engste ideologie ooit jwzquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Rare obsessie met Ayn Rand heb jij.
We gaan er achter komen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja aansteller is dat he
Jij hebt de Strijd om Banstille gemistquote:
is op bol.com vlgns mij maar 15 euroquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zou hem best wel weer een keer willen lezen. Even marktplaatsen.
Ah, een merkwaardige uitspraak van Etto zonder feitelijke onderbouwing om te proberen de sfeer in de SC te verpesten, wie had dat zien aankomen?quote:
Overgewaardeerde filosoof. Beter Hegel.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:53 schreef Myrr het volgende:
Heb een keer dat groene boek van Nietzsche gekocht en snapte er geen moer van maar ben hem ergens tussen verhuizingen door verloren.
Net als vrijwel al m'n boeken.![]()
Apollinische den dionysische krachten... zie die maar in evenwicht te krijgenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:53 schreef Myrr het volgende:
Heb een keer dat groene boek van Nietzsche gekocht en snapte er geen moer van maar ben hem ergens tussen verhuizingen door verloren.
Whut? Tell mequote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jij hebt de Strijd om Banstille gemist
Vond het altijd te land duren maar heb feelgoodhormonen gekregen dus nu vind ik het ineens leuk. Net als dat Schiphol programma...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:53 schreef xcachet het volgende:
All you need is loveBazen programma
Dat zou ik je inderdaad aanraden de pc uit te zetten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ach, zou me er ook bijzonder weinig druk om kunnen maken.
also sprach zarathustra?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:53 schreef Myrr het volgende:
Net als vrijwel al m'n boeken.![]()
Bquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Overgewaardeerde filosoof. Beter Hegel.
Gewoon allemaal weer eens lezen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Overgewaardeerde filosoof. Beter Hegel.
Wel een ontzettende bazen reactie van Asscherquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat zou ik je inderdaad aanraden de pc uit te zetten.
Doet me overigens aan die zooi van Asscher denken. Die man heeft volgens mij nooit op internet gezeten want
a) mensen zeggen nu eenmaal vervelende dingen op internet
b) als je je daar druk over maakt, ga dan niet het web op
c) plemp dan vooral geen tekst met 9299323 alinea's neer waar jij wel even je frustraties in uiteenzet.
Die man heeft volgens mij nog nooit van zijn leven op het web gezeten.
Zo, lichten uit, sluiten die tent.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:55 schreef xcachet het volgende:
Ik heb de mensa test gedaan en hoor bij de 10% slimmere bevolking van Nederland
Ja dat wel. Beetje langdradig.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vond het altijd te land duren maar heb feelgoodhormonen gekregen dus nu vind ik het ineens leuk. Net als dat Schiphol programma...
Vertel je niet even erbij dat je vals hebt gespeeld?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:55 schreef xcachet het volgende:
Ik heb de mensa test gedaan en hoor bij de 10% slimmere bevolking van Nederland
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
B
[..]
Gewoon allemaal weer eens lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |