Oeh, leerzaam!quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje water en dat gaat er wel af, witte muren
Mijn eerste kinderfilm was met de tweeling van mijn zus. Lion king in Tuschinski.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn kinderen hadden er de leeftijd voor toen de Disney-films een beetje in opkomst waren, Bambi en Leeuwenkoning waren favoriet van mijn dochter en Toy Story van mijn zoon. Ik kan de teksten bijna letterlijk nasynchroniseren.
Ik ruk dat stucwerk er ook af hoor. Jammer damquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oeh, leerzaam!Bij meer poreuze muren sta je een jaar te bikken, of al het stucwerk komt mee.
Sja, als je er komt om te slopen, heb je groot gelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ruk dat stucwerk er ook af hoor. Jammer dam
Soms moet je uitkijken dat de bakstenen je niet om je oren vliegen. Maar dat doe ik niet meerquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, als je er komt om te slopen, heb je groot gelijk.
Je doet tegenwoordig minder zwaar werk, bedoel je?quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms moet je uitkijken dat de bakstenen je niet om je oren vliegen. Maar dat doe ik niet meer
Nee instabiele muren. Dat vertik ik. Soms zit er een gat muur breed onderin en dan gaat die muur alle kanten op, als een kaarten huis. Dat doe ik niet meerquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je doet tegenwoordig minder zwaar werk, bedoel je?
Sta je er op je gemak een draagmuur uit te hengsten.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee instabiele muren. Dat vertik ik. Soms zit er een gat muur breed onderin en dan gaat die muur alle kanten op, als een kaarten huis. Dat doe ik niet meer![]()
Brok bijna in je nek.
Dat is niet aan mij. Maar die wiebel muren doe ik niet meerquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sta je er op je gemak een draagmuur uit te hengsten.
Een oom van me deed dat een keer, halve flat ontruimd.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sta je er op je gemak een draagmuur uit te hengsten.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een oom van me deed dat een keer, halve flat ontruimd.
Altijd weer lachen een auto of PC in V&A.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat was trouwens even genieten in die 2 [TK] topics.
nicequote:Op donderdag 28 januari 2016 19:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een oom van me deed dat een keer, halve flat ontruimd.
Toch verprutsen ze een heel topic met dat geneuzel iedere keer. Of van die bieders die afhaken om niets. Volgens mij hebben 9 van de 10 bieders geen nagel om aan hun kont te krabben, maar stellen wel 542 vragen over een dingetje van ¤ 12,- of zo.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Altijd weer lachen een auto of PC in V&A.
Lol!quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:58 schreef sacha het volgende:
gevonden!![]()
http://vocaroo.com/i/s1CCjbkW21bx
quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:58 schreef sacha het volgende:
gevonden!![]()
Ik versta er geen hol vanquote:Op donderdag 28 januari 2016 19:58 schreef sacha het volgende:
gevonden!![]()
quote:
quote:
Lijkt hitlerquote:
Ach die sukkel viel zelf door de mand met zijn handel.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toch verprutsen ze een heel topic met dat geneuzel iedere keer.
Welke?quote:
Oh ik dacht Harrelsonquote:
Ik ben sprakeloosquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas en Aap hebben een Woody trekpop die praat..
Omdat ik heel veel Apple apparatuur heb.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom drie adapters, Mick?
Dat deden mijn posters op de muur ook. Waar ik ook stond ze keken naar mequote:Op donderdag 28 januari 2016 20:31 schreef sacha het volgende:
Aap had hem héél goed verstopt want hij wil hem nooit meer zien![]()
z'n ogen bewegen namelijk als Aap slaapt
ik heb een BlitzWolf, haske handigquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Omdat ik heel veel Apple apparatuur heb.
Wat is dat?quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:36 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb een BlitzWolf, haske handig
dat ogen dingetjes heeft ie nog steedsquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat deden mijn posters op de muur ook. Waar ik ook stond ze keken naar me
Ik ookquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:38 schreef sacha het volgende:
[..]
dat ogen dingetjes heeft ie nog steeds
Welja joh, mevrouw zit tussen het elite designer spul te chillen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Omdat ik heel veel Apple apparatuur heb.
Lol... dit zijn gewoon de meegeleverde adapters van Apple.... en die hebben nu een terugroepactie dus kost me geen "drol"quote:
Geld heb ik niet, maar spullen ....quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welja joh, mevrouw zit tussen het elite designer spul te chillen.
Daar passen de 2 adapter van mijn MacBooks niet op tut... Die zijn geen USB.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:40 schreef sacha het volgende:
http://www.blitzwolf.com/Products-c-1.html
hier
Stel je niet aanquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nerd chicks van middelbare leeftijd. Tijd om te vertrekken.
Ja dat dusquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Geld heb ik niet, maar spullen ....
Ja, je zit er leuk bij. Gezellig ingericht. Maar het komt er dus op neer dat je massieve meubels had kunnen kopen als je niet voor 3 ton aan Apple ingeslagen had.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Geld heb ik niet, maar spullen ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |