Ja, ik vind obvious selfies toch een beetje aandachtigerig, dus ja, naja, weetniet. Op foto/phantomesse zit een oude, maar weet het ww niet meer.quote:
Het team waar ik in zit wint.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat deze SC kan winnen van Gym en Geerd SC?
Nou ja. Voor zoiets zou ik moeilijk hard m'n best doen. Er zijn 2 NG's he, niet alleen de klbsc NGquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik voorzie een organisatorische chaos.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich toch wel tijdens verkiezingen?
Gelukkig is dit een forum en geen sollicitatiebriefquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
wordt ik
man man man, da's al de tweede
Beetje incognito bewaren op een forum als dit, groot gelijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, ik vind obvious selfies toch een beetje aandachtigerig, dus ja, naja, weetniet. Op foto/phantomesse zit een oude, maar weet het ww niet meer.
Als Rempje er heil in ziet, dan ik ook.quote:
Nou, maar dit staat niet goed op je cv.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig is dit een forum en geen sollicitatiebrief
Oh ik heb volgens mij heen m'n hebben en houwen hier wel gepost, vandaar elk jaar/elke paar jaar een nieuwe username.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beetje incognito bewaren op een forum als dit, groot gelijk.
ik zie er wel heil in, maar dan,... wat kan je winnen, of gaat het om de eer?quote:
Oh boyquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als Rempje er heil in ziet, dan ik ook.
Ik niet gelukkig, en dat ben ik ook niet van plan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ik heb volgens mij heen m'n hebben en houwen hier wel gepost, vandaar elk jaar/elke paar jaar een nieuwe username.
Jij hebt er wat versleten ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ik heb volgens mij heen m'n hebben en houwen hier wel gepost, vandaar elk jaar/elke paar jaar een nieuwe username.
Mooie beker, duh. voor in de OP. Of titel SC van het jaarquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik zie er wel heil in, maar dan,... wat kan je winnen, of gaat het om de eer?
Ja, elke keer dat ik dacht 'Oeh... Ben nu wel wat over de schreef gegaan...' ben ik even incognito gegaan en na een tijdje weer out.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij hebt er wat versleten ja.
Het is goed met je Franciousquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Excuus, maar dat Rempje, dat blijft nu steken.
Jeetje, wat een vergelijking weer Frankquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als jij net zoveel kinderen als usernames krijgt dan staat je zowel lichamelijk als geestelijk nog een avontuur te wachten waar Indi nee op zou zeggen. Want dan win je het niet met slechts een fedora, zweep en revolver.
Indy*quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als jij net zoveel kinderen als usernames krijgt dan staat je zowel lichamelijk als geestelijk nog een avontuur te wachten waar Indi nee op zou zeggen. Want dan win je het niet met slechts een fedora, zweep en revolver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |