Zoals die harem van Harun Yahya?quote:Op zondag 31 januari 2016 23:40 schreef Teslynd het volgende:
Ik zag een tijdje geleden een foto van Wes & Yo (met baby). Eerst ging ze sterk op de Turkse verbouwde meiden lijken, maar nu gaat het dezelfde kant op als Michael Jackson.
Ik heb het helaas niet gezien. Op Twitter wordt er wel over gesproken, maar geen foto's erbij.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:47 schreef Ooi86 het volgende:
Heeft iemand vandaag DWDD gezien? Heleen van Royen zat aan tafel en ik herkende haar in eerste instantie niet... Volgens mij is er flink aan haar geknutseld. Ik kan trouwens geen foto vinden.
Ja! Viel mij ook op. Begint een aardig verspookt hoofd te krijgen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 22:47 schreef Ooi86 het volgende:
Heeft iemand vandaag DWDD gezien? Heleen van Royen zat aan tafel en ik herkende haar in eerste instantie niet... Volgens mij is er flink aan haar geknutseld. Ik kan trouwens geen foto vinden.
of wat kilo's is aangekomen?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:37 schreef CherryLips het volgende:
Het lijkt eerder of ze aan de medicijnen zit.
[ afbeelding ]quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:23 schreef Radegast het volgende:
Heb zelf maar even iets gemaakt.
rechteroog beetje raar, kan ook door die wimpers komen.
wangetjes/kaak heul anders
ze leek niet echt op zichzelf, maar ik vind het niet verspookt.
Lijkt me sterk. Misschien bedoel je fillers?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:09 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
volgens mij heeft ze botox in laten spuiten naast haar mond, ik vond de oude heleen mooier
ja als jjj het zegt , ik weet het niet ,quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Misschien bedoel je fillers?
Ik vind haar ook veel ouder ogen.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 23:23 schreef Radegast het volgende:
[ afbeelding ]
Heb zelf maar even iets gemaakt.
rechteroog beetje raar, kan ook door die wimpers komen.
wangetjes/kaak heul anders
ze leek niet echt op zichzelf, maar ik vind het niet verspookt.
Moest ook aan Yolanthe denken. Misschien reageert ze sterk op de hormonale veranderingen in de overgang.quote:Op zondag 13 maart 2016 08:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe oud is ze? Wel echt te oud voor een tweede leg toch?
Ja dat zou ook nog kunnen inderdaad.quote:Op zondag 13 maart 2016 08:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Moest ook aan Yolanthe denken. Misschien reageert ze sterk op de hormonale veranderingen in de overgang.
51.quote:Op zondag 13 maart 2016 08:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe oud is ze? Wel echt te oud voor een tweede leg toch?
Omdat ik puur af moet gaan op die foto's puur vd tv, gooi ik het voorlopig op 'magerder in gezicht'.quote:Op zondag 13 maart 2016 08:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vind haar herkenbaarder aan dr vriend dan aan dr gezicht
Ze ziet er goed uit, maar niet perse heel herkenbaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |