Echt met zo'n kop ga je je toch niet meer in het openbaar vertonenquote:Op donderdag 5 mei 2016 00:20 schreef DrDentz het volgende:
Joselyn Wildenstein update:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier gaat iets mis
Maar dat laatste was alleen maar een of ander ultrasoon apparaat, waardoor de vetverbranding werd gestimuleerd of zo. Geen operatie.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:50 schreef HyrulePrincess het volgende:
Nikki heeft haar lippen gedaan, haar tanden en in amerika haar kin
Ze heeft iig alles wat ze nodig heeft om te gaan krassen....quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:20 schreef DrDentz het volgende:
Joselyn Wildenstein update:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier gaat iets mis
Waarom? Omdat het jou niet aanstaat?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:34 schreef Inca het volgende:
[..]
Echt met zo'n kop ga je je toch niet meer in het openbaar vertonen
Ze heeft dit uiterlijk zelf gecreëerd, het heeft miljoenen gekost. Dus ik denk dat ze er trots op is.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het jou niet aanstaat?
Kunt je leven ook niet helemaal laten leiden door je uiterlijk.
Wellicht legt zij zich er bij neer. Het is wat het is en beter zal het niet worden.
Joselyn ziet er juist zo verspookt uit omdat ze haar leven liet leiden door haar uiterlijk, in haar plaats zou ik me ook niet meer buiten vertonen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het jou niet aanstaat?
Kunt je leven ook niet helemaal laten leiden door je uiterlijk.
Wellicht legt zij zich er bij neer. Het is wat het is en beter zal het niet worden.
quote:Op maandag 13 juni 2016 18:59 schreef Turbomuis het volgende:
Meg Ryan is nu echt verdwenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze was ooit zo cute...quote:Op maandag 13 juni 2016 18:59 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
42 jaar zag ze er nog normaal uit en eigenlijk gewoon fantastisch voor dr leeftijd. Maar ik denk dat je sowieso niet teveel aan je kop moet laten doen tenzij je er echt last van hebt.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
daat gaat het mis, gok ik, als 55 jarige moet je niet meer proberen cute te zijn
Dit lijkt mij eerder een make-up blunder.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:39 schreef Mula het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Britney begint er steeds vreemder uit te zien.
Nou inderdaad. En ze heeft er sowieso de leeftijd niet meer voor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:21 schreef Copycat het volgende:
Die mag ook door naar lelijke outfits. Wat een wansmaak. Wat een trailer park-gedrocht.
Ik zet ook mijn geld op 'foute make-up', ipv plastische chirurgie.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:40 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dit lijkt mij eerder een make-up blunder.
Waar is zij ook alweer van?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 10:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Toennet bij het zappen zat Patti Stanger op het bankje bij 'the doctors' of hoe het ook mag heten. Catwoman was er niks bij!
Ik kon geen foto online vinden van haar huidige staat.. deze kwam een beetje in de buurt. Ik herkende haar bija niet![]()
[ afbeelding ]
had ik het toch goedquote:
Ik herkende haar aan de ogen, die mond zou je inderdaad een meer afgeleefde Pamela Anderson in kunnen herkenenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:44 schreef Burdie het volgende:
Nou dan ligt het aan mij denk ik dat ik haar totaal niet op zichzelf vind lijkenmaar haar hele mond is anders!
Een onderwerp dat niet vaak genoeg aangesneden kan wordenquote:
Oh dat vond ik altijd leuk!quote:
Is dat niet gewoon zo'n wintersport-labello?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
Die kleur lipstick is gewoon écht verschrikkelijk. Ik snap niet waarom mensen dat doen
Ja,natuurlijk. Outfit,haar en gezichtsvorm. Spears gewoon.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:33 schreef Burdie het volgende:
Wow. Als ik er niet bij zeg wie het is, zouden jullie het dan raden?
[knip]
quote:Op maandag 13 juni 2016 18:59 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb die nude trend nooit mooi gevonden op enkele uitzonderingen na, zoals dan meer de roze lipkleur 'nude'. Waarom lijkbleke lippenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
Die kleur lipstick is gewoon écht verschrikkelijk. Ik snap niet waarom mensen dat doen
Ik vind het behoorlijk verspookt als je geen flauw idee hebt wie het is als het er niet bij staat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:16 schreef bloempje-moi het volgende:
Renée Zellweger. Niet zozeer verspookt, wel redelijk onherkenbaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
True, maar ze zou nog wel gewoon over straat kunnen zonder dat kinderen van schrik beginnen te huilen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk verspookt als je geen flauw idee hebt wie het is als het er niet bij staat.
Dat zie je dus steeds meer bij die filler trend van tegenwoordig.quote:Op maandag 13 juni 2016 18:59 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is toch overduidelijk Brit, jongequote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:33 schreef Burdie het volgende:
Wow. Als ik er niet bij zeg wie het is, zouden jullie het dan raden?
[ afbeelding ]
Zolang ze geen bordje met haar naam erop draagt wel ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:10 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
True, maar ze zou nog wel gewoon over straat kunnen zonder dat kinderen van schrik beginnen te huilen.
Ik vind het niet verspookt. Wel anders. Qua makeup ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:16 schreef bloempje-moi het volgende:
Renée Zellweger. Niet zozeer verspookt, wel redelijk onherkenbaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar ogen lachen niet mee met de nepglimlach en haar gezicht ziet er 'afgetraind' uit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
Er is iets veranderd en dat ze wat ouder is geworden..ja dat is logisch. Maar ik weet niet wat het is.
Je zou bijna niet meer durven trainen danquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Haar ogen lachen niet mee met de nepglimlach en haar gezicht ziet er 'afgetraind' uit.
Waarschijnlijk datgene laten doen waardoor anderen ook op een drag queen gaan lijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
Er is iets veranderd en dat ze wat ouder is geworden..ja dat is logisch. Maar ik weet niet wat het is.
Ik vind niet dat ze op een dragqueen lijktquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk datgene laten doen waardoor anderen ook op een drag queen gaan lijken.
Misschien omdat ze de gouden pik van Louis vast heeftquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:43 schreef Valerie. het volgende:
Waaatt, hoezo lijkt Britney op een dragqueen?
In die post van 4 augustus wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ze op een dragqueen lijkt
Die tanden en bovenlip zijn compleet anders dan vroeger. Idd net een jongere Pamela Andersonquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht bij de foto he Pamela Anderson! En daarna oh nee, die zal er wel iets ouder uit zien nu.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:53 schreef Karstman het volgende:
Qua hoofd lijkt ze op een jongeren Pamela Anderson
Als je zo halverwege de foto scrolt, en alleen het gedeelte onder de ogen ziet, weet je zeker dat het Pamela Anderson isquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik dacht bij de foto he Pamela Anderson! En daarna oh nee, die zal er wel iets ouder uit zien nu.
Idd off topic want op de lelijke lipkleur naquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:51 schreef potjecreme het volgende:
Oftopic even ter vergelijking. Pam in juni 2016.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt erop dat haar gezicht in een bepaalde mimiek getrokken wordt. Het ziet er behoorlijk eng uit, alsof ze een soort robot is, het gezicht leeft niet meer (in de zin van mimiek, beweging). Nu begrijp ik wat ik onlangs las: Hugh Grant herkende haar niet op een getoonde foto. Niemand herkent haar zo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik vind het niet verspookt. Wel anders. Qua makeup ook.
Ik kan niet zeggen verspookt op deze foto's.
tis net of ze nieuwe tanden (of facings ofzo) heeft en nog niet helemaal weet hoe haar lippen daar overheen moeten.quote:
34 dacht ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:03 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik vind haar er goed uitzien. Hou oud is ze nu inmiddels?
34 inderdaad. Ter vergelijk dit is Pamela Anderson in 2003 (36 jaar)quote:Op woensdag 31 augustus 2016 13:03 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik vind haar er goed uitzien. Hou oud is ze nu inmiddels?
Wat is hieraan verspookt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 17:29 schreef potjecreme het volgende:
Britney bij vma 2016 (gisteren)
[ afbeelding ]
lippen opgespoten ook ljkt mijquote:Op woensdag 31 augustus 2016 12:57 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
tis net of ze nieuwe tanden (of facings ofzo) heeft en nog niet helemaal weet hoe haar lippen daar overheen moeten.
Niet persee verspooky't.. maar lees gewoon gesleuteldquote:
duidelijk plastisch bewerkt, maar niet verspookt imhoquote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:26 schreef Hyperdude het volgende:
Twee Charlie's Angels.
[ afbeelding ]
maar ze is enorm oud, 70!!!!quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nou die linker is best verpookt met de fillers die hamsterwangen ervan maakt.
Ze had kanker....en overleden.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
die blonde is echt verspookt
er was ook cosmetisch behoorlijk aan haar verbouwdquote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:01 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ze had kanker....en overleden.
Das waar idd..quote:Op woensdag 31 augustus 2016 22:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
er was ook cosmetisch behoorlijk aan haar verbouwd
[ afbeelding ]
Kim kardashian links.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 19:26 schreef Hyperdude het volgende:
Twee Charlie's Angels.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |