Waar is zij ook alweer van?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Toennet bij het zappen zat Patti Stanger op het bankje bij 'the doctors' of hoe het ook mag heten. Catwoman was er niks bij!
Ik kon geen foto online vinden van haar huidige staat.. deze kwam een beetje in de buurt. Ik herkende haar bija niet![]()
[ afbeelding ]
had ik het toch goedquote:
Ik herkende haar aan de ogen, die mond zou je inderdaad een meer afgeleefde Pamela Anderson in kunnen herkenenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:44 schreef Burdie het volgende:
Nou dan ligt het aan mij denk ik dat ik haar totaal niet op zichzelf vind lijkenmaar haar hele mond is anders!
Een onderwerp dat niet vaak genoeg aangesneden kan wordenquote:
Oh dat vond ik altijd leuk!quote:
Is dat niet gewoon zo'n wintersport-labello?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
Die kleur lipstick is gewoon écht verschrikkelijk. Ik snap niet waarom mensen dat doen
Ja,natuurlijk. Outfit,haar en gezichtsvorm. Spears gewoon.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:33 schreef Burdie het volgende:
Wow. Als ik er niet bij zeg wie het is, zouden jullie het dan raden?
[knip]
quote:Op maandag 13 juni 2016 18:59 schreef Turbomuis het volgende:
Meg Ryan is nu echt verdwenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb die nude trend nooit mooi gevonden op enkele uitzonderingen na, zoals dan meer de roze lipkleur 'nude'. Waarom lijkbleke lippenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
Die kleur lipstick is gewoon écht verschrikkelijk. Ik snap niet waarom mensen dat doen
Ik vind het behoorlijk verspookt als je geen flauw idee hebt wie het is als het er niet bij staat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:16 schreef bloempje-moi het volgende:
Renée Zellweger. Niet zozeer verspookt, wel redelijk onherkenbaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
True, maar ze zou nog wel gewoon over straat kunnen zonder dat kinderen van schrik beginnen te huilen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk verspookt als je geen flauw idee hebt wie het is als het er niet bij staat.
Dat zie je dus steeds meer bij die filler trend van tegenwoordig.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:59 schreef Turbomuis het volgende:
Meg Ryan is nu echt verdwenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is toch overduidelijk Brit, jongequote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:33 schreef Burdie het volgende:
Wow. Als ik er niet bij zeg wie het is, zouden jullie het dan raden?
[ afbeelding ]
Zolang ze geen bordje met haar naam erop draagt wel ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:10 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
True, maar ze zou nog wel gewoon over straat kunnen zonder dat kinderen van schrik beginnen te huilen.
Ik vind het niet verspookt. Wel anders. Qua makeup ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:16 schreef bloempje-moi het volgende:
Renée Zellweger. Niet zozeer verspookt, wel redelijk onherkenbaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |