En dan klokov wel? De man die een note verwijderd is van een mental breakdown?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dit is sigmaterial, gvd wat jammer dat precies jij dat nu weer moet posten.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:33 schreef Ethanolic het volgende:
Mmmmm klokov zet FF lkre gijle spreadsheet in op mmmmmmmmm wil geniete
Ik ga hier natuurlijk niet een schaduwdiscussie voeren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Danny wat ben je nou kwijt maandelijks om fok in de lucht te houden? Noem eens wat getallen...
Net nog een gyle spreadsheet met 6000 klanten gexporteerd. Ejaculatus spontanus.quote:
Ja, maar dat is grappig.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan klokov wel? De man die een note verwijderd is van een mental breakdown?
Et tu, brute?
Ik werd gister wel benaderd door een homo op instaquote:
Heerlijk van zon Latijns Amerikaanse beerquote:Youre cute to
zolang je maar niet nog een crisis aan het opzetten bent ethan. Ik ben nog aan het herstellen van de negatieve rente op mijn lening.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Net nog een gyle spreadsheet met 6000 klanten gexporteerd. Ejaculatus spontanus.
Een beetje hipsterquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben je ook al van de insta-selfies dan? Icm met die baard wordt dat wel een beetje te hipsterig, vind je niet?
ik heb twee monitors op werk vriendjequote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:46 schreef Faeroer het volgende:
[ afbeelding ]
Hey seto ben jij dat in die plaatje
Skinny jeans en alles, the full shebang?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Een beetje hipster
Ik ben de definitie van hipster (voordat get mainstream werd)
Nee mss toch maar doen, voor de likes.quote:
Ja maar jij hebt zelf geen foto's gepost n je volgt slechts 19 mensen. Doe je wel een beetje zelf antiquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:54 schreef Champy het volgende:
Door drinky zn insta staat heel mijn voorgestelde instalijstje vol met baarden
ik zeg toch hipster voordat het cool was. Gewoon eigen identiteit.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Skinny jeans en alles, the full shebang?
Wat een teleurstelling.
[..]
Nee mss toch maar doen, voor de likes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Link de naughty foto's ff, ik betaal je in chipotlesaus.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:00 schreef Ethanolic het volgende:
Drinkt DM je instagram
Heb je er een volger bij
Al 2 dagen jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt zelf geen foto's gepost n je volgt slechts 19 mensen. Doe je wel een beetje zelf anti
maar wel gefeliciteerd verder met je dinges, jeweetwelquote:
Jezus wat is dit, high school? Gewoon out with the details. Kom ter een baby-champy aan, nu de hond er al is?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
maar wel gefeliciteerd verder met je dinges, jeweetwel
Thanks.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:12 schreef Drinky het volgende:
Alleen insiders weten.
Jullie hebben ook gemist wat er met Ray is gebeurd. Maar ik bemoei me verder niet.
Je en dan schiet het ook omhoog, teringjantje.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:26 schreef Questular het volgende:
Het geluid wat er aan te pas komt....nasty
Is dit nou de eerste keer dat je nat wordt op dat eiland?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Fucking tropische regen. Tot zover mijn strandplannen.
quote:
Ze heeft toch een zwembad.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is dit nou de eerste keer dat je nat wordt op dat eiland?
Oh Corretje toch. Wil je jungle fever-verhalen horen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is dit nou de eerste keer dat je nat wordt op dat eiland?
Nee ik heb vernomen dat aids ook via het internet overdraagbaar is. Ondanks dat ik op Apple zit ben ik wel bang voor die virusquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh Corretje toch. Wil je jungle fever-verhalen horen?
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Plus dat zou betekenen dat ik afgevallen ben.
lekker boeiendquote:
wilde iets gemeens zeggen maar waarschijnlijkheid dat hij binnen nu en 3 minuten komt posten is te groot dus:quote:
die vent links heeft het er maar moeilijk meequote:
Hij moest toch maar wel meedoen met de opname.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:08 schreef fathank het volgende:
[..]
die vent links heeft het er maar moeilijk mee
Wat is je score?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh Corretje toch. Wil je jungle fever-verhalen horen?
Smooth vriendquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:35 schreef VMSDKR het volgende:
Even zonder gekheid clumsy, heb je daar al een beetje negerlul gehad?
regel van 3?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:37 schreef Ethanolic het volgende:
Zwak. Zelfs met de regel van 3 heb je er 0.
Bicepspees afgescheurd tijdens 240kg deadlift.quote:
Wat de fuckquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:40 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Bicepspees afgescheurd tijdens 240kg deadlift.
bewijs?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:40 schreef Verbosity het volgende:
[..]
quote:
Plate-loaded machines zijn gewoon de bom hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:14 schreef Klokov het volgende:
Gewoon alleen maar op machines zitten en je piemel op internet posten is inderdaad veel veiliger.
Heb je een machine voor de seal row?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:15 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Plate-loaded machines zijn gewoon de bom hoor
Ga niet praten tegen mijn seal row machine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je een machine voor de seal row?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Waar is de machine?quote:
dood moet je tocch, kun je net zo goed tijdens het liften gaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Idd de naam zegt het al (dead) je kunt er dood aan gaan
Kan ik geen uitspraak over doenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:21 schreef clumsy_clown het volgende:
jaja maar wat is de regel van 3 nou
Kom je dan in Valhalla?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
dood moet je tocch, kun je net zo goed tijdens het liften gaan.
het heet niet voor niks death lift gelukkig kan hij het nog navertellen me buurman had minder geluk die ligt tussen 6 plankjes nuquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:40 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Jezus je ziet het gewoon terugtrekkenquote:
Dat gaat over een spierscheur. Dat is iets anders dan een peesloslating.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:33 schreef Montelly het volgende:
How to Treat Torn Biceps
Allow for extra warm-up time in cold weather.
Don't increase the intensity, duration, or frequency of exercise involving the biceps muscles more than 10 percent a week.
Wear sport-specific equipment to protect the arms and shoulders.
Get help from a certified strength and conditioning coach to ensure proper lifting technique.
ik doe andersom want ik ben linksquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:33 schreef Faeroer het volgende:
Daarom altijd rechts underhand doen bij mixed grip, je fap arm is altijd sterker en dan gebeurt dit niet.
ja dat duurt nog veel langer. ken iemand die ze kuitpees scheurde je hoorde m knappen, die moesten ze met gewichten weer oprekken om aan te kunnen sluitenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat gaat over een spierscheur. Dat is iets anders dan een peesloslating.
Ja, op zich logisch. Een spier aan elkaar hechten is ook niet zo moeilijk, een pees moet aan het bot vastgemaakt worden als je pech hebt.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja dat duurt nog veel langer. ken iemand die ze kuitpees scheurde je hoorde m knappen, die moesten ze met gewichten weer oprekken om aan te kunnen sluiten
nee blessures horen bij sportenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Mag ik trouwens deze eindelijk posten?
[ afbeelding ]
Is gewoon een fatty hoorquote:
Dat heeft Ray toch? Torn bicep..vaak is het idd dat pees/aanhechting op bot begeeft.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat gaat over een spierscheur. Dat is iets anders dan een peesloslating.
Nja tis een beetje terminologisch geneuzel, maar een gescheurde biceps en een gescheurde bicepspees zijn twee verschillende dingen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat heeft Ray toch? Torn bicep..vaak is het idd dat pees/aanhechting op bot begeeft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is ook logisch spieren groeien sneller dan pezen dus als je veel gained in korte tijd loop je veel risico op een peesblessurequote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat heeft Ray toch? Torn bicep..vaak is het idd dat pees/aanhechting op bot begeeft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog steeds geen idee wie het is. Kan geen respect opbrengen voor mensen die zich helemaal volstouwen "omdat ze anders niet genoeg kcal krijgen" terwijl ze volop vet aanzetten. Maakt verder weinig uit hoeveel ze liften.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dat is Fredrik Smulter, beetje respect mag wel
De ex-fatty heeft gesproken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:43 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nog steeds geen idee wie het is. Kan geen respect opbrengen voor mensen die zich helemaal volstouwen "omdat ze anders niet genoeg kcal krijgen" terwijl ze volop vet aanzetten. Maakt verder weinig uit hoeveel ze liften.
De bicepspees behoort tot de biceps... Als je het dan toch over terminologisch geneuzel hebt, een scheur kan ontstaan bij de peesaanhechting op het bot, puur ten hoogte van de pees, peesovergang naar de spierbuik of de spierbuik zelf....quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nja tis een beetje terminologisch geneuzel, maar een gescheurde biceps en een gescheurde bicepspees zijn twee verschillende dingen.
Wordt het anatomisch echt als onderdeel van gezien ja? Het zijn twee verschillende weefselvormen (en de operaties van de twee verschillen aanzienlijk in duur en saaiheidquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:49 schreef Verbosity het volgende:
[..]
De bicepspees behoort tot de biceps... Als je het dan toch over terminologisch geneuzel hebt, een scheur kan ontstaan bij de peesaanhechting op het bot, puur ten hoogte van de pees, peesovergang naar de spierbuik of de spierbuik zelf....
Ben je beetje mad?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:14 schreef Klokov het volgende:
Gewoon alleen maar op machines zitten en je piemel op internet posten is inderdaad veel veiliger.
Zou liefhebben/10quote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:48 schreef kaasplankje het volgende:
Helga van Leur verteld over ruig rijp op het weerbericht. Ik vind haar ook wel ruig rijp
Karel Ankerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
qoncoer zeg![]()
dat die zus ook benaderd word
ergste uit dat topic is ditquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:45 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
qoncoer zeg![]()
dat die zus ook benaderd word
quote:Ik ben dus oprecht bezorgt.
Het is toch opregt?quote:
smeer ze Turkse kristallen tegen het boze oog aanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Ondertussen op facebook
'Heeft iemand een idee of ik hier op het eiland maanstenen kan kopen, die een werking hebben om straling tegen te gaan van bijv je telefoon? Danki'
Misschien dat maanstenen helpen? Of Turkse kristallen tegen het boze oog?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:18 schreef Drinky het volgende:
GE KKE HUIS. Leek wel een modeshow uit Parijs in de gym, alleen dan zonder mode en met bravo's in Kanjij Wst kleding. Was de bedoeling om chest te pakken, uiteindelijk weer een leg day geworden
Schrijf "Nee marica" en je zal de magische werking wel merkenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Ondertussen op facebook
'Heeft iemand een idee of ik hier op het eiland maanstenen kan kopen, die een werking hebben om straling tegen te gaan van bijv je telefoon? Danki'
Ze krijgt allemaal edelstenen aangeraden die ook helpen. Ik haat mensen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
Schrijf "Nee marica" en je zal de magische werking wel merken
anal beads?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze krijgt allemaal edelstenen aangeraden die ook helpen. Ik haat mensen.
kun je hier meer over vertellequote:Op dinsdag 19 januari 2016 22:27 schreef Drinky het volgende:
Wejoo, de laatste paar weken ben ik na de training goed diep aan het strekken, zeker de benen, en ik heb echt veel minder last van DOM en een veel betere houding + ROM. Ik had laat van "tight chest muscles" waardoor mijn schouders naar voren werden getrokken en ik veel last van mijn schouders kreeg. Na de training 2x 30 seconden aan de pull-up bar hangen en opeens geen last meer van.
Dat wou ik even melden
Gr drinky
Ja komt denk ik omdat je meer ruimte maakt voor gains in de spieren, denk ik dan. En zo kunnen de gayboys in de gym zien hoe ik doggy doe.quote:
Wat maakt het uit dat ik nu een andere gamer date? Heb hem niet in een game ontmoet ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:47 schreef fathank het volgende:
[..]
En vervolgens weer een of andere gamer daten.
'Ja maar online in Second Life was hij echt ZO leuk'
Jekkie Bruin bdoel ikquote:
Iedere ochtend injecties in mijn gluteus maximalusquote:Op woensdag 20 januari 2016 01:19 schreef Sapstengel het volgende:
"shakes gebruiken"alsof het een drugs is
je gebruikt toch ook geen eieren, of steak.
Vind je het gek als een miljoen potentile rapists je land omver lopen en ze gaan gooien met waterflessen omdat ze naar Duitsland willen? Ze zijn gewoon verdrietig dat al die waterflessen zijn weggegooid, terwijl de Hongaren alleen maar die ne vrouw en baby wilden helpen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 05:42 schreef no1uknow het volgende:
Wat me nog wel het meest verbaasde/intrigeerde was de mentaliteit van een beaten-down dog van de gemiddelde 40+ hongaar. Allemaal een lege blik, starend in het niets, overal. Vooral in het OV goed merkbaar. Hoezo niet communistisch
als je eens een echte man ontmoeten wilt moet je me maar dmmmen voor een afspraakquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:19 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat ik nu een andere gamer date? Heb hem niet in een game ontmoet ofzo
gamers zijn over het algemeen niet echt stabiele mensen tbhquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:19 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat ik nu een andere gamer date? Heb hem niet in een game ontmoet ofzo
Voor mij niks hoor. Alleen grote kans dat deze op termijn ook liever aan z'n computertje sleutelt dan aan jou.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:19 schreef IrCute het volgende:
[..]
Gisteren net deels uitgestapt.quote:
idd same herequote:Op woensdag 20 januari 2016 08:14 schreef Questular het volgende:
Ik game al jaren, heb gewoon een baan, vriendin en een mooi huis.
#hetkanduswel
Hoeveel uur per week gamen is een gamer dan?quote:Op woensdag 20 januari 2016 07:55 schreef seto het volgende:
[..]
gamers zijn over het algemeen niet echt stabiele mensen tbh
ik ben als echte rustige jongen wel een uitzondering
quote:Op woensdag 20 januari 2016 08:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
idd same here
behalve het mooie huis dan
en de baan
en vriendin
denk wel 20quote:Op woensdag 20 januari 2016 08:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel uur per week gamen is een gamer dan?
quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:18 schreef Klokov het volgende:
20 uur, neem liever een halve baan erbij
gamen doe je in je rust fase, beetje jammer dit kaas.quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:40 schreef kaasplankje het volgende:
jullie kunnen beter aan je lichaam gaan werken ipv achter je beeldscherm vluchten vootr de realiteit
Welke was cht 100% je favi??quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:41 schreef seto het volgende:
sicario was indd keihard
wel 1 van mijn favoriete films van 2015
Heb jij geen pullup bar op je werkquote:Op woensdag 20 januari 2016 09:42 schreef Questular het volgende:
[..]
gamen doe je in je rust fase, beetje jammer dit kaas.
laat de boel maar klappen in europaquote:Op woensdag 20 januari 2016 10:39 schreef Faeroer het volgende:
http://www.theguardian.co(...)s-stance-on-refugees
Hey Beach
Nog even en ze krijgen brand in Reichstag nr. 2
Komt wel dichtbij zo
quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:41 schreef Beach het volgende:
[..]
laat de boel maar klappen in europa
Ja, wel jammer dat hij gendoctrineerde Merkel-juniors uit een politiek kamp heeft dood geschoten.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:45 schreef Beach het volgende:
haha
achteraf heeft hij gewoon gelijk toch
beetje jammer dat hij daarvoor kinderen dood moest schieten maar verder prima vent
De meesten waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij denkt dat Nederlanders werken omdat ze dat leuk vinden?
hey eerstejaars sociologie studentquote:Op woensdag 20 januari 2016 10:56 schreef Klokov het volgende:
Een democratie is geen houdbare bestuursvorm. Zal deze eeuw hopelijk worden vervangen door een alternatief.
Je kan ook overdrijven. Als je het niet leuk vindt, ga je toch wat anders doen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij denkt dat Nederlanders werken omdat ze dat leuk vinden?
Ik klaag niet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:58 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven. Als je het niet leuk vindt, ga je toch wat anders doen?
Hele dag niks doen op Bora Bora is echt erg jaquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:05 schreef seto het volgende:
ik wel iig
de hele dag niks doen gaat echt ernstig snel vervelen
zelfs dat gaat uiteindelijk vervelenquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:06 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hele dag niks doen op Bora Bora is echt erg ja
Ja, 100%quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:04 schreef VMSDKR het volgende:
Zou je doorwerken als je de oudejaarsloterij won?
classic breivikquote:Op woensdag 20 januari 2016 10:45 schreef Beach het volgende:
haha
achteraf heeft hij gewoon gelijk toch
beetje jammer dat hij daarvoor kinderen dood moest schieten maar verder prima vent
Ik denk eerlijk gezegd dat ik alleen maar meer tijd kwijt ben als ik ook vermogen moet gaan managen. Afhankelijk van de baan die ik heb kan ik kiezen om ontslag te nemen en voor mijzelf verder te gaan.quote:
Ik zou mooie gym openen en dik huis kopen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:04 schreef VMSDKR het volgende:
Zou je doorwerken als je de oudejaarsloterij won?
Voor jezelf gaan is nog een optie ja, maar no way dat ik voor een werkgever zou blijven werken.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat ik alleen maar meer tijd kwijt ben als ik ook vermogen moet gaan managen. Afhankelijk van de baan die ik heb kan ik kiezen om ontslag te nemen en voor mijzelf verder te gaan.
Mwoah, hangt van je positie en perspectief af denk ik.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Voor jezelf gaan is nog een optie ja, maar no way dat ik voor een werkgever zou blijven werken.
30M meestalquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:16 schreef Klokov het volgende:
Hoe hoog is de oudejaarsloterij trouwens?
Dus jij ontneemt iemand een kans op de arbeidsmarkt ondanks het feit dat je financieel onafhankelijk bent door het winnen van de loterij. Er zijn mensen die die baan nodig hebben. Vuile egost.quote:
Hey Seto wat speel je deze season?quote:Op woensdag 20 januari 2016 07:55 schreef seto het volgende:
[..]
gamers zijn over het algemeen niet echt stabiele mensen tbh
ik ben als echte rustige jongen wel een uitzondering
heb wizard maar die bug met firebirds set en het gebrek aan een reactie van blizzard stellen me nogal teleurquote:Op woensdag 20 januari 2016 11:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey Seto wat speel je deze season?
Mjah die firebird set is irritant ja. Ik heb idd ook wizard maar ben snel gewisseld naar Delsere toen ik die set kreeg. Vond firebird al wazig in damage maar was dus kapot las ik later. Delsere is echt enorm sterk, heb geen enkele ancient en bagger rolls maar kan solo al 65 doen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:54 schreef seto het volgende:
[..]
heb wizard maar die bug met firebirds set en het gebrek aan een reactie van blizzard stellen me nogal teleur
misschien dat ik WD ga zodat ik wat gear over kan zetten
dominicaanse?quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:29 schreef fathank het volgende:
30 miljoen
Iig weg uit Nederland en zorgen dat alles op is als ik dood ben. Kan er ook geen ruzie gemaakt worden over de erfenis.
Ja, want iedereen die financieel onafhankelijk is zou moeten stoppen met zijn werk?quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:37 schreef Questular het volgende:
[..]
Dus jij ontneemt iemand een kans op de arbeidsmarkt ondanks het feit dat je financieel onafhankelijk bent door het winnen van de loterij. Er zijn mensen die die baan nodig hebben. Vuile egost.
Ik zou meteen stoppen, dr is vast iemand die mijn baan harder nodig heeft.
sterker nog, ben nu alvast gestoptquote:Op woensdag 20 januari 2016 12:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die financieel onafhankelijk is zou moeten stoppen met zijn werk?
Plastic opblaasvriendinnen tellen niet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 08:14 schreef Questular het volgende:
Ik game al jaren, heb gewoon een baan, vriendin en een mooi huis.
#hetkanduswel
Daar zou ik ook wel genoeg geld voor willen hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:18 schreef Faeroer het volgende:
Niet genoeg om FitForFree/BasicFit te bulldozeren en alle johny's uit te lachen
Corretje toch, jij moet de bhne op, zelden is iemand zo constant zo grappig geweest. Je hebt een gave, gebruik deze.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:18 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Plastic opblaasvriendinnen tellen niet.
Een democratie is een prima bestuursvorm, alleen hebben we momenteel geen democratie.quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:56 schreef Klokov het volgende:
Een democratie is geen houdbare bestuursvorm. Zal deze eeuw hopelijk worden vervangen door een alternatief.
Ga je lekker non-profit crap doen of begin voor jezelf. Maar iemand anders aast op die assistent bedrijsfleiders functie bij de Lidl.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ja, want iedereen die financieel onafhankelijk is zou moeten stoppen met zijn werk?
Nietszeggend en suggesties.quote:
Gokje: villa aan de Atlantische kust bij Porto en elke dag verse vis eten aan het strand / op de boulevard.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:29 schreef fathank het volgende:
30 miljoen
Iig weg uit Nederland en zorgen dat alles op is als ik dood ben. Kan er ook geen ruzie gemaakt worden over de erfenis.
Dit ja.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zou mooie gym openen en dik huis kopen.
Dit is mijn bhne.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:29 schreef Questular het volgende:
[..]
Corretje toch, jij moet de bhne op, zelden is iemand zo constant zo grappig geweest. Je hebt een gave, gebruik deze.
Bro.
Schopje BNWquote:Op woensdag 20 januari 2016 12:29 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Een democratie is een prima bestuursvorm, alleen hebben we momenteel geen democratie.
De macht is in handen van een kleine groep manipulerende rijken.
Ik bedoel het niet zo socialistisch als het klinkt, maar momenteel is het een schijndemocratie.
Denk aan Oekraine waar de VS een muppetstaat van gemaakt hebben => extra spanningen met Rusland en dat is niet in het belang van Europa, gebrek aanpak IS is in het voordeel VS (blokkering nieuwe zijderoute), het kunstmatig laaghouden van de goudprijs (o.a. door ongebreideld ongedekte tegoedbonnen op de markt te brengen), financiele crisis die nog niet voor 10% opgelost is, MH17 radarbeelden die nooit opgevraagd blijken te zijn (wederomvoor Omzigt), allerlei false-flag operaties etc, etc.
Het was een beetje kort-door-de-bocht, maar ik probeer het wel rationeel/feitelijk te houden. PVV-ers voelen aan dat er iets niet klopt. Daarnaast zijn zij het hardst geraakt door Oost-Europeanen die hun werk overnemen en sociale woningbouw die vast zit door alle vluchtelingen. Plus dat hun wijk veranderd in klein-Ankara. Helemaal verklaarbaar. Ik beschouw mezelf niet als links (ik heb sowieso niet zoveel met dat links-rechts denken).quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:36 schreef Klokov het volgende:
Deels heb je wel gelijk trouwens maar het probleem is meer dat de onderbuik kiest of dat het linkse idealisten zijn die kiezen
Je bent niet links, je bent niet rechts, jij bent recht door zee.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:40 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het was een beetje kort-door-de-bocht, maar ik probeer het wel rationeel/feitelijk te houden. PVV-ers voelen aan dat er iets niet klopt. Daarnaast zijn zij het hardst geraakt door Oost-Europeanen die hun werk overnemen en sociale woningbouw die vast zit door alle vluchtelingen. Plus dat hun wijk veranderd in klein-Ankara. Helemaal verklaarbaar. Ik beschouw mezelf niet als links (ik heb sowieso niet zoveel met dat links-rechts denken).
Eensquote:Op woensdag 20 januari 2016 12:42 schreef Faeroer het volgende:
Lekker de linker helft van de normaal verdeelde populatie met een IQ van zeg <=100 laten kiezen, goed idee.
Liever gewoon helemaal niet kiezen, en gewoon technocratische dictatuur.
Jij zou voor de FP moeten gaan schrijven.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:40 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het was een beetje kort-door-de-bocht, maar ik probeer het wel rationeel/feitelijk te houden. PVV-ers voelen aan dat er iets niet klopt. Daarnaast zijn zij het hardst geraakt door Oost-Europeanen die hun werk overnemen en sociale woningbouw die vast zit door alle vluchtelingen. Plus dat hun wijk veranderd in klein-Ankara. Helemaal verklaarbaar. Ik beschouw mezelf niet als links (ik heb sowieso niet zoveel met dat links-rechts denken).
Geen eigen drugs empire beginnen?quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:46 schreef Ethanolic het volgende:
De hoeveelheden roids die ik zou kopen met 30 mil
Daar moet je tegenwoordig al miljardair voor zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:48 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Geen eigen drugs empire beginnen?
Als je dood wil misschienquote:Op woensdag 20 januari 2016 12:48 schreef Faeroer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:41 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je bent niet links, je bent niet rechts, jij bent recht door zee.
Klopt, ja. Toen ik 11 was of zo.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:01 schreef Questular het volgende:
Ach kom op iedereen is wel eens 1,78 geweest.
Etha is al vol(?)groeidquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:01 schreef Questular het volgende:
Ach kom op iedereen is wel eens 1,78 geweest.
Waarom zou je dat gaan doen als je al geld genoeg hebt?quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:48 schreef Faeroer het volgende:
[..]
30 miljoen is niet genoeg om al die 'sport' ketens te bulldozeren zei ik toch.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Waarom zou je dat gaan doen als je al geld genoeg hebt?
Dit gewoon lekker zelf gaan ondernemen toch, en dan af en toe beetje werkenquote:Op woensdag 20 januari 2016 13:18 schreef Klokov het volgende:
Waarom zou je je daar druk over maken als je 30 miljoen hebt. Laat al die budgetketens lekker.
is dit omdat ik je laatst met je spleetogen pestte?quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:54 schreef seto het volgende:
denk dat etha wel dood wil
hij is tenslotte maar 1.78
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |