SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Finlandia beste wodka.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet te zuipen maar drink wodka als een Russisch viswijf. Vind je mij dan wel nog oké?
Ranzig, was een bllikje Heineken, was jaar of 10 ofzo, nota bene van m'n opaquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:09 schreef Ashqelon het volgende:
hoe vonden jullir.je eerste biertje?
wel het juiste merk tenminste als amsterdammer.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ranzig, was een bllikje Heineken, was jaar of 10 ofzo, nota bene van m'n opa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso dat wij kans maken![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Maargoed, battle of the slowchats.
De SC's strijden tegen elkaar in een algemene kennisquiz(om maar even een voorbeeld te noemen)
Elke SC wordt vertegenwoordigd door 3 leden, of 1, of 2, die zijn voorgedragen door de rest van de SC'ers.
Dit allemaal live te volgen op radio KLB.
De SC die wint, wordt SlowChat van het Jaar en die krijgt een prachtige bekerIk meld me aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso dat wij kans maken
Nee man, slokje, hoefde het verder nietquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:11 schreef Ashqelon het volgende:
was het een heelnblikje btw op je tiende?
Ik haal altijd Bavariaquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wel het juiste merk tenminste als amsterdammer.
Waarom sta ik nou als laatste?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik > Hermann > De rest van FOK! > parasieten > zika > MMGYMCMB > niks
Hopen dat ze niet vragen hoe je hartaanval moet spellen dan.quote:
waarom drinken mannen dat eigenlijk niet? hoef je tenminste niet te leren drinken of soortgelijke onzin.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Allemaal wijvendranken likeurzooi.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Maargoed, battle of the slowchats.
De SC's strijden tegen elkaar in een algemene kennisquiz(om maar even een voorbeeld te noemen)
Elke SC wordt vertegenwoordigd door 3 leden, of 1, of 2, die zijn voorgedragen door de rest van de SC'ers.
Dit allemaal live te volgen op radio KLB.
De SC die wint, wordt SlowChat van het Jaar en die krijgt een prachtige bekerAndere SCs maken sowieso geen kans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso dat wij kans makenBen je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
H-A-R-D-A-A-N-V-A-Lquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hopen dat ze niet vragen hoe je hartaanval moet spellen dan.
Omdat het fucking goor is, zo teringzoet.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
waarom drinken mannen dat eigenlijk niet? hoef je tenminste niet te leren drinken of soortgelijke onzin.
Ik lust pas sinds een paar jaar bierquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan op z'n tijd wel, maar ik tank liever pils.
Geeft niet, je bent toch pas 13?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik lust pas sinds een paar jaar bier
Kun je niet lekker doortanken omdat je er dan misselijk van wordt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
waarom drinken mannen dat eigenlijk niet? hoef je tenminste niet te leren drinken of soortgelijke onzin.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik lust pas sinds een paar jaar bier
Hansie, hij moet het wel luid uitspreken anders horen ze het nietquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dacht dat dat zonder hoofdletters was
Ohja eerste letter moet kleinquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dacht dat dat zonder hoofdletters was
Zo zo, alsof je er een map vol van hebt zo snel dat je er mee bent.quote:
Cementmixerquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:14 schreef Vanillekwark het volgende:
Van toen ie nog een keel als een cementmixer had
Die beelden gaan te verquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Precies mijn reactie toen ik z'n post las.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |