Als die 100 euro moet kosten en jij wil dat er voor neertellen.. ga gerust uw gang maar laat mij er buiten johquote:
batterijen mogen niet meer, of opwindbare apparatenquote:
Succes bij de Apotheek..quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als die 100 euro moet kosten en jij wil dat er voor neertellen.. ga gerust uw gang maar laat mij er buiten joh
Het is een harde anti aanbak laag, niet schadelijk en loslatend als teflon en het verkleurd niet zoals ceramic.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is dat dan, Mo, de opvolger van teflon?
Ik heb er ook een paar van,, Doen het prima iddquote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een harde anti aanbak laag, niet schadelijk en loslatend als teflon en het verkleurd niet zoals ceramic.
Ze hebben een grijs spikkelmotiefje, spul is keihard en laat niet los, en schoonmaken kan zelfs met een stuk keukenrol.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er ook een paar van,, Doen het prima idd
Met ei heb ik nog wel eens problemen...quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze hebben een grijs spikkelmotiefje, spul is keihard en laat niet los, en schoonmaken kan zelfs met een stuk keukenrol.
Je kan er in bakken zonder boter of olie.
Even gezocht met Google en daar heb ik er ooit eens eentje van gekocht bij Lidl of Aldi. Er hoeft niet eens vet in. Erg fijne koekenpan. En nog geen kras te zien. Net of ie nog splinternieuw is.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is een harde anti aanbak laag, niet schadelijk en loslatend als teflon en het verkleurd niet zoals ceramic.
Bakt overigens perfect.
Ik gebruik altijd een heel klein beetje olijfolie.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Met ei heb ik nog wel eens problemen...
Die pan bedoel ik dus, ik heb hem ook en ding is na 5 jaar indd nog als nieuw.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Even gezocht met Google en daar heb ik er ooit eens eentje van gekocht bij Lidl of Aldi. Er hoeft niet eens vet in. Erg fijne koekenpan. En nog geen kras te zien. Net of ie nog splinternieuw is.
Ja fijn hč, die systemen van ze. Hier moet ik iedere keer weer opnieuw alle medicijnen voor mijn vader op hun site aanvragen, terwijl het om herhaalrecepten gaat. Bel je, dan zetten ze je drie jaar in de wacht, dus dat schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:07 schreef Mickeys het volgende:
Tijd om de apotheek hier onveilig te maken.... Ben er na 4 jaar wel klaar mee dat ik 3 keer besta in hun systeem en daarom mijn medicatie niet krijg, want ik heb het met het verkeerde account aangevraagd of zoiets... (ik dacht dat iedere Nederlander maar 1 keer een BSN nummer zou hebben)
Ik daarom ookquote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd een heel klein beetje olijfolie.
En wat helemáál fijn is, is dat het handvat aan de pan vast zit met joekels van popnagels in plaats van een paar gare schroeven die je na een tijdje weer vast moet zetten.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die pan bedoel ik dus, ik heb hem ook en ding is na 5 jaar indd nog als nieuw.
Ik heb hem vaker aanbevolen, maar men gelooft niet dat het een toppertje is, tja, jammer dan..
Ik weet, beste koekenpan die ik ooit had, voor nog geen 2 tientjes.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:19 schreef Deisyy het volgende:
Koop vooral geen poffertjespan van Blokker![]()
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik weet, beste koekenpan die ik ooit had, voor nog geen 2 tientjes.
¤ 18,99.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Daar betaalde ik bijna ¤30 voor.
Afgelopen zomer ging er bij mijn medicijnen iets fout.... Ik kreeg veels te vroeg een mail dat ze opgehaald konden worden (2 maand te vroeg of zo), maar ze waren al wel bij de zorgverzekeraar afgeschreven .. Dus toen ik ongeveer weer aan mn nieuwe lading pillen toe was had ik allerlei papieren uitdraaien bij me.. Bleken die medicijnen er nog te liggen... Ze ging het uitzoeken en zo, 3 maand later was het wel goed.. Eens kijken of de volgende lading op tijd wordt aangekondigdquote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja fijn hč, die systemen van ze. Hier moet ik iedere keer weer opnieuw alle medicijnen voor mijn vader op hun site aanvragen, terwijl het om herhaalrecepten gaat. Bel je, dan zetten ze je drie jaar in de wacht, dus dat schiet ook niet op.
Je krijgt niet eens de kans om 'nee kut' te zeggen als ze vraagt of je even geduld hebt.
Onbegrijpelijk, het is de beste pan ooit en zeker voor dat geld.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
¤ 18,99.
In CUL staat ergens een topic over pannen (ergens in 2013) ik raadde toen deze aan maar kreeg weinig tot geen bijval.![]()
Nope, bij de Aldi hebben ze deze regelmatig, maar nooit in setjes.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 14:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, het is de beste pan ooit en zeker voor dat geld.
Wacht eens even! Ze waren er ook in setjes van 2, of 3 stuks. 1 joekel en 2 kleinere pannen. Dan zal ik die wel hebben gehad en heeft mijn ex de andere pan, of pannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |