk ik niet dat je op dit antwoord stond te wachten...
Ik ben niet van de lectuur
Dat was een bijzonder flauw grapje.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Potverdorie, is dit een verwijzing?
Maarte, ach, even denken. LFF, Phan, oLexie en deze, valt best mee toch.
Daar zit een luchtje aanquote:
Oh, nou ja het had zomaar ergens op kunnen berusten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat was een bijzonder flauw grapje.
Hoop van mij is ook gewoon bijzonder flauw, slap geouwehoer.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh, nou ja het had zomaar ergens op kunnen berusten.
Rare obsessie met Ayn Rand heb jij.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Alles wat niet van Ayn Rand is.
Ja ach, zou me er ook bijzonder weinig druk om kunnen maken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoop van mij is ook gewoon bijzonder flauw, slap geouwehoer.
ken ze niet allemaal, zal ff kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
The Rules of Attraction
Journey to the End of the Night
1984
The Name of the Rose
Lord of the Flies
The Great Gatsby
oa
Doe dat, allemaal zijn ze goed.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ken ze niet allemaal, zal ff kijken
ja aansteller is dat hequote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:49 schreef Myrr het volgende:
Vond gisteren trouwens weer het dagboek van Anne Frank en weet zeker dat ik daar nu een heel andere kijk op heb dan toen het uit kwam.
engste ideologie ooit jwzquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Rare obsessie met Ayn Rand heb jij.
We gaan er achter komen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja aansteller is dat he
Jij hebt de Strijd om Banstille gemistquote:
is op bol.com vlgns mij maar 15 euroquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zou hem best wel weer een keer willen lezen. Even marktplaatsen.
Ah, een merkwaardige uitspraak van Etto zonder feitelijke onderbouwing om te proberen de sfeer in de SC te verpesten, wie had dat zien aankomen?quote:
Overgewaardeerde filosoof. Beter Hegel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:53 schreef Myrr het volgende:
Heb een keer dat groene boek van Nietzsche gekocht en snapte er geen moer van maar ben hem ergens tussen verhuizingen door verloren.
Net als vrijwel al m'n boeken.![]()
Apollinische den dionysische krachten... zie die maar in evenwicht te krijgenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:53 schreef Myrr het volgende:
Heb een keer dat groene boek van Nietzsche gekocht en snapte er geen moer van maar ben hem ergens tussen verhuizingen door verloren.
Whut? Tell mequote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jij hebt de Strijd om Banstille gemist
Vond het altijd te land duren maar heb feelgoodhormonen gekregen dus nu vind ik het ineens leuk. Net als dat Schiphol programma...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:53 schreef xcachet het volgende:
All you need is loveBazen programma
Dat zou ik je inderdaad aanraden de pc uit te zetten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ach, zou me er ook bijzonder weinig druk om kunnen maken.
also sprach zarathustra?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:53 schreef Myrr het volgende:
Bquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Overgewaardeerde filosoof. Beter Hegel.
Gewoon allemaal weer eens lezen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel een ontzettende bazen reactie van Asscherquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zou ik je inderdaad aanraden de pc uit te zetten.
Doet me overigens aan die zooi van Asscher denken. Die man heeft volgens mij nooit op internet gezeten want
a) mensen zeggen nu eenmaal vervelende dingen op internet
b) als je je daar druk over maakt, ga dan niet het web op
c) plemp dan vooral geen tekst met 9299323 alinea's neer waar jij wel even je frustraties in uiteenzet.
Die man heeft volgens mij nog nooit van zijn leven op het web gezeten.
Zo, lichten uit, sluiten die tent.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:55 schreef xcachet het volgende:
Ik heb de mensa test gedaan en hoor bij de 10% slimmere bevolking van Nederland
Ja dat wel. Beetje langdradig.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vond het altijd te land duren maar heb feelgoodhormonen gekregen dus nu vind ik het ineens leuk. Net als dat Schiphol programma...
Vertel je niet even erbij dat je vals hebt gespeeld?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:55 schreef xcachet het volgende:
Ik heb de mensa test gedaan en hoor bij de 10% slimmere bevolking van Nederland
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
B
[..]
Gewoon allemaal weer eens lezen.
Die andere 90% is gewoon dom denk ikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo, lichten uit, sluiten die tent.
Heb eens een keer Mein Kampf geprobeerd. Na 10 pagina's dacht ik doeiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:53 schreef Myrr het volgende:
phanomenologie des geistes gelezen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wilde ook de klassieke IQ test doen, maar die werd mij te lang.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vertel je niet even erbij dat je vals hebt gespeeld?
Toen was ik nog zwart, en er was een hele rel om de ban van DPquote:
Zo eenzaam opgesloten in een kamertje produceer je doorgaans niet de meest fijne teksten. Zie internetfora.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb eens een keer Mein Kampf geprobeerd. Na 10 pagina's dacht ik doeiiiiiiiiiiiiiiii
Neu, ik ben het ook niet eens met hem maar ik vind het wel een geinig figuur.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
phanomenologie des geistes gelezen?
Waar slaat die FB eigenlijk op? Feedback?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toen was ik nog zwart, en er was een hele rel om de ban van DP
Dit kwam er uit voort:
[ afbeelding ]
coolquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dit kwam er uit voort:
[ afbeelding ]
Kon je je niet concentrerenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wilde ook de klassieke IQ test doen, maar die werd mij te lang.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kon je je niet concentreren
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wilde ook de klassieke IQ test doen, maar die werd mij te lang.
lmao... that explains it...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Neu, ik ben het ook niet eens met hem maar ik vind het wel een geinig figuur.
Sowieso is filosofie een nutteloos vakgebied.
Ik volg je niet helemaal ben ik bang.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat overal een soort van Ja en een soort van Nee in zit.
Ja, ik wist toen nog niet wat er achter de schermen speeldequote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waar slaat die FB eigenlijk op? Feedback?
En waarom?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter ga je weer weg, het was net gezellig.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lmao... that explains it...
Filosofie brengt geen ZWART en WITTE antwoorden... dat is voor sommigen nogal lastig.quote:
Jij verpest dat nu anders met deze opmerking.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter ga je weer weg, het was net gezellig.
Nutteloos omdat?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik volg je niet helemaal ben ik bang.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Filosofie brengt geen ZWART en WITTE antwoorden... dat is voor sommigen nogal lastig.
Feiten zijn het enige waar je op kunt bouwen. Filosofie en idealen zijn alleen nuttig als het ook praktische verbeteringen oplevert, wat het vrijwel nooit doet.quote:
Jeetje, toelatingstest voor Delta geprobeerd?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:58 schreef xcachet het volgende:
Dan begint er na 20 minuten een aapje in mijn hoofd te dansen en te slaan met deksels.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Feiten zijn het enige waar je op kunt bouwen. Filosofie en idealen zijn alleen nuttig als het ook praktische verbeteringen oplevert, wat het vrijwel nooit doet.
Je ziet toch wel dat Etto ruzie probeert te zoeken?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij verpest dat nu anders met deze opmerking.
Ruzie? Alsjeblieft zeg, daar ben ik veel te mellow voor.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je ziet toch wel dat Etto ruzie probeert te zoeken?
Feiten? Wat zijn nu precies feiten? Zijn feiten niet geheel afhankelijk van constructies die mettertijd veranderen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Feiten zijn het enige waar je op kunt bouwen. Filosofie en idealen zijn alleen nuttig als het ook praktische verbeteringen oplevert, wat het vrijwel nooit doet.
Ik schat je toch wel in dat je een doos onder die ongrijpbare banaan plaatstquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nog nooit de noodzaak gevoeld om een IQ-test te doen, voel me dan net zo'n aapje dat kunstjes (probeert) doet.
Of er nu een IQ uitkomt van 150 of 70, het zal mij verder een spreekwoordelijke worst zijn.
Dapper hoor... ik heb er de kracht niet meer voor.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Feiten? Wat zijn nu precies feiten? Zijn feiten niet geheel afhankelijk van constructies die mettertijd veranderen?
Zwaartekracht is een natuurkundig feit, maar is het een universeel feit? Wat maakt een feit nu eigenlijk een feit?
Nee hoor, etto vraagt gewoon iets. Voert discussie. Niets mis mee. Gooi je kennis maar in de strijd.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je ziet toch wel dat Etto ruzie probeert te zoeken?
Iets is een feit wanneer het is.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Feiten? Wat zijn nu precies feiten? Zijn feiten niet geheel afhankelijk van constructies die mettertijd veranderen?
Zwaartekracht is een natuurkundig feit, maar is het een universeel feit? Wat maakt een feit nu eigenlijk een feit?
Wat is zijn?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Iets is een feit wanneer het is.
Was verplicht, moest getest worden op wat dingen (kwam allen ADHD uit en Dhystemie ofzo, destijds) maar vond het serieus leuk om te doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nog nooit de noodzaak gevoeld om een IQ-test te doen, voel me dan net zo'n aapje dat kunstjes (probeert) doet.
Of er nu een IQ uitkomt van 150 of 70, het zal mij verder een spreekwoordelijke worst zijn.
Dat is een beetje naief, ik weet nu onderhand wel hoe Etto opereert.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee hoor, etto vraagt gewoon iets. Voert discussie. Niets mis mee. Gooi je kennis maar in de strijd.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is een beetje naief, ik weet nu onderhand wel hoe Etto opereert.
Nee hoor, als iets onbegrijpbaar is, is iets ongrijpbaar. Maar belangrijker, ik houd niet van bananen, dus ik laat het ding waar het is.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik schat je toch wel in dat je een doos onder die ongrijpbare banaan plaatst
Dit is precies waarom filosofie nutteloos is, uiteindelijk leidt het altijd tot semantische redeneringen waar geen antwoord op te geven is.quote:
Een potje apenkooien zit er ook niet in met jouquote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee hoor, als iets onbegrijpbaar is, is iets ongrijpbaar. Maar belangrijker, ik houd niet van bananen, dus ik laat het ding waar het is.
Maar het is zinnig om daar eens over na te denken want, zo is het, ons zijn is eigenlijk geheel afhankelijk van taalconstructies. Daar hang jij alles, van het begrip zwaartekracht tot poepen aan op. Eigen bepaalt wat voor jou werkelijkheid is een taalconstructie. Een begrip.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit is precies waarom filosofie nutteloos is, uiteindelijk leidt het altijd tot semantische redeneringen waar geen antwoord op te geven is.
Ik drink een wijntje, dan mogen jullie apenkooien.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een potje apenkooien zit er ook niet in met jou
Nutteloos... Inderdaad, je zult eens nadenken over dingen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit is precies waarom filosofie nutteloos is, uiteindelijk leidt het altijd tot semantische redeneringen waar geen antwoord op te geven is.
Sinds wanneer is hersenstof nutteloos? Mensen kunnen er werkelijk waar iets van leren, al hebben anderen daar dan weinig boodschap aan, voor die persoon kan het waardevol zijn dus het is per definitie niet nutteloos.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En wat kan je daar praktisch mee? Niks. Je moet het doen met de perceptie van realiteit die wij hebben.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar het is zinnig om daar eens over na te denken want, zo is het, ons zijn is eigenlijk geheel afhankelijk van taalconstructies. Daar hang jij alles, van het begrip zwaartekracht tot poepen aan op. Eigen bepaalt wat voor jou werkelijkheid is een taalconstructie. Een begrip.
meh, ik ben ook zo weg, morgen werken en maak het al veel te laatquote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik drink een wijntje, dan mogen jullie apenkooien.
heidegger is ee niets bijquote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar het is zinnig om daar eens over na te denken want, zo is het, ons zijn is eigenlijk geheel afhankelijk van taalconstructies. Daar hang jij alles, van het begrip zwaartekracht tot poepen aan op. Eigen bepaalt wat voor jou werkelijkheid is een taalconstructie. Een begrip.
Wat?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje, toelatingstest voor Delta geprobeerd?
Amen... maar ja, we zitten in een era van plat materialisme waarin het hebben van een smartphone belangrijker is dan nadenken over zaken die dieper gaan dan de laatste ellendes van een of andere soapactrice in een of andere B-soap.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Sinds wanneer is hersenstof nutteloos? Mensen kunnen er werkelijk waar iets van leren, al hebben anderen daar dan weinig aan, voor die persoon kan het waardevol zijn dus het is per definitie niet nutteloos.
Gymfavoriet #1quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik drink een wijntje, dan mogen jullie apenkooien.
Och, het is interessant en leuk tijdverdrijf, maar als het praktisch niet toepasbaar is, heb je er niks aan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Sinds wanneer is hersenstof nutteloos? Mensen kunnen er werkelijk waar iets van leren, al hebben anderen daar dan weinig boodschap aan, voor die persoon kan het waardevol zijn dus het is per definitie niet nutteloos.
Niet alles moet praktisch toepasbaar zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Och, het is interessant en leuk tijdverdrijf, maar als het praktisch niet toepasbaar is, heb je er niks aan.
Je hoeft ook niet overal iets mee te kunnen. Dat is een beetje modernistisch vroeg twintigste eeuw-denken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En wat kan je daar praktisch mee? Niks. Je moet het doen met de perceptie van realiteit die wij hebben.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet overal iets mee te kunnen. Dat is een beetje modernistisch vroeg twintigste eeuw-denken.
Het brengt mensen tot inzicht. Aan inzicht heb je toch wel degelijk iets.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Och, het is interessant en leuk tijdverdrijf, maar als het praktisch niet toepasbaar is, heb je er niks aan.
Uiteindelijk bepaald een bejaarde maagd in Rome toch wat jij moet denken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Amen... maar ja, we zitten in een era van plat materialisme waarin het hebben van een smartphone belangrijker is dan nadenken over zaken die dieper gaan dan de laatste ellendes van een of andere soapactrice in een of andere B-soap.
Dan is het toch niet nuttig?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet overal iets mee te kunnen. Dat is een beetje modernistisch vroeg twintigste eeuw-denken.
was er een era waarin dit niet het geval was dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Amen... maar ja, we zitten in een era van plat materialisme waarin het hebben van een smartphone belangrijker is dan nadenken over zaken die dieper gaan dan de laatste ellendes van een of andere soapactrice in een of andere B-soap.
Nou nee, dat heeft nog nooit iemand anders gedaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uiteindelijk bepaald een bejaarde maagd in Rome toch wat jij moet denken.
Hebben we hem ook weer...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was er een era waarin dit niet het geval was dan?
Zo lekker overdreven weer
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dit kwam er uit voort:
[ afbeelding ]
Het meeste gefilosofeer overstijgt het niveau van borrelpraat niet, dus leidt tot weinig verheffende inzichten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het brengt mensen tot inzicht. Aan inzicht heb je toch wel degelijk iets.
Dan kan je net zo goed op een hutje op de hei leven, het maakt toch niets uit wat de chemicalien wat die grijze massa verwerkt, toch?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee dus, dat is het tegenovergestelde van wat ik zeg.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed op een hutje op de hei leven, het maakt toch niets uit wat de chemicalien wat die grijze massa verwerkt, toch?
Dat was al bijna 10 jaar terugquote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Vet gepaint.
Er was toch ook eens zo'n issue dat er in 1x heel veel mods de brui er aan gaven of?
Nou het is interessant om bij bepaalde dingen stil te staan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |