Open- en kruislings insnijden zodat het platte stukjes worden scheelt al een hoop...quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Inktvis kan rubberachtig worden als ze het te lang meekoken. Dan is het echt niet meer te eten.
Dan heeft ie een aardig geheugen, of hij is snel met Google.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft ie niet van zichzelf want kookt en bakt volgens mij zelf nooit.
Ik denk beide.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan heeft ie een aardig geheugen, of hij is snel met Google.
Dat wist ik niet, wel dat je het secondenwerk is met frituren. Iets te lang en je hebt kauwgom.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Open- en kruislings insnijden zodat het platte stukjes worden scheelt al een hoop...
Waarom eet je gummetjesquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Open- en kruislings insnijden zodat het platte stukjes worden scheelt al een hoop...
Mijn muts is helaas geen keukenprinses en ik neem dat maar over dan.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Piet heeft gelijk, ik kook niet veel.
Zal ik ook niet beweren, hoewel ik vele recepten en bereidingswijzen wel beheers.
Ik heb er alleen niet vaak het geduld voor. En ik heb een keukenprinses als echtgenote...
En het tomaten/uien/kerrie recept ken ik van mijn oma, maar dat maak ik wel regelmatig...
Ja duhhhhquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:56 schreef Mickeys het volgende:
Ik maak gewoon "valse" paella ... geen vis maar kip... werkt prima
Ik vind bijna alle vis niet te eten.... dus als je dan iets wilt.....quote:
Paella heb je in vele soorten en maten .... Dus je hoeft het niet vals te noemen... Het moet wel in een platte paellapan natuurlijkquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:56 schreef Mickeys het volgende:
Joh!quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik vind bijna alle vis niet te eten.... dus als je dan iets wilt.....
Ik vind het leuk om via recepten er achter te komen waarom nou net die ene smaak boven komt drijven bij bepaalde gerechten die ik geproefd heb of om gerechten simpelweg te begrijpen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts is helaas geen keukenprinses en ik neem dat maar over dan.
Ik heb nu een beetje kip toegevoegd, omdat ik dat qua structuur gewoon lekker vind...quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:56 schreef Mickeys het volgende:
Ook dat zit hier vlakbij, dus daar maken we ook regelmatig gebruik van...quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga naar de Surinaamse of Indische Toko.
Qua planning en dingen uitzoeken ben ik beter dan vrouw, zelfs in de uitvoering daarvan heb ik inmiddels enige ervaring.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om via recepten er achter te komen waarom nou net die ene smaak boven komt drijven bij bepaalde gerechten die ik geproefd heb of om gerechten simpelweg te begrijpen.
Maar qua timing ben ik heel slecht in de keuken. De aardappelen zijn al gaar en de biefstuk moet nog op het gas, zoiets...
Eenpansgerechten als paella zijn daarom goed te doen, omdat wanneer je je de juiste volgorde én kooktijden maar aanhoudt het altijd lukt...
Reuze handig.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook dat zit hier vlakbij, dus daar maken we ook regelmatig gebruik van...
Binnenkort doe ik mijn Bockwurst zuurkoolschotel met spekkies en aardappels uit de oven.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:03 schreef sacha het volgende:
de hete bliksem ga ik volgende week maken, dat moet een succes zijn bij onweer liefhebbers
Staat die dan nu al in de oven? Wil niet weten hoe die er dan binnenkort uit komt te zienquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Binnenkort doe ik mijn Bockwurst zuurkoolschotel met spekkies en aardappels uit de oven.
Jeuh, neem je alles zo letterlijk?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Staat die dan nu al in de oven? Wil niet weten hoe die er dan binnenkort uit komt te zien
quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jeuh, neem je alles zo letterlijk?
Wat staat er op het menu?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]Vandaag wel.. troost je... ik pleur zo op
Ik woon er om de hoek idd, kom er alleen nooit..quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de dichtstbijzijnde winkel voor Sjoef...
Geef je mij nu de schuld?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]Vandaag wel.. troost je... ik pleur zo op
Snoezeltijd staat er op het menuquote:
Niet?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon er om de hoek idd, kom er alleen nooit..
Jij hebt toch altijd de schuld?quote:
Zal maar niet vragen hoe je dat klaar maakt...quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Snoezeltijd staat er op het menu
Waar is die handleiding van je te vinden?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:15 schreef sacha het volgende:
[..]
hé! ik krijg altijd de schuld jah! altijd
Tis daar wel altijd een chaos op de hoek.. Wie weet maar eens kijken...quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet?
Je mist een hoop dan.
De beste toko van Amaterdam, op zaterdag komen ze van heinde en verre.
Probeer de pangsit eens, magistraal...
ophouden, ik ben nog steeds in ontkenningquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Herkenbaar door dat blauwe kleurtje.
Meurze, Mick.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:18 schreef Mickeys het volgende:
Oke.... ik ga al... hefvun al en doe vooral dingen die ik niet doe en geniet er van.
*Snoezelen*
![]()
![]()
![]()
je weet het nu, klaarquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Waar is die handleiding van je te vinden?
DIe laatste Creed is beter....quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb net een stukkie van rokkie 93 of zo gezien. Wat een kutfilm. Het was al niet veel, maar dit spant de kroon.
Dat hoef je ons geen 2 keer te zeggen.. SLaap zequote:Op donderdag 28 januari 2016 23:18 schreef Mickeys het volgende:
Oke.... ik ga al... hefvun al en doe vooral dingen die ik niet doe en geniet er van.
*Snoezelen*
![]()
![]()
![]()
Die is vrij simpel, het is de schuld van Sasquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Waar is die handleiding van je te vinden?
Mooi dat ik het weet, want morgen ga ik bladerdeeg maken.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is vrij simpel, het is de schuld van Sas
Denk dat ik maar op alfabetische volgorde zou gaan kopen als ik er in de buurt zou wonen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:45 schreef chufi het volgende:
Hier nog even die toko hier om de hoek
Ik zoek het eerst wel op wat wat precies is ...quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat ik maar op alfabetische volgorde zou gaan kopen als ik er in de buurt zou wonen.
Maakt mij niet uit. Gewoon alles proberen en als je het achteraf niet lust, dan is het jammer. Volgens mij lust ik alles, maar je hebt natuurlijk wel zo je voorkeuren.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zoek het eerst wel op wat wat precies is ...
neem jij nu schaamteloos mijn typo bij de buren overquote:
Beetje late diensmededeling ... Maar goedemorgenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 02:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben nog wat op de radio aan het klooien nu
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:16 schreef just me het volgende:
[..]
neem jij nu schaamteloos mijn typo bij de buren over
Goed en middag, ik ook, sta net op het punt mijn eerste peuk te roken.quote:
Ik kan goed hoesten zonderquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goed en middag, ik ook, sta net op het punt mijn eerste peuk te roken.![]()
Hoesten en snotteren is weer op zijn retour hier.quote:
5 dagen verhoging gehad, ik kan weer door mijn neus ademenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoesten en snotteren is weer op zijn retour hier.
net eamelje foar de kofje, dus maar filosoferen bij de thee?quote:
juist, praten over boeken, boeken, boeken én boekenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:51 schreef drakin het volgende:
[..]
net eamelje foar de kofje, dus maar filosoferen bij de thee?
Dank je, ik snotter gewoon door tot het over is...quote:
Hoe overleef ik dit theekransje?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:53 schreef sacha het volgende:
[..]
juist, praten over boeken, boeken, boeken én boeken
To Tea Or Not To Tea........quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe overleef ik dit theekransje?
Filosoferen voor dummies
Kruidenweetjes
Hoe red ik mijn theekopje?
O dat boek ken ik niet, is het aan te raden?quote:
Niet gelezen, ik lust geen thee.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:00 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat boek ken ik niet, is het aan te raden?
Je rookt de kruiden liever.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet gelezen, ik lust geen thee.
Die dienen hier louter als zelfmedicatie omdat ik geen liefhebber van chemische troep ben.quote:
met Theoquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe overleef ik dit theekransje?
Filosoferen voor dummies
Kruidenweetjes
Hoe red ik mijn theekopje?
Laters....quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:04 schreef sacha het volgende:
[..]
met Theo![]()
http://www.tzum.info/2013(...)-en-de-weekbladpers/
later!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Veel plezier met je theefilosofieclubjequote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:04 schreef sacha het volgende:
[..]
met Theo![]()
later!
Hefvun!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:04 schreef sacha het volgende:
[..]
met Theo![]()
later!
zilvervisjes.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hefvun!
En die gast.... word het niet eens tijd voor een ereader voor hem? Mijn god... wat een zooi boeken en dus stofnesten en alles wat er verder nog in kan vergaren... brrrr
Mijn poezen maken binnen no time korte metten met alles dat qua ongediertjes in huis rond kruipt of vliegt. Dat doen ze voor mij.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:12 schreef drakin het volgende:
[..]
zilvervisjes.
Maar daarvoor moet je dus spinnen laten rondlopen, die eten ze weer voor je op.
Maar zilvervisjes zijn zo mini, dat is te klein voor poezebeestenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn poezen maken binnen no time korte metten met alles dat qua ongediertjes in huis rond kruipt of vliegt. Dat doen ze voor mij.Ik hou niet van beestjes.
Vieze beestjes zijn dat.... net zoiets als ik jaren geleden een kerstpakket kreeg, maar je hem thuis open en dan zie je toch een zooi kakkerlakken in de doos zitten. Kokhalzend de doos met dikke handschoenen aan de tuin in gepleurdquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:12 schreef drakin het volgende:
[..]
zilvervisjes.
Maar daarvoor moet je dus spinnen laten rondlopen, die eten ze weer voor je op.
Die baas wilde je iets vertellen zeker?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Vieze beestjes zijn dat.... net zoiets als ik jaren geleden een kerstpakket kreeg, maar je hem thuis open en dan zie je toch een zooi kakkerlakken in de doos zitten. Kokhalzend de doos met dikke handschoenen aan de tuin in gepleurd
Die had ik dan in een vuilniszak gedaan, goed dichtgeknoopt, en fijn retour gebracht...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Vieze beestjes zijn dat.... net zoiets als ik jaren geleden een kerstpakket kreeg, maar je hem thuis open en dan zie je toch een zooi kakkerlakken in de doos zitten. Kokhalzend de doos met dikke handschoenen aan de tuin in gepleurd
Ja.... ik denk het.... ik kreeg een hele dikke cadeaubon als goedmaker....quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Die baas wilde je iets vertellen zeker?
1-tje maar?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja.... ik denk het.... ik kreeg een hele dikke cadeaubon als goedmaker....
Apparatuur om iets lekkers mee te kunnen makenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:37 schreef drakin het volgende:
Voor 100 euro heb je een lekker kerstpakketje
Je had nog geen koekepan?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Apparatuur om iets lekkers mee te kunnen maken
koekenpan is gereedschap... geen apparatuurquote:
Niet?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
koekenpan is gereedschap... geen apparatuur
Ik heb gewoon een goede pan met marble coating, ding was niet eens zo duur.quote:
Dat klopt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
koekenpan is gereedschap... geen apparatuur
Zelfs dan niet, een snelkookpan heeft knopjes, maar is beslist geen apparatuur, het is en blijft een pan (met een ventieltje).quote:
Nee! een stekker! Tutquote:
Bestaat die dan?quote:
Proest.... voor als je steak net nog te "raw" is?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze heb ik wel in de USA gekocht, de iGrill:
[ afbeelding ]
Als die 100 euro moet kosten en jij wil dat er voor neertellen.. ga gerust uw gang maar laat mij er buiten johquote:
batterijen mogen niet meer, of opwindbare apparatenquote:
Succes bij de Apotheek..quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als die 100 euro moet kosten en jij wil dat er voor neertellen.. ga gerust uw gang maar laat mij er buiten joh
Het is een harde anti aanbak laag, niet schadelijk en loslatend als teflon en het verkleurd niet zoals ceramic.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is dat dan, Mo, de opvolger van teflon?
Ik heb er ook een paar van,, Doen het prima iddquote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een harde anti aanbak laag, niet schadelijk en loslatend als teflon en het verkleurd niet zoals ceramic.
Ze hebben een grijs spikkelmotiefje, spul is keihard en laat niet los, en schoonmaken kan zelfs met een stuk keukenrol.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er ook een paar van,, Doen het prima idd
Met ei heb ik nog wel eens problemen...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze hebben een grijs spikkelmotiefje, spul is keihard en laat niet los, en schoonmaken kan zelfs met een stuk keukenrol.
Je kan er in bakken zonder boter of olie.
Even gezocht met Google en daar heb ik er ooit eens eentje van gekocht bij Lidl of Aldi. Er hoeft niet eens vet in. Erg fijne koekenpan. En nog geen kras te zien. Net of ie nog splinternieuw is.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een harde anti aanbak laag, niet schadelijk en loslatend als teflon en het verkleurd niet zoals ceramic.
Bakt overigens perfect.
Ik gebruik altijd een heel klein beetje olijfolie.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Met ei heb ik nog wel eens problemen...
Die pan bedoel ik dus, ik heb hem ook en ding is na 5 jaar indd nog als nieuw.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Even gezocht met Google en daar heb ik er ooit eens eentje van gekocht bij Lidl of Aldi. Er hoeft niet eens vet in. Erg fijne koekenpan. En nog geen kras te zien. Net of ie nog splinternieuw is.
Ja fijn hč, die systemen van ze. Hier moet ik iedere keer weer opnieuw alle medicijnen voor mijn vader op hun site aanvragen, terwijl het om herhaalrecepten gaat. Bel je, dan zetten ze je drie jaar in de wacht, dus dat schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:07 schreef Mickeys het volgende:
Tijd om de apotheek hier onveilig te maken.... Ben er na 4 jaar wel klaar mee dat ik 3 keer besta in hun systeem en daarom mijn medicatie niet krijg, want ik heb het met het verkeerde account aangevraagd of zoiets... (ik dacht dat iedere Nederlander maar 1 keer een BSN nummer zou hebben)
Ik daarom ookquote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd een heel klein beetje olijfolie.
En wat helemáál fijn is, is dat het handvat aan de pan vast zit met joekels van popnagels in plaats van een paar gare schroeven die je na een tijdje weer vast moet zetten.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die pan bedoel ik dus, ik heb hem ook en ding is na 5 jaar indd nog als nieuw.
Ik heb hem vaker aanbevolen, maar men gelooft niet dat het een toppertje is, tja, jammer dan..
Ik weet, beste koekenpan die ik ooit had, voor nog geen 2 tientjes.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:19 schreef Deisyy het volgende:
Koop vooral geen poffertjespan van Blokker![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet, beste koekenpan die ik ooit had, voor nog geen 2 tientjes.
¤ 18,99.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Daar betaalde ik bijna ¤30 voor.
Afgelopen zomer ging er bij mijn medicijnen iets fout.... Ik kreeg veels te vroeg een mail dat ze opgehaald konden worden (2 maand te vroeg of zo), maar ze waren al wel bij de zorgverzekeraar afgeschreven .. Dus toen ik ongeveer weer aan mn nieuwe lading pillen toe was had ik allerlei papieren uitdraaien bij me.. Bleken die medicijnen er nog te liggen... Ze ging het uitzoeken en zo, 3 maand later was het wel goed.. Eens kijken of de volgende lading op tijd wordt aangekondigdquote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja fijn hč, die systemen van ze. Hier moet ik iedere keer weer opnieuw alle medicijnen voor mijn vader op hun site aanvragen, terwijl het om herhaalrecepten gaat. Bel je, dan zetten ze je drie jaar in de wacht, dus dat schiet ook niet op.
Je krijgt niet eens de kans om 'nee kut' te zeggen als ze vraagt of je even geduld hebt.
Onbegrijpelijk, het is de beste pan ooit en zeker voor dat geld.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
¤ 18,99.
In CUL staat ergens een topic over pannen (ergens in 2013) ik raadde toen deze aan maar kreeg weinig tot geen bijval.![]()
Nope, bij de Aldi hebben ze deze regelmatig, maar nooit in setjes.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, het is de beste pan ooit en zeker voor dat geld.
Wacht eens even! Ze waren er ook in setjes van 2, of 3 stuks. 1 joekel en 2 kleinere pannen. Dan zal ik die wel hebben gehad en heeft mijn ex de andere pan, of pannen.
Het is zo'n lieve vrouw en zo'n zielig verhaal, maar ik moet er zo om lachenquote:
Wat verschrikkelijk slordig zeg. Ze maken echt fouten die niet voor zouden mogen komen met medicijnen. Het kwam ook regelmatig voor dat er verkeerde pillen in zaten, of zelfs de medicijnen van iemand anders. Maar die automatisering van ze is echt zwaar ruk.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Afgelopen zomer ging er bij mijn medicijnen iets fout.... Ik kreeg veels te vroeg een mail dat ze opgehaald konden worden (2 maand te vroeg of zo), maar ze waren al wel bij de zorgverzekeraar afgeschreven .. Dus toen ik ongeveer weer aan mn nieuwe lading pillen toe was had ik allerlei papieren uitdraaien bij me.. Bleken die medicijnen er nog te liggen... Ze ging het uitzoeken en zo, 3 maand later was het wel goed.. Eens kijken of de volgende lading op tijd wordt aangekondigd
Ja, precies. Ze heeft helemaal gelijk, maar de manier waarop ze het brengt is zoooo grappig.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zo'n lieve vrouw en zo'n zielig verhaal, maar ik moet er zo om lachen![]()
Welles?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, bij de Aldi hebben ze deze regelmatig, maar nooit in setjes.
Je hebt gelijk, dat was een andere set, met bruine anti aanbaklaag. Die grijze zijn veel beter, in die bruine blijft nog alles plakken.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, bij de Aldi hebben ze deze regelmatig, maar nooit in setjes.
Zodra ik ze zie bij Lidl, bestel ik het. Een paar kleinere hebben is wel zo handig.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:39 schreef chufi het volgende:
Los wel eens gezien bij de Lidl... Setjes op internet
Volgens mij kun je ze nu ook bij de Blokker kopen, maar mogelijk dat daar zo'n rotte steel aanzit.. Heb ik trouwens ook... Heb een setje en 1 van de stelen zat los en aandraaien lukte maar niet.. Maar opgelost door los te kalen en extra ringetjes er tussen te plaatsen.. Nu doet ie het weer.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zodra ik ze zie bij Lidl, bestel ik het. Een paar kleinere hebben is wel zo handig.
Dat is een mooie tip zeg, scheelt een hoop ergernis. Binnenkort naar Blokker dus.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij kun je ze nu ook bij de Blokker kopen, maar mogelijk dat daar zo'n rotte steel aanzit.. Heb ik trouwens ook... Heb een setje en 1 van de stelen zat los en aandraaien lukte maar niet.. Maar opgelost door los te kalen en extra ringetjes er tussen te plaatsen.. Nu doet ie het weer.
Mijne is van de Aldi, ik weet niet of LIDL ze ook heeft en of dat dan dezelfde zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:39 schreef chufi het volgende:
Los wel eens gezien bij de Lidl... Setjes op internet
Lidl en Aldi hebben altijd hetzelfde, maar dan onder een andere naamquote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijne is van de Aldi, ik weet niet of LIDL ze ook heeft en of dat dan dezelfde zijn.
Geen idee, maar op de onderkant van mijn pan staat 'P10', meer staat er niet op.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Lidl en Aldi hebben altijd hetzelfde, maar dan onder een andere naam
Antiplofkiphamerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik sla kipfilet plat met een schnitzelhamer. Symph vond het maar zielig dat ik de kipfilet zo mishandelde
lekker dan. De apotheek hier is megatraaaaag, maar ze hebben mijn medicatie wel op voorraad, in tegenstelling tot de apotheek in mijn vorige woonplaats, daar ging het altijd mis. Komende week maar eens ruim tijd uittrekken voor het apotheekbezoekjequote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:07 schreef Mickeys het volgende:
Terug.... MET medicijnen.
Weliswaar met moeite, want nu ineens waren de medicijnen niet goed in combinatie met andere medicatie die ik kreeg... Dus toen ik ging dreigen om mij als een soort Tokkie te gaan gedragen en haar over de toonbank wou gaan trekken, ging ze eens verder in de dossiers kijken. Bleken ze wel goed te zijn. En toen ineens herinnerde zich mijn woede uitbarsting op oudjaarsdag weer. Krijg je als excuus dat de zorg verzekering de boosdoener is..
Maar natuurlijk, dat verklaart meteen waarom ik 3 keer in hun eigen administratie besta![]()
Maar ik heb nu wel bewijs dat ze de 3 "accounts" nu gaan samenvoegen, kan ongeveer een half jaar duren kreeg ik als ongevraagd antwoord
Nee, om de juiste/gewenste temperatuur te kunnen bepalen bij vlees op de BBQ...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Proest.... voor als je steak net nog te "raw" is?
Heb een vleeshamer, maar een platte pan werkt vaak net iets beter.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik sla kipfilet plat met een schnitzelhamer. Symph vond het maar zielig dat ik de kipfilet zo mishandelde
Zijn er ook niet platte pannen.?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb een vleeshamer, maar een platte pan werkt vaak net iets beter.
Die had ik al gescoord op oudjaarsdag... dit zijn de cholesterol verlagersquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:12 schreef chufi het volgende:
Alles goed met de bloeddrukpillen Mick ?
Rondom zijn ze meestal rond en de onderkant is doorgaans plat, dus niet met de zijkant meppen, maar met de onderkant, lijkt me duidelijk.quote:
Met de bodem, ja dat lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rondom zijn ze meestal rond en de onderkant is doorgaans plat, dus niet met de zijkant meppen, maar met de onderkant, lijkt me duidelijk.
Een wok is in principe altijd rond qua bodem en plaats je met een wokring op het vuur...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn Wok heeft wel een plat stuk bodem
Ja die snap ik, maar voor de mensen die geen wokring willen zijn er semi-wokpannen ...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een wok is in principe altijd rond qua bodem en plaats je met een wokring op het vuur...
[ afbeelding ]
Dat zijn dan geen echte wok's, maar een soort van kruising van een koekepan en een soort wok.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die snap ik, maar voor de mensen die geen wokring willen zijn er semi-wokpannen ...
Ja jaquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn dan geen echte wok's, maar een soort van kruising van een koekepan en een soort wok.
Niet mokken, gewoon rond/bol wokken!
Tuurlijk bepaal je wat je gebruikt, maar een wok is een wok en die is bol.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja
Maar dat bepaal ik zelf natuurlijk altijd nog ...
Ook niet echt slim van ouders om kinderen zoveel alcohol te gaan voeren.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:27 schreef chufi het volgende:
Hierboven morgenavond een feestje ter ere van 18e verjaardag van de dochter des huizes, lees ik net dit
Ja ik weet dat de echte wok bol is.. Maar die worden niet bij de Blokker verkocht, waarschijnlijk wel bij de Toko hier om de hoekquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk bepaal je wat je gebruikt, maar een wok is een wok en die is bol.
Net zoals een beker geen glas is...
Jij hebt een abo en krijgt reclames?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:28 schreef chufi het volgende:
Waarom krijg ik nu reclames of ik zin in Chinees heb ?
Die toko is dichterbij dan Blokker, dus je hebt geen excuus...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet dat de echte wok bol is.. Maar die worden niet bij de Blokker verkocht, waarschijnlijk wel bij de Toko hier om de hoek
Wat moet je daar nu mee aan. Op die leeftijd zijn ze druk aan het experimenteren en om dan als ouders aangifte te gaan doen is wel sneu hoor. Je mag van iemand van 14 ook wel een béétje verantwoordelijkheid verwachten. En anders van die vrienden wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:27 schreef chufi het volgende:
Hierboven morgenavond een feestje ter ere van 18e verjaardag van de dochter des huizes, lees ik net dit
Op het moment dat je de verjaardag van je dochter met andere jongeren viert heb je als gastheer/vrouw ook wel enige verantwoordelijkheid, zeker over wat in jouw huis gebeurt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat moet je daar nu mee aan. Op die leeftijd zijn ze druk aan het experimenteren en om dan als ouders aangifte te gaan doen is wel sneu hoor. Je mag van iemand van 14 ook wel een béétje verantwoordelijkheid verwachten. En anders van die vrienden wel.
Dat heet een vleeshamerrr.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:35 schreef Mickeys het volgende:
Er zijn toch ook van die speciale soort vlees/hakmessen waar je je vlees mee plat kunt slaan?
Dat zijn vleeshamers, wordt vlees malser van.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:35 schreef Mickeys het volgende:
Er zijn toch ook van die speciale soort vlees/hakmessen waar je je vlees mee plat kunt slaan?
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:31 schreef Mickeys het volgende:
Krijg net belletje.... baan gaat niet door
Maar gelukkig wel ander "goed" nieuws... nog meer aandacht voor de/mijn actie![]()
http://motherboard.vice.c(...)rce=motherboardfbned
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:35 schreef Mickeys het volgende:
Als ze daar bang voor zijn, dan schenken ze toch geen alcohol... ik zie het probleem niet zoquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:27 schreef chufi het volgende:
Ik zou het niet weten, ik doe dat nooit eigenlijk. Maar ik ben dan ook geen officiele kokquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom wil je je vlees slaan?
Ai...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:31 schreef Mickeys het volgende:
Dat is jammer voor je.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:31 schreef Mickeys het volgende:
Maar gelukkig wel ander "goed" nieuws... nog meer aandacht voor de/mijn actie![]()
http://motherboard.vice.c(...)rce=motherboardfbned
Je vlees een beetje "spanken".quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat die 'klets' best wel lekker klinkt...
Goed vlees heeft geen klap nodigquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik doe dat nooit eigenlijk. Maar ik ben dan ook geen officiele kok
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat die 'klets' best wel lekker klinkt...
quote:
Absoluut, maar ik heb nog nooit meegemaakt op een feestje toen ik van die leeftijd was, dat er ouders bij bleven, of regelmatig kwamen controleren. En er gebeurde ook nooit iets ernstigs.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op het moment dat je de verjaardag van je dochter met andere jongeren viert heb je als gastheer/vrouw ook wel enige verantwoordelijkheid, zeker over wat in jouw huis gebeurt.
Niet hier maar wel op NU.nlquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt een abo en krijgt reclames?
En toch ben jij verantwoordelijk in dat geval.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik heb nog nooit meegemaakt op een feestje toen ik van die leeftijd was, dat er ouders bij bleven, of regelmatig kwamen controleren. En er gebeurde ook nooit iets ernstigs.
Jep.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En toch ben jij verantwoordelijk in dat geval.
Daar zitten toch van die puntjes op?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heet een vleeshamerrr.
[ afbeelding ]
Ik heb deze.
Ja, dat had je goed gezien.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zitten toch van die puntjes op?
edit: ik was weer te snel
Ik heb alleen maar deze, die van jou is veel handiger.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dat had je goed gezien.
[ afbeelding ]
Deze vind ik eigenlijk cooler, altijd handig om in huis te hebben.![]()
![]()
*ik moest lachen*quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar deze, die van jou is veel handiger.
[ afbeelding ]
Dat lijkt op een zetstaal voor messen te slijpen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar deze, die van jou is veel handiger.
[ afbeelding ]
Ik heb er nog 1, maar die is 2 handig en al helemaal niet handig.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat lijkt op een zetstaal voor messen te slijpen.Maar dat is het nie....
Ik hou het op een Larpwapenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat lijkt op een zetstaal voor messen te slijpen.Maar dat is het nie....
Larpwapens zijn van die plastic dingetjes, ziet dit eruit als een plastic dingetje?quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Larpwapens zijn van die plastic dingetjes, ziet dit eruit als een plastic dingetje?
Op dit plaatje kan ik geen verschil zien..quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Larpwapens zijn van die plastic dingetjes, ziet dit eruit als een plastic dingetje?
Met van zulke dingetjes lopen hier met carnaval jochies rond die als ridder verkleed zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:53 schreef drakin het volgende:
[..]
ctrl + + of een brilquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Op dit plaatje kan ik geen verschil zien..
En dat mag dus niet, zulke wapens mogen niet over straat.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met van zulke dingetjes lopen hier met carnaval jochies rond die als ridder verkleed zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Neh te ver weg, ben niet in Fryslân nuquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:57 schreef drakin het volgende:
[..]
En dat mag dus niet, zulke wapens mogen niet over straat.Je mag ook geen vuurwapen in bezit hebben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoe moeten wij dat nu weten...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Neh te ver weg, ben niet in Fryslân nu
Wat is nog viezer vind dan melk is warme melk, daar ga ik echt direct bij de eerste slok van over mijn nek.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:22 schreef chufi het volgende:
Ik drink bijna nooit melk, zeker niet in mn koffie.. Ik lust het wel..
Ik heb nog voor t/m komende donderdag...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:31 schreef chufi het volgende:
Vrijdagmiddag is dan weer niet de beste tijd om dit soort dingen te regelen
Door warme melk moet iets... of anijs of cacao... anders hoef ik het nietquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat is nog viezer vind dan melk is warme melk, daar ga ik echt direct bij de eerste slok van over mijn nek.
Ja, warme chocomelk lust ik wel, anijs ben ik geen liefhebber van, maar lust ik wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Door warme melk moet iets... of anijs of cacao... anders hoef ik het niet
Ik denk dat je op een bepaalde leeftijd je eigen smaak onderhand wel kent, en je jezelf minder snel gek laat maken door trends.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:35 schreef chufi het volgende:
Vreemde gasten zijn we toch ook ons 40+ ers
Weet u zeker dat u uw medicijnen nodig hebt, kies dan 3. Is het spoed, kies dan 2. Staat de brug open, kies dan 7 en sluit af met een #. Klote menu's overal.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gofferdetering, afspraak gemaakt voor ziekenhuis controle, die konden mijn recept niet doen, daarvoor moest ik de huisarts weer bellen en daar krijg je een of ander klote keuzemenu dat je moet inspreken, volgens mij ging dat niet helemaal goed, dus maar weer afwachten, ga er al vanuit dat ik mijn pillen niet op tijd zal krijgen.
Vandaag is het volgens mij gewoon zo'n dagquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gofferdetering, afspraak gemaakt voor ziekenhuis controle, die konden mijn recept niet doen, daarvoor moest ik de huisarts weer bellen en daar krijg je een of ander klote keuzemenu dat je moet inspreken, volgens mij ging dat niet helemaal goed, dus maar weer afwachten, ga er al vanuit dat ik mijn pillen niet op tijd zal krijgen.
Bedoel je een kut dag, of een klote dag?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Vandaag is het volgens mij gewoon zo'n dag
Beide....quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bedoel je een kut dag, of een klote dag?
En dan heb je eindelijk iemand aan de lijn, dan wordt je gewoon weer in de wacht gezet omdat ze gaan kijken of ze een "vrij" iemand kunnen bereiken.....quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet u zeker dat u uw medicijnen nodig hebt, kies dan 3. Is het spoed, kies dan 2. Staat de brug open, kies dan 7 en sluit af met een #. Klote menu's overal.
Zo gaat het tegenwoordig en ik kan er niet mee omgaan. Ze maken de achterlijkste fouten in het ziekenhuis, bij de apotheek en ze werken niet samen op computergebied. Maar dan wel iedere keer een formulier meegeven wat je even in mag vullen, zodat ze weten hoe je er tegenover staat. Dat helpt geen ruk. Ze laten je nog betalen voor de parkeerplaats als je op ziekenbezoek komt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En dan heb je eindelijk iemand aan de lijn, dan wordt je gewoon weer in de wacht gezet omdat ze gaan kijken of ze een "vrij" iemand kunnen bereiken.....
Ja dat was al duidelijk voordat je naar de apotheek ging... Cooldown babe....quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Beide....
Bij mij stapelen de dingen zich op... was ik maar gewoon in bed gebleven en begonnen aan mijn winterslaap. "Bad Karma day"
Na 5 jaar is een adreswijziging die je al tig keer hebt doorgegeven niet verwerkt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo gaat het tegenwoordig en ik kan er niet mee omgaan. Ze maken de achterlijkste fouten in het ziekenhuis, bij de apotheek en ze werken niet samen op computergebied. Maar dan wel iedere keer een formulier meegeven wat je even in mag vullen, zodat ze weten hoe je er tegenover staat. Dat helpt geen ruk. Ze laten je nog betalen voor de parkeerplaats als je op ziekenbezoek komt.
Het leven kan heel leuk zijn, maar dan moet je wel gezond zien te blijven. Het is doodgewoon handel geworden en je bent een nummer.
En om "onduidelijke" redenen ontplof ik gewoon zowat om zulke uitspraken...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was al duidelijk voordat je naar de apotheek ging... Cooldown babe....
Heb jij niet toevallig mijn dossier en ik die van jou? Ik heb hetzelfde probleem ongeveerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Na 5 jaar is een adreswijziging die je al tig keer hebt doorgegeven niet verwerkt.
Dat heb ik inmiddels ook opgegeven.
Dat is dan weer niet de bedoeling ...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En om "onduidelijke" redenen ontplof ik gewoon zowat om zulke uitspraken...
Het is zo'n dooddoenerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet de bedoeling ...
Dan zeggen ze, ah, meneer Mo van de ....straat? Dan zeg ik ja, daar heb ik inderdaad jaren geleden jarenlang gewoond.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb jij niet toevallig mijn dossier en ik die van jou? Ik heb hetzelfde probleem ongeveer
Cool down bro.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet de bedoeling ...
Veel makkelijker kan je het niet voor ze maken, zou je denken. 5 jaar!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Na 5 jaar is een adreswijziging die je al tig keer hebt doorgegeven niet verwerkt.
Dat heb ik inmiddels ook opgegeven.
Wel netjes in de tuin gaan staan, want het geeft een behoorlijk zooitje.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En om "onduidelijke" redenen ontplof ik gewoon zowat om zulke uitspraken...
Er kan heel veel fout lopen, ook in je voordeel, dan doe ik altijd alsof ik mezelf (achterlijk) ben en doe verder alsof mijn neus bloedt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Veel makkelijker kan je het niet voor ze maken, zou je denken. 5 jaar!
Je krijgt medicinale wiet en ze gaven per ongeluk een pond mee?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er kan heel veel fout lopen, ook in je voordeel, dan doe ik altijd alsof ik mezelf (achterlijk) ben en doe verder alsof mijn neus bloedt.
Tis nu wel leuk geweest trouwensquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die griet is inmiddels ontploft denk ik.
Ik haal alvast chips en cola.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, jij geeft voor mij even aan waar de grens ligt bedoel je?
Bijna... het is buiten "koud" dus gaat goede kant opquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die griet is inmiddels ontploft denk ik.
Dat je vader dat gebruikt OK, nog begrijpelijk.. Maar daar houdt het mee op lijkt me..quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, jij geeft voor mij even aan waar de grens ligt bedoel je?
Ik heb echt geen idee waar je het nu over hebt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat je vader dat gebruikt OK, nog begrijpelijk.. Maar daar houdt het mee op lijkt me..
Smakelijk, ik zit aan een boterhammetje met cervelaat en een bak koffie, mijn eerste van vandaag.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:14 schreef Mickeys het volgende:
Ik krijg trek.... tijd voor een bammetje met een flinke laag Nutella... me dunkt.... Chocola is goed voor vrouwen
Je eerste bak koffie? Heiligschennis!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smakelijk, ik zit aan een boterhammetje met cervelaat en een bak koffie, mijn eerste van vandaag.
1e?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smakelijk, ik zit aan een boterhammetje met cervelaat en een bak koffie, mijn eerste van vandaag.
Ook jij loopt verdorie vet achter....quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
1e?Dat zou mijn dood zijn. Zal de 12e worden of zo.
Nčh, dat meen je niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ook jij loopt verdorie vet achter....
Hier 's morgens aanbellen is al voldoende, ik doe ook niet open ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier 's morgens vroeg aanbellen zonder dat ik koffie op heb is geheel voor eigen risico.
Ik merk ook dat ik met de jaren gewoon veel minder koffie drink omdat ik daar gewoon niet vrolijk van word... Een paar kopje OK maar de hele dag door nee..quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zou gek worden van zoveel koffie, jullie verslaving aan koffieis ernstiger dan mijn cannabis 'verslaving'.
![]()
Ga nu mijn eerste van vandaag roken.
Zo kan je het ook oplossen. Het is toch altijd hetzelfde gemekker aan de deur.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier 's morgens aanbellen is al voldoende, ik doe ook niet open ook.
Mocht het onverhoopt mijn moeder, broertje of de baardaap zijn, kunnen ze me telefonisch bereiken en als ik weet dat het een van hun is die voor de deur staat maak ik pas open....quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo kan je het ook oplossen. Het is toch altijd hetzelfde gemekker aan de deur.
Ik heb heel vaak een boterhamavond... Ik heb een pesthekel aan koken. Maar als ik het dan doe, dan doe ik het goed. Zo staat er voor dit weekend vers gemaakte tomatensoep op het programma.. moet alleen nog gehakt halen voor de soepballetjes (was ik vergeten mee te nemen)quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik merk ook dat ik met de jaren gewoon veel minder koffie drink omdat ik daar gewoon niet vrolijk van word... Een paar kopje OK maar de hele dag door nee..
Vrijdagavond boterhammenavond?? Ik heb nog gewoon een restje pasta van gisteren die ik straks lekker opwarm en dan met wat strooikaas ga verorberen ..
Dat is de enige reden dat ik nog open ga doen. Vaak denk ik dat het misschien de thuiszorg is met een mededeling. Maar net wat je zegt, ze kunnen ook bellen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mocht het onverhoopt mijn moeder, broertje of de baardaap zijn, kunnen ze me telefonisch bereiken en als ik weet dat het een van hun is die voor de deur staat maak ik pas open....
Maak je er toch een veggie tomatensoepje vanquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak een boterhamavond... Ik heb een pesthekel aan koken. Maar als ik het dan doe, dan doe ik het goed. Zo staat er voor dit weekend vers gemaakte tomatensoep op het programma.. moet alleen nog gehakt halen voor de soepballetjes (was ik vergeten mee te nemen)
Kan, maar ik vind dat in de soep ballen horen... dus dat ga ik doen ook. Anders, weet ik nu al, krijg ik spijt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je er toch een veggie tomatensoepje van
Dat lijkt heel veel, maar met die hoeveelheden per dag, is het in een paar maanden op.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:43 schreef Mickeys het volgende:
Overigens heel veel koffie gekocht op voorraad toen het dik in de aanbieding was. Ik denk dat ik nog een bakje of 1.200 kan zetten voordat het echt op is.
Shit te laat dus ..quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je er toch een veggie tomatensoepje van
Balen zonder ballen ...![]()
voordeel van een Stichting hebben. Heb ook groothandel pasje dus toen het in de aanbieding was 3 dozen gehaald (met 10 zakken a 48 stuks)quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat lijkt heel veel, maar met die hoeveelheden per dag, is het in een paar maanden op.
Dat is de volgende dag nog lekkerder. Koud is het helemaal geweldig de volgende dag.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:41 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog gewoon een restje pasta van gisteren die ik straks lekker opwarm en dan met wat strooikaas ga verorberen ..
lolquote:
Koud? Dat lijkt mij vreselijk... maar ik ben dan ook niet echt een pasta liefhebberquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is de volgende dag nog lekkerder. Koud is het helemaal geweldig de volgende dag.
En er zitten paddenstoelen tussen... niet jouw dingquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Koud? Dat lijkt mij vreselijk... maar ik ben dan ook niet echt een pasta liefhebber
Dan komt wat mij betreft de smaak het beste naar voren. Dat eet ik rustig als ontbijt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Koud? Dat lijkt mij vreselijk... maar ik ben dan ook niet echt een pasta liefhebber
Jij hebt het onthoudenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
En er zitten paddenstoelen tussen... niet jouw ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |