Geeft niet, je bent toch pas 13?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik lust pas sinds een paar jaar bier
Kun je niet lekker doortanken omdat je er dan misselijk van wordt.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
waarom drinken mannen dat eigenlijk niet? hoef je tenminste niet te leren drinken of soortgelijke onzin.
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik lust pas sinds een paar jaar bier
Hansie, hij moet het wel luid uitspreken anders horen ze het nietquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dacht dat dat zonder hoofdletters was
Ohja eerste letter moet kleinquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dacht dat dat zonder hoofdletters was
Zo zo, alsof je er een map vol van hebt zo snel dat je er mee bent.quote:
Cementmixerquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:14 schreef Vanillekwark het volgende:
Van toen ie nog een keel als een cementmixer had
Die beelden gaan te verquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Precies mijn reactie toen ik z'n post las.
Weten we in ieder geval dat we niet hoeven te ruziën over waar de beker mag staan.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:15 schreef Oberkullie het volgende:
Ik draag TARDIS en der_mann voor om ons te vertegenwoordigen en hoink als presentator
Ik ook, vooral de liveversiesquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Cementmixer![]()
Vind ik een van de beste nummers btw
Spotten met dikke mensenquote:
Ja dan gaan we dus zeker verliezen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:15 schreef Oberkullie het volgende:
Ik draag TARDIS en der_mann voor om ons te vertegenwoordigen en hoink als presentator
Dat zou een optie kunnen zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:15 schreef Oberkullie het volgende:
Maakt het wel een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:16 schreef Crip het volgende:
[..]
niet lol kunnen hebben zonder alcoholdas pas een beperking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |