Mwah. We zitten hier allemaal voor ons lol en ik heb altijd zoiets, al is het maar het internet, soms kun je iets beter niet zeggen. Bedoel, het is en blijft een persoon al zeg je het niet direct.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit is een online forum, dat lijkt me niet de plek voor etiquette.
Beste gewoon paar namen op een papiertje schrijven en dan in een hoed en grabbelen maarquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:30 schreef Catkiller het volgende:
Mannen die een lijstje maken voor kindernamen.
100% dat je vriendin/vrouw (ik heb geen idee of je onder de pannen bent) het er tegen die tegen tijd niet mee eens is.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo ben ik niet, ik heb een uitvoerige planning liggen.
Als het maar geen Von Schlieffen-plan wordt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo ben ik niet, ik heb een uitvoerige planning liggen.
Ja daar maal ik niet zo om eerlijk gezegd. Ik wordt hier ook regelmatig genoeg onheus bejegend.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah. We zitten hier allemaal voor ons lol en ik heb altijd zoiets, al is het maar het internet, soms kun je iets beter niet zeggen. Bedoel, het is en blijft een persoon al zeg je het niet direct.
Haha, jimmy heet jochemquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb zelf een naam die beroerd te vertalen is in het Engels, en dat is echt kut als je in het buitenland bent...
Aanpassen of wegwezen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
100% dat je vriendin/vrouw (ik heb geen idee of je onder de pannen bent) het er tegen die tegen tijd niet mee eens is.
Hey Frederikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb zelf een naam die beroerd te vertalen is in het Engels, en dat is echt kut als je in het buitenland bent...
Zit wat inquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah. We zitten hier allemaal voor ons lol en ik heb altijd zoiets, al is het maar het internet, soms kun je iets beter niet zeggen. Bedoel, het is en blijft een persoon al zeg je het niet direct.
Ja gayboy ben je toch ook.quote:
Mijn gehele naam bevat 5x Oquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit is te makkelijk nu.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kende daar nog eentje van. Ben ik verdomme vergeten. Kan er niet opkomen.
wedden dat ie zo zegt van hap hapquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, dan moet je natuurlijk niet zo gaan doen
Of Johan, Piet, Klaas, Hein, Fred, Sjors, Peter, Ronald, Bert, Bas, Job, Kees, Freek, Hubert, Jos, Henk etc.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:34 schreef Catkiller het volgende:
Zolang ze niet met de naam Hans aan komt ben ik al tevreden.
Mongogogogo?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mijn gehele naam bevat 5x O
Geheel Hollandsch en fucking trots op, en lastig uit te spreken voor buitenlanders, zelfs andere Nederlanders hebben de neiging om m'n voornaam uit te spreken als Renko
Neu, ik typ vrij snel en dus maak ik af en toe taalfoutjes.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wedden dat ie zo zegt van hap hap
Zoiets jaquote:
Wat is er nou mis met Hans?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:34 schreef Catkiller het volgende:
Zolang ze niet met de naam Hans aan komt ben ik al tevreden.
Ik houd het bij Rem of Remmie.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mijn gehele naam bevat 5x O
Geheel Hollandsch en fucking trots op, en lastig uit te spreken voor buitenlanders, zelfs andere Nederlanders hebben de neiging om m'n voornaam uit te spreken als Renko
quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Maargoed, battle of the slowchats.
De SC's strijden tegen elkaar in een algemene kennisquiz(om maar even een voorbeeld te noemen)
Elke SC wordt vertegenwoordigd door 3 leden, of 1, of 2, die zijn voorgedragen door de rest van de SC'ers.
Dit allemaal live te volgen op radio KLB.
De SC die wint, wordt SlowChat van het Jaar en die krijgt een prachtige bekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso dat wij kans maken
Zo wordt ik meestal ook genoemd, Remmert wordt ook vaak gebruiktquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik houd het bij Rem of Remmie.
Ik ben quizexpert. Geen grap.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Nu er toch blauw aanwezig hier. Wat vinden jullie van mijn prachtige idee?![]()
[..]
Remboquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo wordt ik meestal ook genoemd, Remmert wordt ook vaak gebruikt
Door de naam Hans.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom?
En ben jij dat in je UI?
En Rempje?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alsjeblieft niet zegquote:
Ik voorzie een organisatorische chaos.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wordt ikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap dat het een beetje lastig te verteren is als je zelf niet over zoveel algemene kennis beschikt.quote:
Maar ik ga natuurlijk niet in rl tussen een stelletje FOK!kers zitten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik snap dat het een beetje lastig te verteren is als je zelf niet over zoveel algemene kennis beschikt.
Maar hey, als we winnen, is die beker ook voor jou
Hij gedraagt zich toch wel tijdens verkiezingen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:39 schreef Myrr het volgende:
M'n pa heet trouwens Hans, maar mijn vader is echt een held. In de zin van Randy Marsh.
Ik stel voor dat alle mensen die 'ik wordt' typen automatisch uitgesloten worden van de FOK!-quizquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
wordt ik
man man man, da's al de tweede
Heeft potentie, werk het uitquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat deze SC kan winnen van Gym en Geerd SC?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik snap dat het een beetje lastig te verteren is als je zelf niet over zoveel algemene kennis beschikt.
Maar hey, als we winnen, is die beker ook voor jou
Ja, ik vind obvious selfies toch een beetje aandachtigerig, dus ja, naja, weetniet. Op foto/phantomesse zit een oude, maar weet het ww niet meer.quote:
Het team waar ik in zit wint.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat deze SC kan winnen van Gym en Geerd SC?
Nou ja. Voor zoiets zou ik moeilijk hard m'n best doen. Er zijn 2 NG's he, niet alleen de klbsc NGquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik voorzie een organisatorische chaos.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich toch wel tijdens verkiezingen?
Gelukkig is dit een forum en geen sollicitatiebriefquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
wordt ik
man man man, da's al de tweede
Beetje incognito bewaren op een forum als dit, groot gelijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, ik vind obvious selfies toch een beetje aandachtigerig, dus ja, naja, weetniet. Op foto/phantomesse zit een oude, maar weet het ww niet meer.
Als Rempje er heil in ziet, dan ik ook.quote:
Nou, maar dit staat niet goed op je cv.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig is dit een forum en geen sollicitatiebrief
Oh ik heb volgens mij heen m'n hebben en houwen hier wel gepost, vandaar elk jaar/elke paar jaar een nieuwe username.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beetje incognito bewaren op een forum als dit, groot gelijk.
ik zie er wel heil in, maar dan,... wat kan je winnen, of gaat het om de eer?quote:
Oh boyquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als Rempje er heil in ziet, dan ik ook.
Ik niet gelukkig, en dat ben ik ook niet van plan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ik heb volgens mij heen m'n hebben en houwen hier wel gepost, vandaar elk jaar/elke paar jaar een nieuwe username.
Jij hebt er wat versleten ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ik heb volgens mij heen m'n hebben en houwen hier wel gepost, vandaar elk jaar/elke paar jaar een nieuwe username.
Mooie beker, duh. voor in de OP. Of titel SC van het jaarquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik zie er wel heil in, maar dan,... wat kan je winnen, of gaat het om de eer?
Ja, elke keer dat ik dacht 'Oeh... Ben nu wel wat over de schreef gegaan...' ben ik even incognito gegaan en na een tijdje weer out.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt er wat versleten ja.
Het is goed met je Franciousquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Excuus, maar dat Rempje, dat blijft nu steken.
Jeetje, wat een vergelijking weer Frankquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als jij net zoveel kinderen als usernames krijgt dan staat je zowel lichamelijk als geestelijk nog een avontuur te wachten waar Indi nee op zou zeggen. Want dan win je het niet met slechts een fedora, zweep en revolver.
Indy*quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als jij net zoveel kinderen als usernames krijgt dan staat je zowel lichamelijk als geestelijk nog een avontuur te wachten waar Indi nee op zou zeggen. Want dan win je het niet met slechts een fedora, zweep en revolver.
Indy dus. Voor het geval er misverstanden zijn ontstaan.quote:
Potverdorie, is dit een verwijzing?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
The Rules of Attractionquote:
Nou ja, misschien wat kinderlijk en ik leeftijd/relativeringsvermogen gewijs geen idee maar heb ooit De wereld van Sofie gelezen en die vond ik best wel uitdagend voor op die leeftijd.quote:
Asterix en de Koperen Ketel.quote:
heb ik al in de kastquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou ja, misschien wat kinderlijk en ik leeftijd/relativeringsvermogen gewijs geen idee maar heb ooit De wereld van Sofie gelezen en die vond ik best wel uitdagend voor op die leeftijd.
uiensoepquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Asterix en de Koperen Ketel.
Al denk ik niet dat je op dit antwoord stond te wachten...
Ik ben niet van de lectuur
Dat was een bijzonder flauw grapje.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Potverdorie, is dit een verwijzing?
Maarte, ach, even denken. LFF, Phan, oLexie en deze, valt best mee toch.
Daar zit een luchtje aanquote:
Oh, nou ja het had zomaar ergens op kunnen berusten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat was een bijzonder flauw grapje.
Hoop van mij is ook gewoon bijzonder flauw, slap geouwehoer.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh, nou ja het had zomaar ergens op kunnen berusten.
Rare obsessie met Ayn Rand heb jij.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Alles wat niet van Ayn Rand is.
Ja ach, zou me er ook bijzonder weinig druk om kunnen maken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoop van mij is ook gewoon bijzonder flauw, slap geouwehoer.
ken ze niet allemaal, zal ff kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
The Rules of Attraction
Journey to the End of the Night
1984
The Name of the Rose
Lord of the Flies
The Great Gatsby
oa
Doe dat, allemaal zijn ze goed.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ken ze niet allemaal, zal ff kijken
ja aansteller is dat hequote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:49 schreef Myrr het volgende:
Vond gisteren trouwens weer het dagboek van Anne Frank en weet zeker dat ik daar nu een heel andere kijk op heb dan toen het uit kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |