Inderdaad zeg.quote:Op zondag 24 januari 2016 18:09 schreef Michellee het volgende:
Janice Dickinson lijkt wel Caitlyn Jenner
Je ziet Ryan denken: wtfquote:Op donderdag 28 januari 2016 05:31 schreef Za het volgende:
Brad Pitt een paar dagen geleden:
[ afbeelding ]
Voor die tijd:
[ afbeelding ]
nou ja volgens de verhalen doet hij aan bizarre dieten om zijn jeugdige schoonheid te behouden.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:29 schreef Bleie het volgende:
Maar dat is toch niet verspookt? Geschoren en opgemaakt, ja, maar niet verspookt.
Oh, hij ziet er weer net zo uit als in Meet Joe Blackquote:Op donderdag 28 januari 2016 05:31 schreef Za het volgende:
Brad Pitt een paar dagen geleden:
[ afbeelding ]
Voor die tijd:
[ afbeelding ]
my thoughts exactlyquote:Op donderdag 28 januari 2016 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, hij ziet er weer net zo uit als in Meet Joe Black![]()
Goeie chirurg, als hij je terug kan morfen naar 18 jaar geleden
Ik dacht hetzelfde.quote:Op donderdag 28 januari 2016 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, hij ziet er weer net zo uit als in Meet Joe Black![]()
Goeie chirurg, als hij je terug kan morfen naar 18 jaar geleden
Daar lijkt ie weer op een minder pafferige Martijn Krabbé. Wat een kameleon, die Brad.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:24 schreef Leandra het volgende:
En toch zal het voornamelijk zijn kapsel en z'n ondeugende blik zijn geweest die hem zo jong deed lijken, op deze foto is het veel minder erg:
[ afbeelding ]
Ja, ik vind m ook leuker als hij zo ver weg staat dat je z'n rimpels niet kunt zienquote:Op donderdag 28 januari 2016 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar lijkt ie weer op een minder pafferige Martijn Krabbé. Wat een kameleon, die Brad.
quote:Op donderdag 28 januari 2016 20:33 schreef Meke het volgende:
De enige manier waarop we weten dat het niet natuurlijk is, is eerdere foto's toch? Ik vind het eigenlijk wel mooi gedaan
Hmz, het lijkt wel of beiden eerder een soort van licht-reflecterende bruine poeder op hadden, kapsel is nog hetzelfde. Of eigenlijk is deze foto overbelicht en erg ongunstig voor de heren.quote:Op donderdag 28 januari 2016 22:24 schreef Leandra het volgende:
En toch zal het voornamelijk zijn kapsel en z'n ondeugende blik zijn geweest die hem zo jong deed lijken, op deze foto is het veel minder erg:
[ afbeelding ]
Nou, ze zien er echt niet uit!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 00:10 schreef Za het volgende:
[..]
Hmz, het lijkt wel of beiden eerder een soort van licht-reflecterende bruine poeder op hadden, kapsel is nog hetzelfde. Of eigenlijk is deze foto overbelicht en erg ongunstig voor de heren.
Naast haar opgespoten lippen lijkt haar gezicht opgeblazen beetje te strak en vol vn fillers.quote:Op maandag 25 januari 2016 07:14 schreef bloempje-moi het volgende:
Het nieuwste kiekje van Kim K. Wat is hier gebeurd?
[ afbeelding ]
qft!quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:16 schreef Copycat het volgende:
Verspookt is hier inderdaad nogal aan inflatie onderhevig.
De bijnaam 'the lip' zou er goed bij passen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:37 schreef Tokay het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lindsay Lohan
(foto van LiLo's Instagram-account)
The fuck...quote:Op zaterdag 30 januari 2016 15:24 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
De bijnaam 'the lip' zou er goed bij passen.
Hij heeft nu een plofkopquote:Op zondag 31 januari 2016 17:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vreemde mondje had hij altijd al.
Nou zeg ! Zo zou ik niet op de foto willen.quote:Op zaterdag 30 januari 2016 11:37 schreef Tokay het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lindsay Lohan
(foto van LiLo's Instagram-account)
Serieus? Herken hem meteen.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
What the actual fuck. Onherkenbaar
Maar ik ken het gezicht wel en herkende hem nietquote:Op zondag 31 januari 2016 22:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, als je al niet wist wie Ray Liotta is kun je hem ook moeilijk herkennen
Een zonder make-up. Of het is rechtgetrokken of die andere foto is belabberd.quote:Op maandag 25 januari 2016 07:14 schreef bloempje-moi het volgende:
Het nieuwste kiekje van Kim K. Wat is hier gebeurd?
[ afbeelding ]
Maakt niet zoveel uit, toch? In elk geval flink verspooktquote:
Deze zanger:quote:
Dit is niet eens zo heel erg verspookt...quote:
Wat doet die jan kooiemans daar?quote:
Wow, je kan haar kleien.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:18 schreef ElizabethR het volgende:
Hier snap ik helemaal niets van! Maar ziet er wel eng uit.
is dat zij zelf of iemand die haar nadoet a la koefnoen?quote:Op zondag 14 februari 2016 12:18 schreef ElizabethR het volgende:
Hier snap ik helemaal niets van! Maar ziet er wel eng uit.
Het tweede. Het is Virginia Raffaele. https://it.m.wikipedia.org/wiki/Virginia_Raffaelequote:Op zondag 14 februari 2016 16:10 schreef computergirl het volgende:
is dat zij zelf of iemand die haar nadoet a la koefnoen?
Virginia Raffaele imita Donatella Versacequote:Op zondag 14 februari 2016 16:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
is dat zij zelf of iemand die haar nadoet a la koefnoen?
aha, vond haar al erg soepel in de heupjes voor een 60 jarigequote:Op zondag 14 februari 2016 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het tweede. Het is Virginia Raffaele. https://it.m.wikipedia.org/wiki/Virginia_Raffaele
Ah bedankt, dat komt ervan als je niet leest wat erbij staatquote:Op zondag 14 februari 2016 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het tweede. Het is Virginia Raffaele. https://it.m.wikipedia.org/wiki/Virginia_Raffaele
Zoals die harem van Harun Yahya?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:40 schreef Teslynd het volgende:
Ik zag een tijdje geleden een foto van Wes & Yo (met baby). Eerst ging ze sterk op de Turkse verbouwde meiden lijken, maar nu gaat het dezelfde kant op als Michael Jackson.
Ik heb het helaas niet gezien. Op Twitter wordt er wel over gesproken, maar geen foto's erbij.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:47 schreef Ooi86 het volgende:
Heeft iemand vandaag DWDD gezien? Heleen van Royen zat aan tafel en ik herkende haar in eerste instantie niet... Volgens mij is er flink aan haar geknutseld. Ik kan trouwens geen foto vinden.
Ja! Viel mij ook op. Begint een aardig verspookt hoofd te krijgen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:47 schreef Ooi86 het volgende:
Heeft iemand vandaag DWDD gezien? Heleen van Royen zat aan tafel en ik herkende haar in eerste instantie niet... Volgens mij is er flink aan haar geknutseld. Ik kan trouwens geen foto vinden.
of wat kilo's is aangekomen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:37 schreef CherryLips het volgende:
Het lijkt eerder of ze aan de medicijnen zit.
[ afbeelding ]quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:23 schreef Radegast het volgende:
Heb zelf maar even iets gemaakt.
rechteroog beetje raar, kan ook door die wimpers komen.
wangetjes/kaak heul anders
ze leek niet echt op zichzelf, maar ik vind het niet verspookt.
Lijkt me sterk. Misschien bedoel je fillers?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:09 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
volgens mij heeft ze botox in laten spuiten naast haar mond, ik vond de oude heleen mooier
ja als jjj het zegt , ik weet het niet ,quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Misschien bedoel je fillers?
Ik vind haar ook veel ouder ogen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:23 schreef Radegast het volgende:
[ afbeelding ]
Heb zelf maar even iets gemaakt.
rechteroog beetje raar, kan ook door die wimpers komen.
wangetjes/kaak heul anders
ze leek niet echt op zichzelf, maar ik vind het niet verspookt.
Moest ook aan Yolanthe denken. Misschien reageert ze sterk op de hormonale veranderingen in de overgang.quote:Op zondag 13 maart 2016 08:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe oud is ze? Wel echt te oud voor een tweede leg toch?
Ja dat zou ook nog kunnen inderdaad.quote:Op zondag 13 maart 2016 08:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Moest ook aan Yolanthe denken. Misschien reageert ze sterk op de hormonale veranderingen in de overgang.
51.quote:Op zondag 13 maart 2016 08:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe oud is ze? Wel echt te oud voor een tweede leg toch?
Omdat ik puur af moet gaan op die foto's puur vd tv, gooi ik het voorlopig op 'magerder in gezicht'.quote:Op zondag 13 maart 2016 08:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vind haar herkenbaarder aan dr vriend dan aan dr gezicht
Ze ziet er goed uit, maar niet perse heel herkenbaar...
ai... tot vorige jaar ging het wel goed, maar de laatste keer is er iets mis gegaan?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:17 schreef Turbomuis het volgende:
Sophia Loren (81) vindt oud worden zo te zien ook niet iets wat zomaar dient te gebeuren.
[ afbeelding ]
november 2014
[ afbeelding ]
juli 2015
[ afbeelding ]
oktober 2015
[ afbeelding ]
Januari 2016
Lijkt wel Rachel Hazes.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ai... tot vorige jaar ging het wel goed, maar de laatste keer is er iets mis gegaan?![]()
zonde van die lippen
Als Rachel dit leest dan weet je dat ze dat gaat lezen als een compliment dat ze op Sophia Loren lijkt hè....quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:53 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij heeft ze altijd al zulke lippen gehad. Op die onderste foto lacht ze niet, dan lijkt de lip natuurlijk nog voller.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:29 schreef Leandra het volgende:
81 jaar en dan nog denken dat je een stel lippen als een vruchtbare apenkont nodig hebt
ze was wél prachtigquote:Op woensdag 16 maart 2016 12:57 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft van zichzelf volle lippen, dat klopt. Maar anders vol dan nu
quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:00 schreef Lienekien het volgende:
@Turbomuis Flauwekul. Zo lust ik er nog wel een.
Tja, iedereen heeft recht op z'n eigen waarheid hè.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Rachel dit leest dan weet je dat ze dat gaat lezen als een compliment dat ze op Sophia Loren lijkt hè....
De tijd is een bitch..quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:57 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft van zichzelf volle lippen, dat klopt. Maar anders vol dan nu
Die zat altijd in Loveboatquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:41 schreef Pulzzar het volgende:
Ik weet niet wie dit is, maar wel dat ze behoorlijk aan zichzelf heeft laten sleutelen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoho, het is María del Rosario Mercedes Pilar Martínez Molina Baeza.quote:
Captain Stubingquote:
Moet je even oude foto's zoeken, met tanden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:06 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een still uit de nieuwe reclame van Dolce en Gabbana. Lippen lijken hier wel normaal inderdaad, misscien is het een te groot kunstgebit/foute facings. In ieder geval klopt er iets niet aan dat bekkie
Hotlips.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:37 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Loretta Swit, actrice vooral bekend van M.A.S.H.
[ afbeelding ]
volgens mij is daatr niet zo veel aan verbouwd, de hoek waaron de foto genomen is heel anders en ze is ook ouder geworden [duhh]. Misschien alleen lippen opgespotenquote:Op zondag 20 maart 2016 17:52 schreef Anne het volgende:
Ik had deze zelf nog niet eerder gezien, dus ik hoop niet dat ik in herhaling val, maar:
[ afbeelding ]
Wel een ouwe kop zeg, geboren in 1986quote:Op zondag 20 maart 2016 17:52 schreef Anne het volgende:
Ik had deze zelf nog niet eerder gezien, dus ik hoop niet dat ik in herhaling val, maar:
[ afbeelding ]
Volgens mij is er toch echt wel meer gedaanquote:Op zondag 20 maart 2016 17:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
volgens mij is daatr niet zo veel aan verbouwd, de hoek waaron de foto genomen is heel anders en ze is ook ouder geworden [duhh]. Misschien alleen lippen opgespoten
wow.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:52 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
Daar moet eerder juist wat aan gedaan worden. Het lijkt wel alsof ze aan de crystal meth zit ofzo. En ze had toch ook een eetprobleem ofzo?quote:Op zondag 20 maart 2016 18:01 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wel een ouwe kop zeg, geboren in 1986
quote:Op zondag 20 maart 2016 19:44 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Daar moet eerder juist wat aan gedaan worden. Het lijkt wel alsof ze aan de crystal meth zit ofzo. En ze had toch ook een eetprobleem ofzo?
Ja joe, als ik jouw close-up duizend keer verscherp wordt dat er ook niet mooier op.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:52 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik ging stuk toen ik deze comment lasquote:Why is Voldemort selling hot dogs?
Mentaal onaantrekkelijk iig, maar ze buit uit waarvoor ze gezien werd. Volgens mij is ze behoorlijk verknipt geraakt iig.quote:Op maandag 21 maart 2016 08:21 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Gatver! Ze is ver boven de 70![]()
![]()
![]()
Wat enorm triest als je op zo'n leeftijd eruit wilt zien en je wilt gedragen als een domme pin-up girl
Bij haar blijf ik me afvragen wat er nu werkelijk allemaal gebeurd is.....quote:Op zondag 20 maart 2016 20:02 schreef Pulzzar het volgende:
Michaela Romanini. Met beelden van hoe ze vroeger was. Heel zonde wat ze zichzelf heeft aangedaan.
Is dit een speciaal verhaal ofzo? Ik ken haar helemaal niet.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:55 schreef Smallish het volgende:
[..]
Bij haar blijf ik me afvragen wat er nu werkelijk allemaal gebeurd is.....
http://lifeisnotsimpleasi(...)tic-surgery.html?m=1quote:Op maandag 21 maart 2016 11:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is dit een speciaal verhaal ofzo? Ik ken haar helemaal niet.
Ah thanks.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:51 schreef Curiosity het volgende:
[..]
http://lifeisnotsimpleasi(...)tic-surgery.html?m=1
Het gevolg van 1 mislukte lip vergroting.
In haar geval vind ik dat echt triest. Je zet jezelf dan zo gigantisch voor lulquote:Op maandag 21 maart 2016 09:37 schreef Skull-splitter het volgende:
maar ze buit uit waarvoor ze gezien werd
Die foto's kloppen niet. Die dame links is Dannii Minoquequote:Op maandag 21 maart 2016 11:51 schreef Curiosity het volgende:
[..]
http://lifeisnotsimpleasi(...)tic-surgery.html?m=1
Het gevolg van 1 mislukte lip vergroting.
inderdaad. Het is ook de enige "voor" foto die rond circuleert zo te zienquote:Op maandag 21 maart 2016 12:02 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Die foto's kloppen niet. Die dame links is Dannii Minoque
Daarom had ik dat filmpje gepost, want daarop foto's te zien hoe ze er vroeger uitzag. En dat is zij denk ik wel degelijkquote:Op maandag 21 maart 2016 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
inderdaad. Het is ook de enige "voor" foto die rond circuleert zo te zien
Deze circuleert ook:quote:Op maandag 21 maart 2016 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
inderdaad. Het is ook de enige "voor" foto die rond circuleert zo te zien
Ik had dit filmpje nog nooit gezien. Er is weinig bekend over haar en wat er bekend is, wordt door verschillende mensen weer tegengesproken. Vandaar mijn opmerking dat ik me afvraag wat er nu eigenlijk echt gebeurd is. Ze ziet er er zo vreemd uit.....quote:Op maandag 21 maart 2016 12:12 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Daarom had ik dat filmpje gepost, want daarop foto's te zien hoe ze er vroeger uitzag. En dat is zij denk ik wel degelijk
Vindt de hele wereld en getuigt niet bepaald van zelfrespect, maar het levert kennelijk wel aandacht en geld op. Voor veel mensen reden genoeg om ermee door te gaan, ook als dat identiteitsproblemen oplevert.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:01 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
In haar geval vind ik dat echt triest. Je zet jezelf dan zo gigantisch voor lul
En dat terwijl je zou denken dat ze hier alleen al genoeg aan zou hebben. Damnquote:Op maandag 21 maart 2016 13:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vindt de hele wereld en getuigt niet bepaald van zelfrespect, maar het levert kennelijk wel aandacht en geld op. Voor veel mensen reden genoeg om ermee door te gaan, ook als dat identiteitsproblemen oplevert.
Ik denk zelf van welquote:Op maandag 21 maart 2016 13:28 schreef Turbomuis het volgende:
Zou dit dan wel kloppen?
[ afbeelding ]
She was named "Best Flamenco Guitarist" in Guitar Player Magazine's readers' poll twice.[34]quote:Op maandag 21 maart 2016 13:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dat terwijl je zou denken dat ze hier alleen al genoeg aan zou hebben. Damn
CHARO SINGS, PLAYS FLAMENCO GUITAR, & DANCES WITH FOUR FLAMENCO DANCERS - JERRY LEWIS TELETHON (275)
/offtopic
quote:Op maandag 21 maart 2016 15:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mooi, ik vind het echt een verschrikkelijk slecht geschreven stuk tekst.
Nee, zeker niet.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:06 schreef mootie het volgende:
[..]
She was named "Best Flamenco Guitarist" in Guitar Player Magazine's readers' poll twice.[34]
Dat verwacht je dan weer niet.
De before-pics van Jocelyn Wildenstein zijn vaak ook heel andere vrouwenquote:Op maandag 21 maart 2016 12:40 schreef MissMSX het volgende:
En dan deze nog, waar ze Megan Fox er nog even bijhalen, want "daar leek ze vroeger op". En dan de voor pic met Danii Minogue ter vergelijking
http://slimcelebrity.com/(...)ifts-wiki-bio-story/
Vaag verhaal allemaal. Er is ook verder niets over haar te vinden, behalve 1001 chirurgieverhalen.
Maar hoe dan ook, verspookt is ze zeker
Middenboven is toch Karen Mulder?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:04 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
De before-pics van Jocelyn Wildenstein zijn vaak ook heel andere vrouwen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of de zogenaamde reconstructie-chirurgie
[ afbeelding ]
Ik denk het wel. Mooi compliment voor een oud-topmodel om vergeleken te worden met Jocelyn Wildensteinquote:
En die van Before is Virginia Hey.quote:
zo zo zo zo zondequote:Op maandag 18 april 2016 23:11 schreef Burdie het volgende:
Mag Nikki er intussen al in?
[ afbeelding ]
Wie is deze Nikki?quote:Op maandag 18 april 2016 23:11 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/nikkietutorials/
Ook.quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:53 schreef potjecreme het volgende:
Dacht bij haar altijd dat het make-up was.
Volgens mij heeft ze een aantal keren haar lippen op laten spuiten en verder is het inderdaad vooral makeup. In echt niet normale hoeveelheden.quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:53 schreef potjecreme het volgende:
Dacht bij haar altijd dat het make-up was.
Ik zie niet echt plastische chirurgie bij die bovenste van 5 dagen geleden, als ze zonder make up is (op lipinjectie na)? Of kijk ik verkeerd.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:33 schreef potjecreme het volgende:
Nikki 5 dagen geleden.
Nikki 7 jaar geleden
Vorig jaar over haar lip injections.
Ze heeft haar lippen laten doen, en net nieuwe (iets grotere) voortanden. Ze had een aantal jaar geleden al facings genomen, denk dat ze aan vervanging toe waren. Ze heeft dat in Dubai laten doen, ik denk gesponsord (en een vriendin van haar woont in Dubai, da's ook zo'n beauty guru).quote:Op maandag 18 april 2016 23:11 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat heb je hè, als je een make-up guru bentquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Nikki draagt vooral kilo's make-up. Zonder make-up is ze ook gewoon een normale stevige nederlandse meid die niet heel boeiend eruit ziet.
Is het licht.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:44 schreef JaneDoe het volgende:
ik weet dat t hier al eerder benoemd is, maar ik zie heleen van royen nu bij rtl late night
wat ziet ze er uiiiiiit!
Wow whut???quote:
Daar ging al heel lang iets misquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:20 schreef DrDentz het volgende:
Joselyn Wildenstein update:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier gaat iets mis
Echt met zo'n kop ga je je toch niet meer in het openbaar vertonenquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:20 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier gaat iets mis
Maar dat laatste was alleen maar een of ander ultrasoon apparaat, waardoor de vetverbranding werd gestimuleerd of zo. Geen operatie.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:50 schreef HyrulePrincess het volgende:
Nikki heeft haar lippen gedaan, haar tanden en in amerika haar kin
Ze heeft iig alles wat ze nodig heeft om te gaan krassen....quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:20 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier gaat iets mis
Waarom? Omdat het jou niet aanstaat?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:34 schreef Inca het volgende:
[..]
Echt met zo'n kop ga je je toch niet meer in het openbaar vertonen
Ze heeft dit uiterlijk zelf gecreëerd, het heeft miljoenen gekost. Dus ik denk dat ze er trots op is.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het jou niet aanstaat?
Kunt je leven ook niet helemaal laten leiden door je uiterlijk.
Wellicht legt zij zich er bij neer. Het is wat het is en beter zal het niet worden.
Joselyn ziet er juist zo verspookt uit omdat ze haar leven liet leiden door haar uiterlijk, in haar plaats zou ik me ook niet meer buiten vertonen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het jou niet aanstaat?
Kunt je leven ook niet helemaal laten leiden door je uiterlijk.
Wellicht legt zij zich er bij neer. Het is wat het is en beter zal het niet worden.
quote:Op maandag 13 juni 2016 18:59 schreef Turbomuis het volgende:
Meg Ryan is nu echt verdwenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze was ooit zo cute...quote:Op maandag 13 juni 2016 18:59 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
42 jaar zag ze er nog normaal uit en eigenlijk gewoon fantastisch voor dr leeftijd. Maar ik denk dat je sowieso niet teveel aan je kop moet laten doen tenzij je er echt last van hebt.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
daat gaat het mis, gok ik, als 55 jarige moet je niet meer proberen cute te zijn
Dit lijkt mij eerder een make-up blunder.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:39 schreef Mula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Britney begint er steeds vreemder uit te zien.
Nou inderdaad. En ze heeft er sowieso de leeftijd niet meer voor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:21 schreef Copycat het volgende:
Die mag ook door naar lelijke outfits. Wat een wansmaak. Wat een trailer park-gedrocht.
Ik zet ook mijn geld op 'foute make-up', ipv plastische chirurgie.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:40 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dit lijkt mij eerder een make-up blunder.
Waar is zij ook alweer van?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Toennet bij het zappen zat Patti Stanger op het bankje bij 'the doctors' of hoe het ook mag heten. Catwoman was er niks bij!
Ik kon geen foto online vinden van haar huidige staat.. deze kwam een beetje in de buurt. Ik herkende haar bija niet![]()
[ afbeelding ]
had ik het toch goedquote:
Ik herkende haar aan de ogen, die mond zou je inderdaad een meer afgeleefde Pamela Anderson in kunnen herkenenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:44 schreef Burdie het volgende:
Nou dan ligt het aan mij denk ik dat ik haar totaal niet op zichzelf vind lijkenmaar haar hele mond is anders!
Een onderwerp dat niet vaak genoeg aangesneden kan wordenquote:
Oh dat vond ik altijd leuk!quote:
Is dat niet gewoon zo'n wintersport-labello?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
Die kleur lipstick is gewoon écht verschrikkelijk. Ik snap niet waarom mensen dat doen
Ja,natuurlijk. Outfit,haar en gezichtsvorm. Spears gewoon.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:33 schreef Burdie het volgende:
Wow. Als ik er niet bij zeg wie het is, zouden jullie het dan raden?
[knip]
quote:Op maandag 13 juni 2016 18:59 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb die nude trend nooit mooi gevonden op enkele uitzonderingen na, zoals dan meer de roze lipkleur 'nude'. Waarom lijkbleke lippenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
Die kleur lipstick is gewoon écht verschrikkelijk. Ik snap niet waarom mensen dat doen
Ik vind het behoorlijk verspookt als je geen flauw idee hebt wie het is als het er niet bij staat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:16 schreef bloempje-moi het volgende:
Renée Zellweger. Niet zozeer verspookt, wel redelijk onherkenbaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
True, maar ze zou nog wel gewoon over straat kunnen zonder dat kinderen van schrik beginnen te huilen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk verspookt als je geen flauw idee hebt wie het is als het er niet bij staat.
Dat zie je dus steeds meer bij die filler trend van tegenwoordig.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:59 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is toch overduidelijk Brit, jongequote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:33 schreef Burdie het volgende:
Wow. Als ik er niet bij zeg wie het is, zouden jullie het dan raden?
[ afbeelding ]
Zolang ze geen bordje met haar naam erop draagt wel ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:10 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
True, maar ze zou nog wel gewoon over straat kunnen zonder dat kinderen van schrik beginnen te huilen.
Ik vind het niet verspookt. Wel anders. Qua makeup ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:16 schreef bloempje-moi het volgende:
Renée Zellweger. Niet zozeer verspookt, wel redelijk onherkenbaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar ogen lachen niet mee met de nepglimlach en haar gezicht ziet er 'afgetraind' uit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
Er is iets veranderd en dat ze wat ouder is geworden..ja dat is logisch. Maar ik weet niet wat het is.
Je zou bijna niet meer durven trainen danquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Haar ogen lachen niet mee met de nepglimlach en haar gezicht ziet er 'afgetraind' uit.
Waarschijnlijk datgene laten doen waardoor anderen ook op een drag queen gaan lijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
Er is iets veranderd en dat ze wat ouder is geworden..ja dat is logisch. Maar ik weet niet wat het is.
Ik vind niet dat ze op een dragqueen lijktquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk datgene laten doen waardoor anderen ook op een drag queen gaan lijken.
Misschien omdat ze de gouden pik van Louis vast heeftquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:43 schreef Valerie. het volgende:
Waaatt, hoezo lijkt Britney op een dragqueen?
In die post van 4 augustus wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ze op een dragqueen lijkt
Die tanden en bovenlip zijn compleet anders dan vroeger. Idd net een jongere Pamela Andersonquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht bij de foto he Pamela Anderson! En daarna oh nee, die zal er wel iets ouder uit zien nu.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:53 schreef Karstman het volgende:
Qua hoofd lijkt ze op een jongeren Pamela Anderson
Als je zo halverwege de foto scrolt, en alleen het gedeelte onder de ogen ziet, weet je zeker dat het Pamela Anderson isquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik dacht bij de foto he Pamela Anderson! En daarna oh nee, die zal er wel iets ouder uit zien nu.
Idd off topic want op de lelijke lipkleur naquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:51 schreef potjecreme het volgende:
Oftopic even ter vergelijking. Pam in juni 2016.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt erop dat haar gezicht in een bepaalde mimiek getrokken wordt. Het ziet er behoorlijk eng uit, alsof ze een soort robot is, het gezicht leeft niet meer (in de zin van mimiek, beweging). Nu begrijp ik wat ik onlangs las: Hugh Grant herkende haar niet op een getoonde foto. Niemand herkent haar zo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind het niet verspookt. Wel anders. Qua makeup ook.
Ik kan niet zeggen verspookt op deze foto's.
tis net of ze nieuwe tanden (of facings ofzo) heeft en nog niet helemaal weet hoe haar lippen daar overheen moeten.quote:
34 dacht ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:03 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik vind haar er goed uitzien. Hou oud is ze nu inmiddels?
34 inderdaad. Ter vergelijk dit is Pamela Anderson in 2003 (36 jaar)quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:03 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik vind haar er goed uitzien. Hou oud is ze nu inmiddels?
Wat is hieraan verspookt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:29 schreef potjecreme het volgende:
Britney bij vma 2016 (gisteren)
[ afbeelding ]
lippen opgespoten ook ljkt mijquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:57 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
tis net of ze nieuwe tanden (of facings ofzo) heeft en nog niet helemaal weet hoe haar lippen daar overheen moeten.
Niet persee verspooky't.. maar lees gewoon gesleuteldquote:
duidelijk plastisch bewerkt, maar niet verspookt imhoquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:26 schreef Hyperdude het volgende:
Twee Charlie's Angels.
[ afbeelding ]
maar ze is enorm oud, 70!!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nou die linker is best verpookt met de fillers die hamsterwangen ervan maakt.
Ze had kanker....en overleden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
die blonde is echt verspookt
er was ook cosmetisch behoorlijk aan haar verbouwdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:01 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ze had kanker....en overleden.
Das waar idd..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
er was ook cosmetisch behoorlijk aan haar verbouwd
[ afbeelding ]
Kim kardashian links.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:26 schreef Hyperdude het volgende:
Twee Charlie's Angels.
[ afbeelding ]
Nou dit. Dit is gewoon goede reclame voor de chirurg.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 21:47 schreef Greys het volgende:
Die zijn alles behalve verspookt. Vooral die rechter. Die lijkt wel twintig jaar jonger dan ze is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |