Neh te ver weg, ben niet in Fryslân nuquote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:57 schreef drakin het volgende:
[..]
En dat mag dus niet, zulke wapens mogen niet over straat.Je mag ook geen vuurwapen in bezit hebben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoe moeten wij dat nu weten...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Neh te ver weg, ben niet in Fryslân nu
Wat is nog viezer vind dan melk is warme melk, daar ga ik echt direct bij de eerste slok van over mijn nek.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:22 schreef chufi het volgende:
Ik drink bijna nooit melk, zeker niet in mn koffie.. Ik lust het wel..
Ik heb nog voor t/m komende donderdag...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:31 schreef chufi het volgende:
Vrijdagmiddag is dan weer niet de beste tijd om dit soort dingen te regelen
Door warme melk moet iets... of anijs of cacao... anders hoef ik het nietquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat is nog viezer vind dan melk is warme melk, daar ga ik echt direct bij de eerste slok van over mijn nek.
Ja, warme chocomelk lust ik wel, anijs ben ik geen liefhebber van, maar lust ik wel.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Door warme melk moet iets... of anijs of cacao... anders hoef ik het niet
Ik denk dat je op een bepaalde leeftijd je eigen smaak onderhand wel kent, en je jezelf minder snel gek laat maken door trends.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:35 schreef chufi het volgende:
Vreemde gasten zijn we toch ook ons 40+ ers
Weet u zeker dat u uw medicijnen nodig hebt, kies dan 3. Is het spoed, kies dan 2. Staat de brug open, kies dan 7 en sluit af met een #. Klote menu's overal.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gofferdetering, afspraak gemaakt voor ziekenhuis controle, die konden mijn recept niet doen, daarvoor moest ik de huisarts weer bellen en daar krijg je een of ander klote keuzemenu dat je moet inspreken, volgens mij ging dat niet helemaal goed, dus maar weer afwachten, ga er al vanuit dat ik mijn pillen niet op tijd zal krijgen.
Vandaag is het volgens mij gewoon zo'n dagquote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Gofferdetering, afspraak gemaakt voor ziekenhuis controle, die konden mijn recept niet doen, daarvoor moest ik de huisarts weer bellen en daar krijg je een of ander klote keuzemenu dat je moet inspreken, volgens mij ging dat niet helemaal goed, dus maar weer afwachten, ga er al vanuit dat ik mijn pillen niet op tijd zal krijgen.
Bedoel je een kut dag, of een klote dag?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Vandaag is het volgens mij gewoon zo'n dag
Beide....quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bedoel je een kut dag, of een klote dag?
En dan heb je eindelijk iemand aan de lijn, dan wordt je gewoon weer in de wacht gezet omdat ze gaan kijken of ze een "vrij" iemand kunnen bereiken.....quote:Op vrijdag 29 januari 2016 16:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weet u zeker dat u uw medicijnen nodig hebt, kies dan 3. Is het spoed, kies dan 2. Staat de brug open, kies dan 7 en sluit af met een #. Klote menu's overal.
Zo gaat het tegenwoordig en ik kan er niet mee omgaan. Ze maken de achterlijkste fouten in het ziekenhuis, bij de apotheek en ze werken niet samen op computergebied. Maar dan wel iedere keer een formulier meegeven wat je even in mag vullen, zodat ze weten hoe je er tegenover staat. Dat helpt geen ruk. Ze laten je nog betalen voor de parkeerplaats als je op ziekenbezoek komt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En dan heb je eindelijk iemand aan de lijn, dan wordt je gewoon weer in de wacht gezet omdat ze gaan kijken of ze een "vrij" iemand kunnen bereiken.....
Ja dat was al duidelijk voordat je naar de apotheek ging... Cooldown babe....quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Beide....
Bij mij stapelen de dingen zich op... was ik maar gewoon in bed gebleven en begonnen aan mijn winterslaap. "Bad Karma day"
Na 5 jaar is een adreswijziging die je al tig keer hebt doorgegeven niet verwerkt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo gaat het tegenwoordig en ik kan er niet mee omgaan. Ze maken de achterlijkste fouten in het ziekenhuis, bij de apotheek en ze werken niet samen op computergebied. Maar dan wel iedere keer een formulier meegeven wat je even in mag vullen, zodat ze weten hoe je er tegenover staat. Dat helpt geen ruk. Ze laten je nog betalen voor de parkeerplaats als je op ziekenbezoek komt.
Het leven kan heel leuk zijn, maar dan moet je wel gezond zien te blijven. Het is doodgewoon handel geworden en je bent een nummer.
En om "onduidelijke" redenen ontplof ik gewoon zowat om zulke uitspraken...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was al duidelijk voordat je naar de apotheek ging... Cooldown babe....
Heb jij niet toevallig mijn dossier en ik die van jou? Ik heb hetzelfde probleem ongeveerquote:Op vrijdag 29 januari 2016 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Na 5 jaar is een adreswijziging die je al tig keer hebt doorgegeven niet verwerkt.
Dat heb ik inmiddels ook opgegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |