Die is vrij simpel, het is de schuld van Sasquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Waar is die handleiding van je te vinden?
Mooi dat ik het weet, want morgen ga ik bladerdeeg maken.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is vrij simpel, het is de schuld van Sas
Denk dat ik maar op alfabetische volgorde zou gaan kopen als ik er in de buurt zou wonen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:45 schreef chufi het volgende:
Hier nog even die toko hier om de hoek
Ik zoek het eerst wel op wat wat precies is ...quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat ik maar op alfabetische volgorde zou gaan kopen als ik er in de buurt zou wonen.
Maakt mij niet uit. Gewoon alles proberen en als je het achteraf niet lust, dan is het jammer. Volgens mij lust ik alles, maar je hebt natuurlijk wel zo je voorkeuren.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zoek het eerst wel op wat wat precies is ...
neem jij nu schaamteloos mijn typo bij de buren overquote:
Beetje late diensmededeling ... Maar goedemorgenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 02:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben nog wat op de radio aan het klooien nu
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:16 schreef just me het volgende:
[..]
neem jij nu schaamteloos mijn typo bij de buren over
Goed en middag, ik ook, sta net op het punt mijn eerste peuk te roken.quote:
Ik kan goed hoesten zonderquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goed en middag, ik ook, sta net op het punt mijn eerste peuk te roken.![]()
Hoesten en snotteren is weer op zijn retour hier.quote:
5 dagen verhoging gehad, ik kan weer door mijn neus ademenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoesten en snotteren is weer op zijn retour hier.
net eamelje foar de kofje, dus maar filosoferen bij de thee?quote:
juist, praten over boeken, boeken, boeken én boekenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:51 schreef drakin het volgende:
[..]
net eamelje foar de kofje, dus maar filosoferen bij de thee?
Dank je, ik snotter gewoon door tot het over is...quote:
Hoe overleef ik dit theekransje?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:53 schreef sacha het volgende:
[..]
juist, praten over boeken, boeken, boeken én boeken
To Tea Or Not To Tea........quote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe overleef ik dit theekransje?
Filosoferen voor dummies
Kruidenweetjes
Hoe red ik mijn theekopje?
O dat boek ken ik niet, is het aan te raden?quote:
Niet gelezen, ik lust geen thee.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:00 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat boek ken ik niet, is het aan te raden?
Je rookt de kruiden liever.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet gelezen, ik lust geen thee.
Die dienen hier louter als zelfmedicatie omdat ik geen liefhebber van chemische troep ben.quote:
met Theoquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe overleef ik dit theekransje?
Filosoferen voor dummies
Kruidenweetjes
Hoe red ik mijn theekopje?
Laters....quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:04 schreef sacha het volgende:
[..]
met Theo![]()
http://www.tzum.info/2013(...)-en-de-weekbladpers/
later!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Veel plezier met je theefilosofieclubjequote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:04 schreef sacha het volgende:
[..]
met Theo![]()
later!
Hefvun!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:04 schreef sacha het volgende:
[..]
met Theo![]()
later!
zilvervisjes.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hefvun!
En die gast.... word het niet eens tijd voor een ereader voor hem? Mijn god... wat een zooi boeken en dus stofnesten en alles wat er verder nog in kan vergaren... brrrr
Mijn poezen maken binnen no time korte metten met alles dat qua ongediertjes in huis rond kruipt of vliegt. Dat doen ze voor mij.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:12 schreef drakin het volgende:
[..]
zilvervisjes.
Maar daarvoor moet je dus spinnen laten rondlopen, die eten ze weer voor je op.
Maar zilvervisjes zijn zo mini, dat is te klein voor poezebeestenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn poezen maken binnen no time korte metten met alles dat qua ongediertjes in huis rond kruipt of vliegt. Dat doen ze voor mij.Ik hou niet van beestjes.
Vieze beestjes zijn dat.... net zoiets als ik jaren geleden een kerstpakket kreeg, maar je hem thuis open en dan zie je toch een zooi kakkerlakken in de doos zitten. Kokhalzend de doos met dikke handschoenen aan de tuin in gepleurdquote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:12 schreef drakin het volgende:
[..]
zilvervisjes.
Maar daarvoor moet je dus spinnen laten rondlopen, die eten ze weer voor je op.
Die baas wilde je iets vertellen zeker?quote:Op vrijdag 29 januari 2016 13:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Vieze beestjes zijn dat.... net zoiets als ik jaren geleden een kerstpakket kreeg, maar je hem thuis open en dan zie je toch een zooi kakkerlakken in de doos zitten. Kokhalzend de doos met dikke handschoenen aan de tuin in gepleurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |