Die had ik dan in een vuilniszak gedaan, goed dichtgeknoopt, en fijn retour gebracht...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Vieze beestjes zijn dat.... net zoiets als ik jaren geleden een kerstpakket kreeg, maar je hem thuis open en dan zie je toch een zooi kakkerlakken in de doos zitten. Kokhalzend de doos met dikke handschoenen aan de tuin in gepleurd
Ja.... ik denk het.... ik kreeg een hele dikke cadeaubon als goedmaker....quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Die baas wilde je iets vertellen zeker?
1-tje maar?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja.... ik denk het.... ik kreeg een hele dikke cadeaubon als goedmaker....
Apparatuur om iets lekkers mee te kunnen makenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:37 schreef drakin het volgende:
Voor 100 euro heb je een lekker kerstpakketje
Je had nog geen koekepan?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Apparatuur om iets lekkers mee te kunnen maken
koekenpan is gereedschap... geen apparatuurquote:
Niet?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
koekenpan is gereedschap... geen apparatuur
Ik heb gewoon een goede pan met marble coating, ding was niet eens zo duur.quote:
Dat klopt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
koekenpan is gereedschap... geen apparatuur
Zelfs dan niet, een snelkookpan heeft knopjes, maar is beslist geen apparatuur, het is en blijft een pan (met een ventieltje).quote:
Nee! een stekker! Tutquote:
Bestaat die dan?quote:
Proest.... voor als je steak net nog te "raw" is?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze heb ik wel in de USA gekocht, de iGrill:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |