Ik zou het niet weten, ik doe dat nooit eigenlijk. Maar ik ben dan ook geen officiele kokquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom wil je je vlees slaan?
Ai...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:31 schreef Mickeys het volgende:
Krijg net belletje.... baan gaat niet door
Dat is jammer voor je.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:31 schreef Mickeys het volgende:
Krijg net belletje.... baan gaat niet door
Maar gelukkig wel ander "goed" nieuws... nog meer aandacht voor de/mijn actie![]()
http://motherboard.vice.c(...)rce=motherboardfbned
Je vlees een beetje "spanken".quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat die 'klets' best wel lekker klinkt...
Goed vlees heeft geen klap nodigquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik doe dat nooit eigenlijk. Maar ik ben dan ook geen officiele kok
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat die 'klets' best wel lekker klinkt...
quote:
Absoluut, maar ik heb nog nooit meegemaakt op een feestje toen ik van die leeftijd was, dat er ouders bij bleven, of regelmatig kwamen controleren. En er gebeurde ook nooit iets ernstigs.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op het moment dat je de verjaardag van je dochter met andere jongeren viert heb je als gastheer/vrouw ook wel enige verantwoordelijkheid, zeker over wat in jouw huis gebeurt.
Niet hier maar wel op NU.nlquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt een abo en krijgt reclames?
En toch ben jij verantwoordelijk in dat geval.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik heb nog nooit meegemaakt op een feestje toen ik van die leeftijd was, dat er ouders bij bleven, of regelmatig kwamen controleren. En er gebeurde ook nooit iets ernstigs.
Jep.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En toch ben jij verantwoordelijk in dat geval.
Daar zitten toch van die puntjes op?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heet een vleeshamerrr.
[ afbeelding ]
Ik heb deze.
Ja, dat had je goed gezien.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zitten toch van die puntjes op?
edit: ik was weer te snel
Ik heb alleen maar deze, die van jou is veel handiger.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, dat had je goed gezien.
[ afbeelding ]
Deze vind ik eigenlijk cooler, altijd handig om in huis te hebben.![]()
![]()
*ik moest lachen*quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar deze, die van jou is veel handiger.
[ afbeelding ]
Dat lijkt op een zetstaal voor messen te slijpen.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar deze, die van jou is veel handiger.
[ afbeelding ]
Ik heb er nog 1, maar die is 2 handig en al helemaal niet handig.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat lijkt op een zetstaal voor messen te slijpen.Maar dat is het nie....
Ik hou het op een Larpwapenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat lijkt op een zetstaal voor messen te slijpen.Maar dat is het nie....
Larpwapens zijn van die plastic dingetjes, ziet dit eruit als een plastic dingetje?quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Larpwapens zijn van die plastic dingetjes, ziet dit eruit als een plastic dingetje?
Op dit plaatje kan ik geen verschil zien..quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Larpwapens zijn van die plastic dingetjes, ziet dit eruit als een plastic dingetje?
Met van zulke dingetjes lopen hier met carnaval jochies rond die als ridder verkleed zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:53 schreef drakin het volgende:
[..]
ctrl + + of een brilquote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Op dit plaatje kan ik geen verschil zien..
En dat mag dus niet, zulke wapens mogen niet over straat.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 15:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met van zulke dingetjes lopen hier met carnaval jochies rond die als ridder verkleed zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |