Ook.quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:53 schreef potjecreme het volgende:
Dacht bij haar altijd dat het make-up was.
Volgens mij heeft ze een aantal keren haar lippen op laten spuiten en verder is het inderdaad vooral makeup. In echt niet normale hoeveelheden.quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:53 schreef potjecreme het volgende:
Dacht bij haar altijd dat het make-up was.
Ik zie niet echt plastische chirurgie bij die bovenste van 5 dagen geleden, als ze zonder make up is (op lipinjectie na)? Of kijk ik verkeerd.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:33 schreef potjecreme het volgende:
Nikki 5 dagen geleden.
Nikki 7 jaar geleden
Vorig jaar over haar lip injections.
Ze heeft haar lippen laten doen, en net nieuwe (iets grotere) voortanden. Ze had een aantal jaar geleden al facings genomen, denk dat ze aan vervanging toe waren. Ze heeft dat in Dubai laten doen, ik denk gesponsord (en een vriendin van haar woont in Dubai, da's ook zo'n beauty guru).quote:Op maandag 18 april 2016 23:11 schreef Burdie het volgende:
Mag Nikki er intussen al in?
[ afbeelding ]
Ja dat heb je hè, als je een make-up guru bentquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Nikki draagt vooral kilo's make-up. Zonder make-up is ze ook gewoon een normale stevige nederlandse meid die niet heel boeiend eruit ziet.
Is het licht.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:44 schreef JaneDoe het volgende:
ik weet dat t hier al eerder benoemd is, maar ik zie heleen van royen nu bij rtl late night
wat ziet ze er uiiiiiit!
Wow whut???quote:
Daar ging al heel lang iets misquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:20 schreef DrDentz het volgende:
Joselyn Wildenstein update:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier gaat iets mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |