Die is vrij simpel, het is de schuld van Sasquote:Op donderdag 28 januari 2016 23:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Waar is die handleiding van je te vinden?
Mooi dat ik het weet, want morgen ga ik bladerdeeg maken.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is vrij simpel, het is de schuld van Sas
Denk dat ik maar op alfabetische volgorde zou gaan kopen als ik er in de buurt zou wonen.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:45 schreef chufi het volgende:
Hier nog even die toko hier om de hoek
Ik zoek het eerst wel op wat wat precies is ...quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat ik maar op alfabetische volgorde zou gaan kopen als ik er in de buurt zou wonen.
Maakt mij niet uit. Gewoon alles proberen en als je het achteraf niet lust, dan is het jammer. Volgens mij lust ik alles, maar je hebt natuurlijk wel zo je voorkeuren.quote:Op donderdag 28 januari 2016 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zoek het eerst wel op wat wat precies is ...
neem jij nu schaamteloos mijn typo bij de buren overquote:
Beetje late diensmededeling ... Maar goedemorgenquote:Op vrijdag 29 januari 2016 02:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ben nog wat op de radio aan het klooien nu
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 08:16 schreef just me het volgende:
[..]
neem jij nu schaamteloos mijn typo bij de buren over
Goed en middag, ik ook, sta net op het punt mijn eerste peuk te roken.quote:
Ik kan goed hoesten zonderquote:Op vrijdag 29 januari 2016 12:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goed en middag, ik ook, sta net op het punt mijn eerste peuk te roken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |