Haar ogen lachen niet mee met de nepglimlach en haar gezicht ziet er 'afgetraind' uit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
Er is iets veranderd en dat ze wat ouder is geworden..ja dat is logisch. Maar ik weet niet wat het is.
Je zou bijna niet meer durven trainen danquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Haar ogen lachen niet mee met de nepglimlach en haar gezicht ziet er 'afgetraind' uit.
Waarschijnlijk datgene laten doen waardoor anderen ook op een drag queen gaan lijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
Er is iets veranderd en dat ze wat ouder is geworden..ja dat is logisch. Maar ik weet niet wat het is.
Ik vind niet dat ze op een dragqueen lijktquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk datgene laten doen waardoor anderen ook op een drag queen gaan lijken.
Misschien omdat ze de gouden pik van Louis vast heeftquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:43 schreef Valerie. het volgende:
Waaatt, hoezo lijkt Britney op een dragqueen?
In die post van 4 augustus wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ze op een dragqueen lijkt
Die tanden en bovenlip zijn compleet anders dan vroeger. Idd net een jongere Pamela Andersonquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht bij de foto he Pamela Anderson! En daarna oh nee, die zal er wel iets ouder uit zien nu.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:53 schreef Karstman het volgende:
Qua hoofd lijkt ze op een jongeren Pamela Anderson
Als je zo halverwege de foto scrolt, en alleen het gedeelte onder de ogen ziet, weet je zeker dat het Pamela Anderson isquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik dacht bij de foto he Pamela Anderson! En daarna oh nee, die zal er wel iets ouder uit zien nu.
Idd off topic want op de lelijke lipkleur naquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:51 schreef potjecreme het volgende:
Oftopic even ter vergelijking. Pam in juni 2016.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt erop dat haar gezicht in een bepaalde mimiek getrokken wordt. Het ziet er behoorlijk eng uit, alsof ze een soort robot is, het gezicht leeft niet meer (in de zin van mimiek, beweging). Nu begrijp ik wat ik onlangs las: Hugh Grant herkende haar niet op een getoonde foto. Niemand herkent haar zo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind het niet verspookt. Wel anders. Qua makeup ook.
Ik kan niet zeggen verspookt op deze foto's.
tis net of ze nieuwe tanden (of facings ofzo) heeft en nog niet helemaal weet hoe haar lippen daar overheen moeten.quote:
34 dacht ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:03 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik vind haar er goed uitzien. Hou oud is ze nu inmiddels?
34 inderdaad. Ter vergelijk dit is Pamela Anderson in 2003 (36 jaar)quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:03 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik vind haar er goed uitzien. Hou oud is ze nu inmiddels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |