Dat is dan weer niet de bedoeling ...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En om "onduidelijke" redenen ontplof ik gewoon zowat om zulke uitspraken...
Het is zo'n dooddoenerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet de bedoeling ...
Dan zeggen ze, ah, meneer Mo van de ....straat? Dan zeg ik ja, daar heb ik inderdaad jaren geleden jarenlang gewoond.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb jij niet toevallig mijn dossier en ik die van jou? Ik heb hetzelfde probleem ongeveer
Cool down bro.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet de bedoeling ...
Veel makkelijker kan je het niet voor ze maken, zou je denken. 5 jaar!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Na 5 jaar is een adreswijziging die je al tig keer hebt doorgegeven niet verwerkt.
Dat heb ik inmiddels ook opgegeven.
Wel netjes in de tuin gaan staan, want het geeft een behoorlijk zooitje.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En om "onduidelijke" redenen ontplof ik gewoon zowat om zulke uitspraken...
Er kan heel veel fout lopen, ook in je voordeel, dan doe ik altijd alsof ik mezelf (achterlijk) ben en doe verder alsof mijn neus bloedt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Veel makkelijker kan je het niet voor ze maken, zou je denken. 5 jaar!
Je krijgt medicinale wiet en ze gaven per ongeluk een pond mee?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er kan heel veel fout lopen, ook in je voordeel, dan doe ik altijd alsof ik mezelf (achterlijk) ben en doe verder alsof mijn neus bloedt.
Tis nu wel leuk geweest trouwensquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die griet is inmiddels ontploft denk ik.
Ik haal alvast chips en cola.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, jij geeft voor mij even aan waar de grens ligt bedoel je?
Bijna... het is buiten "koud" dus gaat goede kant opquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die griet is inmiddels ontploft denk ik.
Dat je vader dat gebruikt OK, nog begrijpelijk.. Maar daar houdt het mee op lijkt me..quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, jij geeft voor mij even aan waar de grens ligt bedoel je?
Ik heb echt geen idee waar je het nu over hebt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat je vader dat gebruikt OK, nog begrijpelijk.. Maar daar houdt het mee op lijkt me..
Smakelijk, ik zit aan een boterhammetje met cervelaat en een bak koffie, mijn eerste van vandaag.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:14 schreef Mickeys het volgende:
Ik krijg trek.... tijd voor een bammetje met een flinke laag Nutella... me dunkt.... Chocola is goed voor vrouwen
Je eerste bak koffie? Heiligschennis!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smakelijk, ik zit aan een boterhammetje met cervelaat en een bak koffie, mijn eerste van vandaag.
1e?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Smakelijk, ik zit aan een boterhammetje met cervelaat en een bak koffie, mijn eerste van vandaag.
Ook jij loopt verdorie vet achter....quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
1e?Dat zou mijn dood zijn. Zal de 12e worden of zo.
Nčh, dat meen je niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ook jij loopt verdorie vet achter....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |