Open- en kruislings insnijden zodat het platte stukjes worden scheelt al een hoop...quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Inktvis kan rubberachtig worden als ze het te lang meekoken. Dan is het echt niet meer te eten.
Dan heeft ie een aardig geheugen, of hij is snel met Google.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft ie niet van zichzelf want kookt en bakt volgens mij zelf nooit.
Ik denk beide.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan heeft ie een aardig geheugen, of hij is snel met Google.
Dat wist ik niet, wel dat je het secondenwerk is met frituren. Iets te lang en je hebt kauwgom.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Open- en kruislings insnijden zodat het platte stukjes worden scheelt al een hoop...
Waarom eet je gummetjesquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Open- en kruislings insnijden zodat het platte stukjes worden scheelt al een hoop...
Mijn muts is helaas geen keukenprinses en ik neem dat maar over dan.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Piet heeft gelijk, ik kook niet veel.
Zal ik ook niet beweren, hoewel ik vele recepten en bereidingswijzen wel beheers.
Ik heb er alleen niet vaak het geduld voor. En ik heb een keukenprinses als echtgenote...
En het tomaten/uien/kerrie recept ken ik van mijn oma, maar dat maak ik wel regelmatig...
Ja duhhhhquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:56 schreef Mickeys het volgende:
Ik maak gewoon "valse" paella ... geen vis maar kip... werkt prima
Ik vind bijna alle vis niet te eten.... dus als je dan iets wilt.....quote:
Paella heb je in vele soorten en maten .... Dus je hoeft het niet vals te noemen... Het moet wel in een platte paellapan natuurlijkquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:56 schreef Mickeys het volgende:
Joh!quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik vind bijna alle vis niet te eten.... dus als je dan iets wilt.....
Ik vind het leuk om via recepten er achter te komen waarom nou net die ene smaak boven komt drijven bij bepaalde gerechten die ik geproefd heb of om gerechten simpelweg te begrijpen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts is helaas geen keukenprinses en ik neem dat maar over dan.
Ik heb nu een beetje kip toegevoegd, omdat ik dat qua structuur gewoon lekker vind...quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:56 schreef Mickeys het volgende:
Ook dat zit hier vlakbij, dus daar maken we ook regelmatig gebruik van...quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga naar de Surinaamse of Indische Toko.
Qua planning en dingen uitzoeken ben ik beter dan vrouw, zelfs in de uitvoering daarvan heb ik inmiddels enige ervaring.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om via recepten er achter te komen waarom nou net die ene smaak boven komt drijven bij bepaalde gerechten die ik geproefd heb of om gerechten simpelweg te begrijpen.
Maar qua timing ben ik heel slecht in de keuken. De aardappelen zijn al gaar en de biefstuk moet nog op het gas, zoiets...
Eenpansgerechten als paella zijn daarom goed te doen, omdat wanneer je je de juiste volgorde én kooktijden maar aanhoudt het altijd lukt...
Reuze handig.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook dat zit hier vlakbij, dus daar maken we ook regelmatig gebruik van...
Binnenkort doe ik mijn Bockwurst zuurkoolschotel met spekkies en aardappels uit de oven.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:03 schreef sacha het volgende:
de hete bliksem ga ik volgende week maken, dat moet een succes zijn bij onweer liefhebbers
Staat die dan nu al in de oven? Wil niet weten hoe die er dan binnenkort uit komt te zienquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Binnenkort doe ik mijn Bockwurst zuurkoolschotel met spekkies en aardappels uit de oven.
Jeuh, neem je alles zo letterlijk?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Staat die dan nu al in de oven? Wil niet weten hoe die er dan binnenkort uit komt te zien
quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jeuh, neem je alles zo letterlijk?
Wat staat er op het menu?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]Vandaag wel.. troost je... ik pleur zo op
Ik woon er om de hoek idd, kom er alleen nooit..quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de dichtstbijzijnde winkel voor Sjoef...
Geef je mij nu de schuld?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]Vandaag wel.. troost je... ik pleur zo op
Snoezeltijd staat er op het menuquote:
Niet?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon er om de hoek idd, kom er alleen nooit..
Jij hebt toch altijd de schuld?quote:
Zal maar niet vragen hoe je dat klaar maakt...quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Snoezeltijd staat er op het menu
Waar is die handleiding van je te vinden?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:15 schreef sacha het volgende:
[..]
hé! ik krijg altijd de schuld jah! altijd
Tis daar wel altijd een chaos op de hoek.. Wie weet maar eens kijken...quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet?
Je mist een hoop dan.
De beste toko van Amaterdam, op zaterdag komen ze van heinde en verre.
Probeer de pangsit eens, magistraal...
ophouden, ik ben nog steeds in ontkenningquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Herkenbaar door dat blauwe kleurtje.
Meurze, Mick.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:18 schreef Mickeys het volgende:
Oke.... ik ga al... hefvun al en doe vooral dingen die ik niet doe en geniet er van.
*Snoezelen*
![]()
![]()
![]()
je weet het nu, klaarquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Waar is die handleiding van je te vinden?
DIe laatste Creed is beter....quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb net een stukkie van rokkie 93 of zo gezien. Wat een kutfilm. Het was al niet veel, maar dit spant de kroon.
Dat hoef je ons geen 2 keer te zeggen.. SLaap zequote:Op donderdag 28 januari 2016 23:18 schreef Mickeys het volgende:
Oke.... ik ga al... hefvun al en doe vooral dingen die ik niet doe en geniet er van.
*Snoezelen*
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |