Heb je ook bier?quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wil je ook nog koffie of thee? Dan zet ik die ook even voor je klaar
Haha, je bent op dreef.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Die Leenbbakker shit laat ik staan hoor, behalve de welcome mat
Ja.. 1 heineken en 1 Palm.... beide over datum maar dat is niet erg toch?quote:
Bier blijft wel goed maar voor 1 Palm kom ik niet.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja.. 1 heineken en 1 Palm.... beide over datum maar dat is niet erg toch?
Meneer eist meteen een hele boom op.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bier blijft wel goed maar voor 1 Palm kom ik niet.
Vermoedelijk zal Soury je voor zijn qua apparatuur.... en voor de LB shit hoef je denk ik niet te komen...quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bier blijft wel goed maar voor 1 Palm kom ik niet.
Die kunnen hier niets van volgen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wel de paar gasten die "meelezen".
Gaat hij die maar lekker zelf scoren... ik drink die troep nietquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Meneer eist meteen een hele boom op.
Zo ben ik.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Meneer eist meteen een hele boom op.
Alleen wijn toch?quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gaat hij die maar lekker zelf scoren... ik drink die troep niet
Ik sloop de hele tent, als u wiltquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Vermoedelijk zal Soury je voor zijn qua apparatuur.... en voor de LB shit hoef je denk ik niet te komen...
Zelfs dat niet eens echt... alleen zoete witte of martini royalequote:
Bami schijf in het vetquote:
Je vergeet wat.... uitstekende recepten!quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zoete witte wijn, fineer, appel, rode lok, motor, geel palenbonkertje. Er begint zich langzaam een beeld te vormen rond die griet.
Lekkerbek, gezellig interieur, leuke tuin, humor.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zoete witte wijn, fineer, appel, rode lok, motor, geel palenbonkertje. Er begint zich langzaam een beeld te vormen rond die griet.
Uitstekende recepten!quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekkerbek, gezellig interieur, leuke tuin, humor.
De hele week denk ik al aan bami schijven Nu is het eindelijk zoverquote:
ik denk al de hele week aan moord en doodslagquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
De hele week denk ik al aan bami schijven Nu is het eindelijk zover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |