quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Maargoed, battle of the slowchats.
De SC's strijden tegen elkaar in een algemene kennisquiz(om maar even een voorbeeld te noemen)
Elke SC wordt vertegenwoordigd door 3 leden, of 1, of 2, die zijn voorgedragen door de rest van de SC'ers.
Dit allemaal live te volgen op radio KLB.
De SC die wint, wordt SlowChat van het Jaar en die krijgt een prachtige bekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso dat wij kans maken
Zo wordt ik meestal ook genoemd, Remmert wordt ook vaak gebruiktquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik houd het bij Rem of Remmie.
Ik ben quizexpert. Geen grap.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Nu er toch blauw aanwezig hier. Wat vinden jullie van mijn prachtige idee?![]()
[..]
Remboquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zo wordt ik meestal ook genoemd, Remmert wordt ook vaak gebruikt
Door de naam Hans.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom?
En ben jij dat in je UI?
En Rempje?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alsjeblieft niet zegquote:
Ik voorzie een organisatorische chaos.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wordt ikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik snap dat het een beetje lastig te verteren is als je zelf niet over zoveel algemene kennis beschikt.quote:
Maar ik ga natuurlijk niet in rl tussen een stelletje FOK!kers zitten.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik snap dat het een beetje lastig te verteren is als je zelf niet over zoveel algemene kennis beschikt.
Maar hey, als we winnen, is die beker ook voor jou
Hij gedraagt zich toch wel tijdens verkiezingen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:39 schreef Myrr het volgende:
M'n pa heet trouwens Hans, maar mijn vader is echt een held. In de zin van Randy Marsh.
Ik stel voor dat alle mensen die 'ik wordt' typen automatisch uitgesloten worden van de FOK!-quizquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
wordt ik
man man man, da's al de tweede
Heeft potentie, werk het uitquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat deze SC kan winnen van Gym en Geerd SC?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik snap dat het een beetje lastig te verteren is als je zelf niet over zoveel algemene kennis beschikt.
Maar hey, als we winnen, is die beker ook voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |