Indy dus. Voor het geval er misverstanden zijn ontstaan.quote:
Potverdorie, is dit een verwijzing?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als jij net zoveel kinderen als usernames krijgt dan staat je zowel lichamelijk als geestelijk nog een avontuur te wachten waar Indi nee op zou zeggen. Want dan win je het niet met slechts een fedora, zweep en revolver.
The Rules of Attractionquote:
Nou ja, misschien wat kinderlijk en ik leeftijd/relativeringsvermogen gewijs geen idee maar heb ooit De wereld van Sofie gelezen en die vond ik best wel uitdagend voor op die leeftijd.quote:
Asterix en de Koperen Ketel.quote:
heb ik al in de kastquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ja, misschien wat kinderlijk en ik leeftijd/relativeringsvermogen gewijs geen idee maar heb ooit De wereld van Sofie gelezen en die vond ik best wel uitdagend voor op die leeftijd.
uiensoepquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Asterix en de Koperen Ketel.
Al denk ik niet dat je op dit antwoord stond te wachten...
Ik ben niet van de lectuur
Dat was een bijzonder flauw grapje.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Potverdorie, is dit een verwijzing?
Maarte, ach, even denken. LFF, Phan, oLexie en deze, valt best mee toch.
Daar zit een luchtje aanquote:
Oh, nou ja het had zomaar ergens op kunnen berusten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat was een bijzonder flauw grapje.
Hoop van mij is ook gewoon bijzonder flauw, slap geouwehoer.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh, nou ja het had zomaar ergens op kunnen berusten.
Rare obsessie met Ayn Rand heb jij.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Alles wat niet van Ayn Rand is.
Ja ach, zou me er ook bijzonder weinig druk om kunnen maken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoop van mij is ook gewoon bijzonder flauw, slap geouwehoer.
ken ze niet allemaal, zal ff kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
The Rules of Attraction
Journey to the End of the Night
1984
The Name of the Rose
Lord of the Flies
The Great Gatsby
oa
Doe dat, allemaal zijn ze goed.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ken ze niet allemaal, zal ff kijken
ja aansteller is dat hequote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:49 schreef Myrr het volgende:
Vond gisteren trouwens weer het dagboek van Anne Frank en weet zeker dat ik daar nu een heel andere kijk op heb dan toen het uit kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |