Met de bodem, ja dat lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rondom zijn ze meestal rond en de onderkant is doorgaans plat, dus niet met de zijkant meppen, maar met de onderkant, lijkt me duidelijk.
Een wok is in principe altijd rond qua bodem en plaats je met een wokring op het vuur...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn Wok heeft wel een plat stuk bodem
Ja die snap ik, maar voor de mensen die geen wokring willen zijn er semi-wokpannen ...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een wok is in principe altijd rond qua bodem en plaats je met een wokring op het vuur...
[ afbeelding ]
Dat zijn dan geen echte wok's, maar een soort van kruising van een koekepan en een soort wok.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die snap ik, maar voor de mensen die geen wokring willen zijn er semi-wokpannen ...
Ja jaquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn dan geen echte wok's, maar een soort van kruising van een koekepan en een soort wok.
Niet mokken, gewoon rond/bol wokken!
Tuurlijk bepaal je wat je gebruikt, maar een wok is een wok en die is bol.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja
Maar dat bepaal ik zelf natuurlijk altijd nog ...
Ook niet echt slim van ouders om kinderen zoveel alcohol te gaan voeren.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:27 schreef chufi het volgende:
Hierboven morgenavond een feestje ter ere van 18e verjaardag van de dochter des huizes, lees ik net dit
Ja ik weet dat de echte wok bol is.. Maar die worden niet bij de Blokker verkocht, waarschijnlijk wel bij de Toko hier om de hoekquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk bepaal je wat je gebruikt, maar een wok is een wok en die is bol.
Net zoals een beker geen glas is...
Jij hebt een abo en krijgt reclames?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:28 schreef chufi het volgende:
Waarom krijg ik nu reclames of ik zin in Chinees heb ?
Die toko is dichterbij dan Blokker, dus je hebt geen excuus...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet dat de echte wok bol is.. Maar die worden niet bij de Blokker verkocht, waarschijnlijk wel bij de Toko hier om de hoek
Wat moet je daar nu mee aan. Op die leeftijd zijn ze druk aan het experimenteren en om dan als ouders aangifte te gaan doen is wel sneu hoor. Je mag van iemand van 14 ook wel een béétje verantwoordelijkheid verwachten. En anders van die vrienden wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:27 schreef chufi het volgende:
Hierboven morgenavond een feestje ter ere van 18e verjaardag van de dochter des huizes, lees ik net dit
Op het moment dat je de verjaardag van je dochter met andere jongeren viert heb je als gastheer/vrouw ook wel enige verantwoordelijkheid, zeker over wat in jouw huis gebeurt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat moet je daar nu mee aan. Op die leeftijd zijn ze druk aan het experimenteren en om dan als ouders aangifte te gaan doen is wel sneu hoor. Je mag van iemand van 14 ook wel een béétje verantwoordelijkheid verwachten. En anders van die vrienden wel.
Dat heet een vleeshamerrr.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:35 schreef Mickeys het volgende:
Er zijn toch ook van die speciale soort vlees/hakmessen waar je je vlees mee plat kunt slaan?
Dat zijn vleeshamers, wordt vlees malser van.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:35 schreef Mickeys het volgende:
Er zijn toch ook van die speciale soort vlees/hakmessen waar je je vlees mee plat kunt slaan?
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:31 schreef Mickeys het volgende:
Krijg net belletje.... baan gaat niet door
Maar gelukkig wel ander "goed" nieuws... nog meer aandacht voor de/mijn actie![]()
http://motherboard.vice.c(...)rce=motherboardfbned
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:35 schreef Mickeys het volgende:
Als ze daar bang voor zijn, dan schenken ze toch geen alcohol... ik zie het probleem niet zoquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:27 schreef chufi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |