Staat die dan nu al in de oven? Wil niet weten hoe die er dan binnenkort uit komt te zienquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Binnenkort doe ik mijn Bockwurst zuurkoolschotel met spekkies en aardappels uit de oven.
Jeuh, neem je alles zo letterlijk?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Staat die dan nu al in de oven? Wil niet weten hoe die er dan binnenkort uit komt te zien
quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jeuh, neem je alles zo letterlijk?
Wat staat er op het menu?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]Vandaag wel.. troost je... ik pleur zo op
Ik woon er om de hoek idd, kom er alleen nooit..quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de dichtstbijzijnde winkel voor Sjoef...
Geef je mij nu de schuld?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]Vandaag wel.. troost je... ik pleur zo op
Snoezeltijd staat er op het menuquote:
Niet?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon er om de hoek idd, kom er alleen nooit..
Jij hebt toch altijd de schuld?quote:
Zal maar niet vragen hoe je dat klaar maakt...quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:12 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Snoezeltijd staat er op het menu
Waar is die handleiding van je te vinden?quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:15 schreef sacha het volgende:
[..]
hé! ik krijg altijd de schuld jah! altijd
Tis daar wel altijd een chaos op de hoek.. Wie weet maar eens kijken...quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet?
Je mist een hoop dan.
De beste toko van Amaterdam, op zaterdag komen ze van heinde en verre.
Probeer de pangsit eens, magistraal...
ophouden, ik ben nog steeds in ontkenningquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Herkenbaar door dat blauwe kleurtje.
Meurze, Mick.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:18 schreef Mickeys het volgende:
Oke.... ik ga al... hefvun al en doe vooral dingen die ik niet doe en geniet er van.
*Snoezelen*
![]()
![]()
![]()
je weet het nu, klaarquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Waar is die handleiding van je te vinden?
DIe laatste Creed is beter....quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb net een stukkie van rokkie 93 of zo gezien. Wat een kutfilm. Het was al niet veel, maar dit spant de kroon.
Dat hoef je ons geen 2 keer te zeggen.. SLaap zequote:Op donderdag 28 januari 2016 23:18 schreef Mickeys het volgende:
Oke.... ik ga al... hefvun al en doe vooral dingen die ik niet doe en geniet er van.
*Snoezelen*
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |