ai... tot vorige jaar ging het wel goed, maar de laatste keer is er iets mis gegaan?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:17 schreef Turbomuis het volgende:
Sophia Loren (81) vindt oud worden zo te zien ook niet iets wat zomaar dient te gebeuren.
[ afbeelding ]
november 2014
[ afbeelding ]
juli 2015
[ afbeelding ]
oktober 2015
[ afbeelding ]
Januari 2016
Lijkt wel Rachel Hazes.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ai... tot vorige jaar ging het wel goed, maar de laatste keer is er iets mis gegaan?![]()
zonde van die lippen
Als Rachel dit leest dan weet je dat ze dat gaat lezen als een compliment dat ze op Sophia Loren lijkt hè....quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:53 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij heeft ze altijd al zulke lippen gehad. Op die onderste foto lacht ze niet, dan lijkt de lip natuurlijk nog voller.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:29 schreef Leandra het volgende:
81 jaar en dan nog denken dat je een stel lippen als een vruchtbare apenkont nodig hebt
ze was wél prachtigquote:Op woensdag 16 maart 2016 12:57 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft van zichzelf volle lippen, dat klopt. Maar anders vol dan nu
quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:00 schreef Lienekien het volgende:
@Turbomuis Flauwekul. Zo lust ik er nog wel een.
Tja, iedereen heeft recht op z'n eigen waarheid hè.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Rachel dit leest dan weet je dat ze dat gaat lezen als een compliment dat ze op Sophia Loren lijkt hè....
De tijd is een bitch..quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:57 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft van zichzelf volle lippen, dat klopt. Maar anders vol dan nu
Die zat altijd in Loveboatquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:41 schreef Pulzzar het volgende:
Ik weet niet wie dit is, maar wel dat ze behoorlijk aan zichzelf heeft laten sleutelen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoho, het is María del Rosario Mercedes Pilar Martínez Molina Baeza.quote:
Captain Stubingquote:
Moet je even oude foto's zoeken, met tanden.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:06 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een still uit de nieuwe reclame van Dolce en Gabbana. Lippen lijken hier wel normaal inderdaad, misscien is het een te groot kunstgebit/foute facings. In ieder geval klopt er iets niet aan dat bekkie
Hotlips.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:37 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Loretta Swit, actrice vooral bekend van M.A.S.H.
[ afbeelding ]
volgens mij is daatr niet zo veel aan verbouwd, de hoek waaron de foto genomen is heel anders en ze is ook ouder geworden [duhh]. Misschien alleen lippen opgespotenquote:Op zondag 20 maart 2016 17:52 schreef Anne het volgende:
Ik had deze zelf nog niet eerder gezien, dus ik hoop niet dat ik in herhaling val, maar:
[ afbeelding ]
Wel een ouwe kop zeg, geboren in 1986quote:Op zondag 20 maart 2016 17:52 schreef Anne het volgende:
Ik had deze zelf nog niet eerder gezien, dus ik hoop niet dat ik in herhaling val, maar:
[ afbeelding ]
Volgens mij is er toch echt wel meer gedaanquote:Op zondag 20 maart 2016 17:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
volgens mij is daatr niet zo veel aan verbouwd, de hoek waaron de foto genomen is heel anders en ze is ook ouder geworden [duhh]. Misschien alleen lippen opgespoten
wow.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:52 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
Daar moet eerder juist wat aan gedaan worden. Het lijkt wel alsof ze aan de crystal meth zit ofzo. En ze had toch ook een eetprobleem ofzo?quote:Op zondag 20 maart 2016 18:01 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wel een ouwe kop zeg, geboren in 1986
quote:Op zondag 20 maart 2016 19:44 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Daar moet eerder juist wat aan gedaan worden. Het lijkt wel alsof ze aan de crystal meth zit ofzo. En ze had toch ook een eetprobleem ofzo?
Ja joe, als ik jouw close-up duizend keer verscherp wordt dat er ook niet mooier op.quote:Op zondag 20 maart 2016 17:52 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik ging stuk toen ik deze comment lasquote:Why is Voldemort selling hot dogs?
Mentaal onaantrekkelijk iig, maar ze buit uit waarvoor ze gezien werd. Volgens mij is ze behoorlijk verknipt geraakt iig.quote:Op maandag 21 maart 2016 08:21 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Gatver! Ze is ver boven de 70![]()
![]()
![]()
Wat enorm triest als je op zo'n leeftijd eruit wilt zien en je wilt gedragen als een domme pin-up girl
Bij haar blijf ik me afvragen wat er nu werkelijk allemaal gebeurd is.....quote:Op zondag 20 maart 2016 20:02 schreef Pulzzar het volgende:
Michaela Romanini. Met beelden van hoe ze vroeger was. Heel zonde wat ze zichzelf heeft aangedaan.
Is dit een speciaal verhaal ofzo? Ik ken haar helemaal niet.quote:Op maandag 21 maart 2016 10:55 schreef Smallish het volgende:
[..]
Bij haar blijf ik me afvragen wat er nu werkelijk allemaal gebeurd is.....
http://lifeisnotsimpleasi(...)tic-surgery.html?m=1quote:Op maandag 21 maart 2016 11:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is dit een speciaal verhaal ofzo? Ik ken haar helemaal niet.
Ah thanks.quote:Op maandag 21 maart 2016 11:51 schreef Curiosity het volgende:
[..]
http://lifeisnotsimpleasi(...)tic-surgery.html?m=1
Het gevolg van 1 mislukte lip vergroting.
In haar geval vind ik dat echt triest. Je zet jezelf dan zo gigantisch voor lulquote:Op maandag 21 maart 2016 09:37 schreef Skull-splitter het volgende:
maar ze buit uit waarvoor ze gezien werd
Die foto's kloppen niet. Die dame links is Dannii Minoquequote:Op maandag 21 maart 2016 11:51 schreef Curiosity het volgende:
[..]
http://lifeisnotsimpleasi(...)tic-surgery.html?m=1
Het gevolg van 1 mislukte lip vergroting.
inderdaad. Het is ook de enige "voor" foto die rond circuleert zo te zienquote:Op maandag 21 maart 2016 12:02 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Die foto's kloppen niet. Die dame links is Dannii Minoque
Daarom had ik dat filmpje gepost, want daarop foto's te zien hoe ze er vroeger uitzag. En dat is zij denk ik wel degelijkquote:Op maandag 21 maart 2016 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
inderdaad. Het is ook de enige "voor" foto die rond circuleert zo te zien
Deze circuleert ook:quote:Op maandag 21 maart 2016 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
inderdaad. Het is ook de enige "voor" foto die rond circuleert zo te zien
Ik had dit filmpje nog nooit gezien. Er is weinig bekend over haar en wat er bekend is, wordt door verschillende mensen weer tegengesproken. Vandaar mijn opmerking dat ik me afvraag wat er nu eigenlijk echt gebeurd is. Ze ziet er er zo vreemd uit.....quote:Op maandag 21 maart 2016 12:12 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Daarom had ik dat filmpje gepost, want daarop foto's te zien hoe ze er vroeger uitzag. En dat is zij denk ik wel degelijk
Vindt de hele wereld en getuigt niet bepaald van zelfrespect, maar het levert kennelijk wel aandacht en geld op. Voor veel mensen reden genoeg om ermee door te gaan, ook als dat identiteitsproblemen oplevert.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:01 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
In haar geval vind ik dat echt triest. Je zet jezelf dan zo gigantisch voor lul
En dat terwijl je zou denken dat ze hier alleen al genoeg aan zou hebben. Damnquote:Op maandag 21 maart 2016 13:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vindt de hele wereld en getuigt niet bepaald van zelfrespect, maar het levert kennelijk wel aandacht en geld op. Voor veel mensen reden genoeg om ermee door te gaan, ook als dat identiteitsproblemen oplevert.
Ik denk zelf van welquote:Op maandag 21 maart 2016 13:28 schreef Turbomuis het volgende:
Zou dit dan wel kloppen?
[ afbeelding ]
She was named "Best Flamenco Guitarist" in Guitar Player Magazine's readers' poll twice.[34]quote:Op maandag 21 maart 2016 13:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dat terwijl je zou denken dat ze hier alleen al genoeg aan zou hebben. Damn
CHARO SINGS, PLAYS FLAMENCO GUITAR, & DANCES WITH FOUR FLAMENCO DANCERS - JERRY LEWIS TELETHON (275)
/offtopic
quote:Op maandag 21 maart 2016 15:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mooi, ik vind het echt een verschrikkelijk slecht geschreven stuk tekst.
Nee, zeker niet.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:06 schreef mootie het volgende:
[..]
She was named "Best Flamenco Guitarist" in Guitar Player Magazine's readers' poll twice.[34]
Dat verwacht je dan weer niet.
De before-pics van Jocelyn Wildenstein zijn vaak ook heel andere vrouwenquote:Op maandag 21 maart 2016 12:40 schreef MissMSX het volgende:
En dan deze nog, waar ze Megan Fox er nog even bijhalen, want "daar leek ze vroeger op". En dan de voor pic met Danii Minogue ter vergelijking
http://slimcelebrity.com/(...)ifts-wiki-bio-story/
Vaag verhaal allemaal. Er is ook verder niets over haar te vinden, behalve 1001 chirurgieverhalen.
Maar hoe dan ook, verspookt is ze zeker
Middenboven is toch Karen Mulder?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:04 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
De before-pics van Jocelyn Wildenstein zijn vaak ook heel andere vrouwen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of de zogenaamde reconstructie-chirurgie
[ afbeelding ]
Ik denk het wel. Mooi compliment voor een oud-topmodel om vergeleken te worden met Jocelyn Wildensteinquote:
En die van Before is Virginia Hey.quote:
zo zo zo zo zondequote:Op maandag 18 april 2016 23:11 schreef Burdie het volgende:
Mag Nikki er intussen al in?
[ afbeelding ]
Wie is deze Nikki?quote:Op maandag 18 april 2016 23:11 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/nikkietutorials/
Ook.quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:53 schreef potjecreme het volgende:
Dacht bij haar altijd dat het make-up was.
Volgens mij heeft ze een aantal keren haar lippen op laten spuiten en verder is het inderdaad vooral makeup. In echt niet normale hoeveelheden.quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:53 schreef potjecreme het volgende:
Dacht bij haar altijd dat het make-up was.
Ik zie niet echt plastische chirurgie bij die bovenste van 5 dagen geleden, als ze zonder make up is (op lipinjectie na)? Of kijk ik verkeerd.quote:Op dinsdag 19 april 2016 12:33 schreef potjecreme het volgende:
Nikki 5 dagen geleden.
Nikki 7 jaar geleden
Vorig jaar over haar lip injections.
Ze heeft haar lippen laten doen, en net nieuwe (iets grotere) voortanden. Ze had een aantal jaar geleden al facings genomen, denk dat ze aan vervanging toe waren. Ze heeft dat in Dubai laten doen, ik denk gesponsord (en een vriendin van haar woont in Dubai, da's ook zo'n beauty guru).quote:Op maandag 18 april 2016 23:11 schreef Burdie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat heb je hè, als je een make-up guru bentquote:Op dinsdag 19 april 2016 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Nikki draagt vooral kilo's make-up. Zonder make-up is ze ook gewoon een normale stevige nederlandse meid die niet heel boeiend eruit ziet.
Is het licht.quote:Op donderdag 21 april 2016 22:44 schreef JaneDoe het volgende:
ik weet dat t hier al eerder benoemd is, maar ik zie heleen van royen nu bij rtl late night
wat ziet ze er uiiiiiit!
Wow whut???quote:
Daar ging al heel lang iets misquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:20 schreef DrDentz het volgende:
Joselyn Wildenstein update:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier gaat iets mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |