Mwah. We zitten hier allemaal voor ons lol en ik heb altijd zoiets, al is het maar het internet, soms kun je iets beter niet zeggen. Bedoel, het is en blijft een persoon al zeg je het niet direct.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit is een online forum, dat lijkt me niet de plek voor etiquette.
Beste gewoon paar namen op een papiertje schrijven en dan in een hoed en grabbelen maarquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:30 schreef Catkiller het volgende:
Mannen die een lijstje maken voor kindernamen.
100% dat je vriendin/vrouw (ik heb geen idee of je onder de pannen bent) het er tegen die tegen tijd niet mee eens is.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo ben ik niet, ik heb een uitvoerige planning liggen.
Als het maar geen Von Schlieffen-plan wordt.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zo ben ik niet, ik heb een uitvoerige planning liggen.
Ja daar maal ik niet zo om eerlijk gezegd. Ik wordt hier ook regelmatig genoeg onheus bejegend.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah. We zitten hier allemaal voor ons lol en ik heb altijd zoiets, al is het maar het internet, soms kun je iets beter niet zeggen. Bedoel, het is en blijft een persoon al zeg je het niet direct.
Haha, jimmy heet jochemquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb zelf een naam die beroerd te vertalen is in het Engels, en dat is echt kut als je in het buitenland bent...
Aanpassen of wegwezen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
100% dat je vriendin/vrouw (ik heb geen idee of je onder de pannen bent) het er tegen die tegen tijd niet mee eens is.
Hey Frederikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb zelf een naam die beroerd te vertalen is in het Engels, en dat is echt kut als je in het buitenland bent...
Zit wat inquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah. We zitten hier allemaal voor ons lol en ik heb altijd zoiets, al is het maar het internet, soms kun je iets beter niet zeggen. Bedoel, het is en blijft een persoon al zeg je het niet direct.
Ja gayboy ben je toch ook.quote:
Mijn gehele naam bevat 5x Oquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit is te makkelijk nu.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kende daar nog eentje van. Ben ik verdomme vergeten. Kan er niet opkomen.
wedden dat ie zo zegt van hap hapquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, dan moet je natuurlijk niet zo gaan doen
Of Johan, Piet, Klaas, Hein, Fred, Sjors, Peter, Ronald, Bert, Bas, Job, Kees, Freek, Hubert, Jos, Henk etc.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:34 schreef Catkiller het volgende:
Zolang ze niet met de naam Hans aan komt ben ik al tevreden.
Mongogogogo?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mijn gehele naam bevat 5x O
Geheel Hollandsch en fucking trots op, en lastig uit te spreken voor buitenlanders, zelfs andere Nederlanders hebben de neiging om m'n voornaam uit te spreken als Renko
Neu, ik typ vrij snel en dus maak ik af en toe taalfoutjes.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wedden dat ie zo zegt van hap hap
Zoiets jaquote:
Wat is er nou mis met Hans?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:34 schreef Catkiller het volgende:
Zolang ze niet met de naam Hans aan komt ben ik al tevreden.
Ik houd het bij Rem of Remmie.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mijn gehele naam bevat 5x O
Geheel Hollandsch en fucking trots op, en lastig uit te spreken voor buitenlanders, zelfs andere Nederlanders hebben de neiging om m'n voornaam uit te spreken als Renko
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |