Hij wil geld zienquote:
Moest mijn portemonnee weer eens uit mijn kontzak halen, omdat het opgerolde geld ongemakkelijk begon te zitten.quote:
sjugt... ik leg het nog 1 keer echt serieus aan je uit.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, je zit er leuk bij. Gezellig ingericht. Maar het komt er dus op neer dat je massieve meubels had kunnen kopen als je niet voor 3 ton aan Apple ingeslagen had.
Neukenquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moest mijn portemonnee weer eens uit mijn kontzak halen, omdat het opgerolde geld ongemakkelijk begon te zitten.
Das wel duidelijk jahquote:
Doe rustigquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
sjugt... ik leg het nog 1 keer echt serieus aan je uit.
iPad - gekregen van mijn moeder
Macbook 1 gekregen voor mijn verjaardag in 2008
iPod - gekregen voor mijn verjaardag in 2007
macbook van nu, voor 2/3 van de prijs op een veiling nieuw gekocht
apple tv - gekocht in 2012 in de aanbieding
iPhone - betaal ik voor middels mijn mobiele abonnement
en mijn meubels komen gewoon netjes bij de Leen Bakker of via Marktplaats vandaan.
Verf kost geen drol dus kun je je huis best leuk verven voor weinig geld.
Dus ik weet het niet hoor...
Ikke probeer....quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
sjugt... ik leg het nog 1 keer echt serieus aan je uit.
iPad - gekregen van mijn moeder
Macbook 1 gekregen voor mijn verjaardag in 2008
iPod - gekregen voor mijn verjaardag in 2007
macbook van nu, voor 2/3 van de prijs op een veiling nieuw gekocht
apple tv - gekocht in 2012 in de aanbieding
iPhone - betaal ik voor middels mijn mobiele abonnement
en mijn meubels komen gewoon netjes bij de Leen Bakker of via Marktplaats vandaan.
Verf kost geen drol dus kun je je huis best leuk verven voor weinig geld.
Dus ik weet het niet hoor...
Wat is het voor eentje?quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb 1 apple apparaat en da's echt een geweldige aankoop geweest
Ben bang van niet,quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Je weet toch wel wanneer ik een geintje maak toch?
Sacha slaapt toch alquote:
Ik snap wel dat het een geintje is, maar anderen lezen ook mee en kunnen dat mede anders opvatten. Ik ben daarin een rare en kan zulke geintjes niet zo goed handelen... sorry voor datquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Je weet toch wel wanneer ik een geintje maak toch?
quote:
Ah, kijk, dat is helemaal niet zo gek wat je daar typt. Ik snap het.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het een geintje is, maar anderen lezen ook mee en kunnen dat mede anders opvatten. Ik ben daarin een rare en kan zulke geintjes niet zo goed handelen... sorry voor dat
PM je adres even, ik heb je inventarisquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het een geintje is, maar anderen lezen ook mee en kunnen dat mede anders opvatten. Ik ben daarin een rare en kan zulke geintjes niet zo goed handelen... sorry voor dat
quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
PM je adres even, ik heb je inventaris
een ipad. Ik gebruik mijn laptop zo goed als nooit meer, alles op de ipad. Zit ook nog eens goed geluid inquote:
Je neemt Fok! serieus?quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wil je ook nog koffie of thee? Dan zet ik die ook even voor je klaarquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
PM je adres even, ik heb je inventaris
Die Leenbbakker shit laat ik staan hoor, behalve de welcome matquote:
Dat zijn fraaie dingen en het is dat ik er absoluut niet mee om kan gaan, anders deed ik de laptop direct weg. Verbazingwekkend inderdaad wat ze daar tegenwoordig voor geluid uit weten te persen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een ipad. Ik gebruik mijn laptop zo goed als nooit meer, alles op de ipad. Zit ook nog eens goed geluid in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |