Mèn, ik begin te zeveren.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rijst, bouillon, inktvis, mosselen, garnalen, stukjes kabbeljauw, kip, wat doppers, saffraan.
En wat kruiden om het af te maken. Kan nu heerlijk intrekken...
Ik kook zelden, maar dit soort eenpansgerechten vind ik wel te doen...
Tomaten en uien ook nog trouwens...quote:
Ladingen door de buren meegenomen uit India.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Blijft leuk. Duur spul hoor.
Ik hou van eten en koken, Maar dit blief ik niet. Mosselen zijn al een no go. Paella vind ik smerige zooi, dat je het even weetquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rijst, bouillon, inktvis, mosselen, garnalen, stukjes kabbeljauw, kip, wat doppers, saffraan.
Herkenbaar, mijn ouders wonen een dorp verderop en daar ga ik regelmatig voor koken. Dat waarderen ze enorm. Toffe lui zijn het en dan hebben we ook altijd dikke pret. Geestelijk nog jong, maar lichamelijke ongemakken.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn moeder is nog 49 in haar hoofd. We helpen haar de winter door
Wat moet je ermeequote:Op donderdag 28 januari 2016 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ladingen door de buren meegenomen uit India.
Ik maak dat mijn leven niet meer op...
team Soury!quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou van eten en koken, Maar dit blief ik niet. Mosselen zijn al een no go. Paella vind ik smerige zooi, dat je het even weet
Die schrijf ik even op. Binnenkort ook maar eens posten wat we allemaal op stokbrood smeren tijdens de barbecue. Daar zitten ook érg lekkere en simpel te maken dingen tussen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tomaten en uien ook nog trouwens...
Daarover gesproken:
Die twee met alleen wat kerriepoeder bakken en warm op een vers witte boterham doen.
Zout en peper er over, smikkelen maar!
Ja nou die ongemakken gaan we aannnpakkenquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Herkenbaar, mijn ouders wonen een dorp verderop en daar ga ik regelmatig voor koken. Dat waarderen ze enorm. Toffe lui zijn het en dan hebben we ook altijd dikke pret. Geestelijk nog jong, maar lichamelijke ongemakken.
Paella a la Marisca... Maar maak je het nu een dag van te voren klaar?quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor zover mogelijk. Succes ermee.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou die ongemakken gaan we aannnpakken
Kleurstofquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is bijna voor alles een verrijking van de smaak. Ook door toetjes.
Hoho anti vis is het nietquote:
Zonder mosselen zeg ik geen neequote:Op donderdag 28 januari 2016 22:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe kan je dat gerecht dan niet lekker vinden?
En toch ben je een viswijf...quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou van eten en koken, Maar dit blief ik niet. Mosselen zijn al een no go. Paella vind ik smerige zooi, dat je het even weet
Dit is zó'n grappige zin.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:38 schreef sacha het volgende:
ik heb hoogstwaarschijnlijk moeite met pannetjes ondefinieerbare drab
Ja, nu had ik tijd, morgen niet...quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Paella a la Marisca... Maar maak je het nu een dag van te voren klaar?
Ehm, niet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vraag me af welke meelezers dit nog kunnen volgen.
Eerst uien glaceren, dan de tomaat toevoegen en als dat alles 'gaar' is pas de kerriepoeder toevoegen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die schrijf ik even op. Binnenkort ook maar eens posten wat we allemaal op stokbrood smeren tijdens de barbecue. Daar zitten ook érg lekkere en simpel te maken dingen tussen.
Ik vind het niet lekker Mosselen lust ik wel maar alleen als ik ze zelf maak anders hang ik de hele nacht in de wc pot. Verder die combie met rijst en inktvisquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe kan je dat gerecht dan niet lekker vinden?
Sjoef ontkent alles.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een driedubbele ontkenning = ontkenning...
Reeds opgeschreven, dank u.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerst uien glaceren, dan de tomaat toevoegen en als dat alles 'gaar' is pas de kerriepoeder toevoegen.
Anders wordt het bitter door de te lang meegebakken kerrie...
Troost je met de gedachte dat ik niet van hete bliksem hou...quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het niet lekker Mosselen lust ik wel maar alleen als ik ze zelf maak anders hang ik de hele nacht in de wc pot. Verder die combie met rijst en inktvis
Dat is zijn naam CHUUFFFFFquote:
Inktvis kan rubberachtig worden als ze het te lang meekoken. Dan is het echt niet meer te eten.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:43 schreef Soury het volgende:
Verder die combie met rijst en inktvis
Mij geen te veel woorden in de mond leggen, hè...quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Normaal zegt ie nooit geen zonder geen nee.
Opluchting iddquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat ik niet van hete bliksem hou...
Zou niet durven.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mij geen te veel woorden in de mond leggen, hè...
ik heb het 1 keer gegeten en toen had mijn collega de hele pot kaneelsuiker er in gegooid. Bah, wat was dat visquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat ik niet van hete bliksem hou...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |