Die andere 90% is gewoon dom denk ikquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo, lichten uit, sluiten die tent.
Heb eens een keer Mein Kampf geprobeerd. Na 10 pagina's dacht ik doeiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:53 schreef Myrr het volgende:
Heb een keer dat groene boek van Nietzsche gekocht en snapte er geen moer van maar ben hem ergens tussen verhuizingen door verloren.
Net als vrijwel al m'n boeken.![]()
phanomenologie des geistes gelezen?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Overgewaardeerde filosoof. Beter Hegel.
Wilde ook de klassieke IQ test doen, maar die werd mij te lang.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vertel je niet even erbij dat je vals hebt gespeeld?
Toen was ik nog zwart, en er was een hele rel om de ban van DPquote:
Zo eenzaam opgesloten in een kamertje produceer je doorgaans niet de meest fijne teksten. Zie internetfora.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb eens een keer Mein Kampf geprobeerd. Na 10 pagina's dacht ik doeiiiiiiiiiiiiiiii
Neu, ik ben het ook niet eens met hem maar ik vind het wel een geinig figuur.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
phanomenologie des geistes gelezen?
Waar slaat die FB eigenlijk op? Feedback?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toen was ik nog zwart, en er was een hele rel om de ban van DP
Dit kwam er uit voort:
[ afbeelding ]
coolquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Toen was ik nog zwart, en er was een hele rel om de ban van DP
Dit kwam er uit voort:
[ afbeelding ]
Kon je je niet concentrerenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wilde ook de klassieke IQ test doen, maar die werd mij te lang.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kon je je niet concentreren
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wilde ook de klassieke IQ test doen, maar die werd mij te lang.
lmao... that explains it...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Neu, ik ben het ook niet eens met hem maar ik vind het wel een geinig figuur.
Sowieso is filosofie een nutteloos vakgebied.
Ik volg je niet helemaal ben ik bang.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat overal een soort van Ja en een soort van Nee in zit.
Ja, ik wist toen nog niet wat er achter de schermen speeldequote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Waar slaat die FB eigenlijk op? Feedback?
En waarom?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter ga je weer weg, het was net gezellig.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lmao... that explains it...
Filosofie brengt geen ZWART en WITTE antwoorden... dat is voor sommigen nogal lastig.quote:
Jij verpest dat nu anders met deze opmerking.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Beter ga je weer weg, het was net gezellig.
Nutteloos omdat?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |