En? Is het wat je je er van voorgesteld had?quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
De hele week denk ik al aan bami schijven Nu is het eindelijk zover
Die krengen zijn dan ook asociaal lekker. Makkelijk zelf te maken ook.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
De hele week denk ik al aan bami schijven Nu is het eindelijk zover
Muggenseizoen is nog niet geopend! Is dat u het maar even weet !quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:12 schreef sacha het volgende:
[..]
ik denk alde hele week aan moord en doodslag
Zo erg met je schoonmoeder?quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:12 schreef sacha het volgende:
[..]
ik denk al de hele week aan moord en doodslag
en we noemen haar Zikaquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Muggenseizoen is nog niet geopend! Is dat u het maar even weet !
Nou èh, volgens mij hoorde ik er net eentje roepen toen ik buiten kwam, van, ah jongens, daar heb je ḿ!quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Muggenseizoen is nog niet geopend! Is dat u het maar even weet !
Hoho bevroren is niet zo lekker, ik moest me wel inhoudenquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
En? Is het wat je je er van voorgesteld had?
nee hoor, ik overdrijf graagquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo erg met je schoonmoeder?
Omdat het geen echte winter is... maar desondanks is het hun seizoen niet dus ze moeten gewoon opzouten!quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou èh, volgens mij hoorde ik er net eentje roepen toen ik buiten kwam, van, ah jongens, daar heb je ḿ!Waar ze vandaan komen, ik weet het niet, maar het zijn er veel jongùh!
Het heeft de afgelopen tijd toch behoorlijk gevroren, maar zodra het boven nul komt zijn die ettertjes er weer. Waar zitten die dan te chillen in de tussentijd?quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Omdat het geen echte winter is... maar desondanks is het hun seizoen niet dus ze moeten gewoon opzouten!
die 3 dagen vorst?quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het heeft de afgelopen tijd toch behoorlijk gevroren, maar zodra het boven nul komt zijn die ettertjes er weer. Waar zitten die dan te chillen in de tussentijd?
niet veel wel lekker.quote:
Ik vermoed dat er een scene van gemaakt isquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:28 schreef Mickeys het volgende:
Valt me nog mee hoe kalm die vent eigenlijk blijft...
Overigens dacht ik eerst dat het alleen de hoes was... tot die ineens aan de andere kant ging staan, toen zag ik het pas goed
Het is niet zo schattig,die honden hebben enorm veel beweging nodig. Je laat ze niet niet alleen in je huis. Leuk voor YT maar ze krijgen vast op hun donderquote:
en de 3 honden zijn ook rasechte acteurs die doen alsof ze weten dat ze fout zaten?quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er een scene van gemaakt is
Klopt. Zulke honden zou je, als je naar je werk bent, eigenlijk in een grote ren buiten moeten hebben.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet zo schattig,die honden hebben enorm veel beweging nodig. Je laat ze niet niet alleen in je huis. Leuk voor YT maar ze krijgen vast op hun donder
Jep, die beesten horen flink te rennen. Dat kan je niet lang alleen laten, want dan zorgen ze er wel voor dat ze hun energie op een andere manier kwijtraken. En dat blijkt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet zo schattig,die honden hebben enorm veel beweging nodig. Je laat ze niet niet alleen in je huis. Leuk voor YT maar ze krijgen vast op hun donder
Het is verveling wat je ziet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:35 schreef Mickeys het volgende:
[..]
en de 3 honden zijn ook rasechte acteurs die doen alsof ze weten dat ze fout zaten?
Mag ook. Ik geloof niet dat dit in scene is gezet. lijkt me stug.quote:
Mag ook. Ik geloof niet dat dit in scene is gezet. lijkt me stug.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mag ook. Ik geloof niet dat dit in scene is gezet. lijkt me stug.
Het resultaat van maanden overdag alleen laten.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mag ook. Ik geloof niet dat dit in scene is gezet. lijkt me stug.
Zo duur zijn ze bij AH anders nietquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb net siliconen vormen in de kast gevonden. Morgen dus het recept met bladerdeeg maken. Het is een vorm voor muffins, dus dat worden 6 kleine taartjes voor mij alleen, ghèhehe.![]()
![]()
Eigenlijk zou het die hete bliksem worden, maar natuurlijk de appels vergeten.![]()
Ach, dat komt ook wel.
Maar wel 16 km verderop. Straks is het niet te eten en blijf ik met die vormen zitten.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zo duur zijn ze bij AH anders niet
Jij als keukenprins blijft niet met die vormen zitten... maar als je dan wilt testen, doe het dan met 1 grote springvorm. met muffinbakjes word het erg veel bladerdeeg en dat is echt niet lekkerquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar wel 16 km verderop. Straks is het niet te eten en blijf ik met die vormen zitten.
Morgen kook ik voor mijn moeder, hete bliksem. Dat wist ze nog van haar moeder. Zelf heeft ze het nooit gemaakt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb net siliconen vormen in de kast gevonden. Morgen dus het recept met bladerdeeg maken. Het is een vorm voor muffins, dus dat worden 6 kleine taartjes voor mij alleen, ghèhehe.![]()
![]()
Eigenlijk zou het die hete bliksem worden, maar natuurlijk de appels vergeten.![]()
Ach, dat komt ook wel.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Jij als keukenprins blijft niet met die vormen zitten... maar als je dan wilt testen, doe het dan met 1 grote springvorm. met muffinbakjes word het erg veel bladerdeeg en dat is echt niet lekker
Nou ja. Dat mag je toch gerust opmerkelijk noemen. Dan zal ze wel spijt hebben morgen.quote:
Ze is al een tijdje van de magnetron maaltijden of uit de vriezer wat ik of zus meeemenquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou ja. Dat mag je toch gerust opmerkelijk noemen. Dan zal ze wel spijt hebben morgen.
Hmm, ook hulpbehoevend geworden. Ik vermoed dat ze morgen gaat smullen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is al een tijdje van de magnetron maaltijden of uit de vriezer wat ik of zus meeemen
We koken en vriezen veel jaquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, ook hulpbehoevend geworden. Ik vermoed dat ze morgen gaat smullen.
Vis voor morgenquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:08 schreef MadMaster het volgende:
De paella voor morgen staat al klaar...
Tis donderdagquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet zeuren, vrijdag visdag...
Ooooh, dus ook al van die smulkonten daar.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
We koken en vriezen veel jaHulpbehoevend, ben je gek welnee
quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:08 schreef MadMaster het volgende:
De paella voor morgen staat al klaar...
Ik ben dwars, doe woensdag vis en vrijdag gehakt.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet zeuren, vrijdag visdag...
Mijn moeder is nog 49 in haar hoofd. We helpen haar de winter doorquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ooooh, dus ook al van die smulkonten daar.
Rijst, bouillon, inktvis, mosselen, garnalen, stukjes kabbeljauw, kip, wat doppers, saffraan.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Wat heb je er allemaal ingepropt, beetje authentiek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |