Daarom had ik dat filmpje gepost, want daarop foto's te zien hoe ze er vroeger uitzag. En dat is zij denk ik wel degelijkquote:Op maandag 21 maart 2016 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
inderdaad. Het is ook de enige "voor" foto die rond circuleert zo te zien
Deze circuleert ook:quote:Op maandag 21 maart 2016 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
inderdaad. Het is ook de enige "voor" foto die rond circuleert zo te zien
Ik had dit filmpje nog nooit gezien. Er is weinig bekend over haar en wat er bekend is, wordt door verschillende mensen weer tegengesproken. Vandaar mijn opmerking dat ik me afvraag wat er nu eigenlijk echt gebeurd is. Ze ziet er er zo vreemd uit.....quote:Op maandag 21 maart 2016 12:12 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Daarom had ik dat filmpje gepost, want daarop foto's te zien hoe ze er vroeger uitzag. En dat is zij denk ik wel degelijk
Vindt de hele wereld en getuigt niet bepaald van zelfrespect, maar het levert kennelijk wel aandacht en geld op. Voor veel mensen reden genoeg om ermee door te gaan, ook als dat identiteitsproblemen oplevert.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:01 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
In haar geval vind ik dat echt triest. Je zet jezelf dan zo gigantisch voor lul
En dat terwijl je zou denken dat ze hier alleen al genoeg aan zou hebben. Damnquote:Op maandag 21 maart 2016 13:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Vindt de hele wereld en getuigt niet bepaald van zelfrespect, maar het levert kennelijk wel aandacht en geld op. Voor veel mensen reden genoeg om ermee door te gaan, ook als dat identiteitsproblemen oplevert.
Ik denk zelf van welquote:Op maandag 21 maart 2016 13:28 schreef Turbomuis het volgende:
Zou dit dan wel kloppen?
[ afbeelding ]
She was named "Best Flamenco Guitarist" in Guitar Player Magazine's readers' poll twice.[34]quote:Op maandag 21 maart 2016 13:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dat terwijl je zou denken dat ze hier alleen al genoeg aan zou hebben. Damn
CHARO SINGS, PLAYS FLAMENCO GUITAR, & DANCES WITH FOUR FLAMENCO DANCERS - JERRY LEWIS TELETHON (275)
/offtopic
quote:Op maandag 21 maart 2016 15:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mooi, ik vind het echt een verschrikkelijk slecht geschreven stuk tekst.
Nee, zeker niet.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:06 schreef mootie het volgende:
[..]
She was named "Best Flamenco Guitarist" in Guitar Player Magazine's readers' poll twice.[34]
Dat verwacht je dan weer niet.
De before-pics van Jocelyn Wildenstein zijn vaak ook heel andere vrouwenquote:Op maandag 21 maart 2016 12:40 schreef MissMSX het volgende:
En dan deze nog, waar ze Megan Fox er nog even bijhalen, want "daar leek ze vroeger op". En dan de voor pic met Danii Minogue ter vergelijking
http://slimcelebrity.com/(...)ifts-wiki-bio-story/
Vaag verhaal allemaal. Er is ook verder niets over haar te vinden, behalve 1001 chirurgieverhalen.
Maar hoe dan ook, verspookt is ze zeker
Middenboven is toch Karen Mulder?quote:Op maandag 21 maart 2016 18:04 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
De before-pics van Jocelyn Wildenstein zijn vaak ook heel andere vrouwen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of de zogenaamde reconstructie-chirurgie
[ afbeelding ]
Ik denk het wel. Mooi compliment voor een oud-topmodel om vergeleken te worden met Jocelyn Wildensteinquote:
En die van Before is Virginia Hey.quote:
zo zo zo zo zondequote:Op maandag 18 april 2016 23:11 schreef Burdie het volgende:
Mag Nikki er intussen al in?
[ afbeelding ]
Wie is deze Nikki?quote:Op maandag 18 april 2016 23:11 schreef Burdie het volgende:
Mag Nikki er intussen al in?
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/nikkietutorials/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |