Welke?quote:
Oh ik dacht Harrelsonquote:
Ik ben sprakeloosquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Sas en Aap hebben een Woody trekpop die praat..
Omdat ik heel veel Apple apparatuur heb.quote:Op donderdag 28 januari 2016 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom drie adapters, Mick?
Dat deden mijn posters op de muur ook. Waar ik ook stond ze keken naar mequote:Op donderdag 28 januari 2016 20:31 schreef sacha het volgende:
Aap had hem héél goed verstopt want hij wil hem nooit meer zien![]()
z'n ogen bewegen namelijk als Aap slaapt
ik heb een BlitzWolf, haske handigquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Omdat ik heel veel Apple apparatuur heb.
Wat is dat?quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:36 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb een BlitzWolf, haske handig
dat ogen dingetjes heeft ie nog steedsquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat deden mijn posters op de muur ook. Waar ik ook stond ze keken naar me
Ik ookquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:38 schreef sacha het volgende:
[..]
dat ogen dingetjes heeft ie nog steeds
Welja joh, mevrouw zit tussen het elite designer spul te chillen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Omdat ik heel veel Apple apparatuur heb.
Lol... dit zijn gewoon de meegeleverde adapters van Apple.... en die hebben nu een terugroepactie dus kost me geen "drol"quote:
Geld heb ik niet, maar spullen ....quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welja joh, mevrouw zit tussen het elite designer spul te chillen.
Daar passen de 2 adapter van mijn MacBooks niet op tut... Die zijn geen USB.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:40 schreef sacha het volgende:
http://www.blitzwolf.com/Products-c-1.html
hier
Stel je niet aanquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nerd chicks van middelbare leeftijd. Tijd om te vertrekken.
Ja dat dusquote:Op donderdag 28 januari 2016 20:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Geld heb ik niet, maar spullen ....
Ja, je zit er leuk bij. Gezellig ingericht. Maar het komt er dus op neer dat je massieve meubels had kunnen kopen als je niet voor 3 ton aan Apple ingeslagen had.quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Geld heb ik niet, maar spullen ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |