Hier 's morgens aanbellen is al voldoende, ik doe ook niet open ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier 's morgens vroeg aanbellen zonder dat ik koffie op heb is geheel voor eigen risico.
Ik merk ook dat ik met de jaren gewoon veel minder koffie drink omdat ik daar gewoon niet vrolijk van word... Een paar kopje OK maar de hele dag door nee..quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zou gek worden van zoveel koffie, jullie verslaving aan koffieis ernstiger dan mijn cannabis 'verslaving'.
![]()
Ga nu mijn eerste van vandaag roken.
Zo kan je het ook oplossen. Het is toch altijd hetzelfde gemekker aan de deur.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier 's morgens aanbellen is al voldoende, ik doe ook niet open ook.
Mocht het onverhoopt mijn moeder, broertje of de baardaap zijn, kunnen ze me telefonisch bereiken en als ik weet dat het een van hun is die voor de deur staat maak ik pas open....quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo kan je het ook oplossen. Het is toch altijd hetzelfde gemekker aan de deur.
Ik heb heel vaak een boterhamavond... Ik heb een pesthekel aan koken. Maar als ik het dan doe, dan doe ik het goed. Zo staat er voor dit weekend vers gemaakte tomatensoep op het programma.. moet alleen nog gehakt halen voor de soepballetjes (was ik vergeten mee te nemen)quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik merk ook dat ik met de jaren gewoon veel minder koffie drink omdat ik daar gewoon niet vrolijk van word... Een paar kopje OK maar de hele dag door nee..
Vrijdagavond boterhammenavond?? Ik heb nog gewoon een restje pasta van gisteren die ik straks lekker opwarm en dan met wat strooikaas ga verorberen ..
Dat is de enige reden dat ik nog open ga doen. Vaak denk ik dat het misschien de thuiszorg is met een mededeling. Maar net wat je zegt, ze kunnen ook bellen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mocht het onverhoopt mijn moeder, broertje of de baardaap zijn, kunnen ze me telefonisch bereiken en als ik weet dat het een van hun is die voor de deur staat maak ik pas open....
Maak je er toch een veggie tomatensoepje vanquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak een boterhamavond... Ik heb een pesthekel aan koken. Maar als ik het dan doe, dan doe ik het goed. Zo staat er voor dit weekend vers gemaakte tomatensoep op het programma.. moet alleen nog gehakt halen voor de soepballetjes (was ik vergeten mee te nemen)
Kan, maar ik vind dat in de soep ballen horen... dus dat ga ik doen ook. Anders, weet ik nu al, krijg ik spijt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je er toch een veggie tomatensoepje van
Dat lijkt heel veel, maar met die hoeveelheden per dag, is het in een paar maanden op.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:43 schreef Mickeys het volgende:
Overigens heel veel koffie gekocht op voorraad toen het dik in de aanbieding was. Ik denk dat ik nog een bakje of 1.200 kan zetten voordat het echt op is.
Shit te laat dus ..quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je er toch een veggie tomatensoepje van
Balen zonder ballen ...![]()
voordeel van een Stichting hebben. Heb ook groothandel pasje dus toen het in de aanbieding was 3 dozen gehaald (met 10 zakken a 48 stuks)quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat lijkt heel veel, maar met die hoeveelheden per dag, is het in een paar maanden op.
Dat is de volgende dag nog lekkerder. Koud is het helemaal geweldig de volgende dag.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:41 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog gewoon een restje pasta van gisteren die ik straks lekker opwarm en dan met wat strooikaas ga verorberen ..
lolquote:
Koud? Dat lijkt mij vreselijk... maar ik ben dan ook niet echt een pasta liefhebberquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is de volgende dag nog lekkerder. Koud is het helemaal geweldig de volgende dag.
En er zitten paddenstoelen tussen... niet jouw dingquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Koud? Dat lijkt mij vreselijk... maar ik ben dan ook niet echt een pasta liefhebber
Dan komt wat mij betreft de smaak het beste naar voren. Dat eet ik rustig als ontbijt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Koud? Dat lijkt mij vreselijk... maar ik ben dan ook niet echt een pasta liefhebber
Jij hebt het onthoudenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
En er zitten paddenstoelen tussen... niet jouw ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |