ik besteedde alleen al 2 uur aan het corpse campen van low levelsquote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:22 schreef Ethanolic het volgende:
Gemiddeld dan. Meestal 2 of 3 keer raiden MC en BWL
Zeker huntardquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:04 schreef seto het volgende:
[..]
ik besteedde alleen al 2 uur aan het corpse campen van low levels
En dat merk je pas na 7 jaar, of wat?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:49 schreef IrCute het volgende:
Omdat hij geen interesse had om dingen te verbeteren/nam NOOIT initiatief en ik er diep ongelukkig van werd. Nauwelijks meer seks, hij werkte vanuit huis en liep hele dag in pyama, douchte 1x per 3 dagen ofzo, moest hem smeken om zijn haar te knippen omdat hij er als een zwerver uitzag en wou nooit wat doen behalve gamen.
quote:Op maandag 18 januari 2016 21:53 schreef Klokov het volgende:
Danny vindt dit de beste suggestie om FOK! te redden:
[..]
1. Wat een kneus.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:49 schreef IrCute het volgende:
[..]
Omdat hij geen interesse had om dingen te verbeteren/nam NOOIT initiatief en ik er diep ongelukkig van werd. Nauwelijks meer seks, hij werkte vanuit huis en liep hele dag in pyama, douchte 1x per 3 dagen ofzo, moest hem smeken om zijn haar te knippen omdat hij er als een zwerver uitzag en wou nooit wat doen behalve gamen.
We hadden samen een huis gekocht wat flink moest opgeknapt worden en ik moest altijd veel dingen alleen regelen, zelf alleen naar de bouwmarkt om dingen te kopen en advies vragen, wou al jaren een weekendje naar NYC met hem en hij wou totaal niet reizen, terwijl wij 2-2.5 uur rijden van NYC af wonen en 2 uur met de trein. En heb zo veel meer voorbeelden, heb vaak concrete plannen gemaakt om dingen te verbeteren samen en iedere keer als ik onze problemen opbracht zei hij niks meer/was hij geirriteerd. Op een gegeven moment is het op.
[..]
Nee
[..]
En dan in airbnb's slapen en uitzoeken wat je met je leven moet gaan doen
[..]
Mja niet helemaal.
[..]
Nah
[..]
Ja
[..]
NeeDat niet. Zie hierboven.
[..]
Dat wist ik vantevoren ook niet, en het bevalt mij wel hier verder.
[..]
Ik woon niet in de hood
[..]![]()
[..]
Mja is wel waar, als je geen geld hebt is het hier beroerd, maar als je wel redelijk succesvol bent zit je hier wel goed. Plus LA <3 Heerlijk weer en allemaal mooie mensen.
Plus: sport arena.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:01 schreef Drinky het volgende:
Eindhoven is beter, alleen maar lelijke mensen en ik ben er als enige een mooie man/vrouw. Check die digga's diggen
Ik wil er wel een van dbb.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:29 schreef seto het volgende:
eleiko leek me juist een persoon die super blij zou zijn met een fok mok
ey kusje van Cor eropquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
En fuck you no1, niet alles wat ik zeg is gezeur.
FOK!pussy uit L.A.?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:04 schreef no1uknow het volgende:
Reeks gaat weer een btje leven
Zelfs montello duikt weer op (alleen maar vanwege fok!pussy maar toch)
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:10 schreef Faeroer het volgende:
[..]
En dat merk je pas na 7 jaar, of wat?
Daarom gewoon een fokker kiezen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:47 schreef fathank het volgende:
[..]
En vervolgens weer een of andere gamer daten.
'Ja maar online in Second Life was hij echt ZO leuk'
Whiteknightenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:01 schreef Beach het volgende:
[..]
wereldkampioen waarin??
hahahahahhahahaa
quote:Bij de meisjes zijn er een Khe’Diangely, Zowí-Xaja, Yoegendrani, Zikoranaudodimma, X’Jeàneyshá-Treángelys (we verzinnen dit niet), Wijntje, Wednesday, Veenedenchely, Ua, Speranca, Rusheliënne, Peep, Omonigho, N-shaïna, Nma, Muus, Mitch-Jayliënne, Milady, Lila-Lux, J’h-nay, Honing, Hosanna en Devyntreashure-Jahaily. Om maar wat te noemen. Jup, er is ook weer een meisje Jiz genoemd, wat in het Engels sperma betekent, en uiteraard ook een Suki. Of wat dacht u van het meisje met de naam Poorna? En je voorstellen met de naam You is ook lastig in Amerika, terwijl de ouders van Woutertje en Kareltje liever een jongetje hadden gehad. Rookje klinkt als een vraag. Overigens is er maar één meisje naar Yolanthe vernoemd. Dan vinden mensen je echt niet leuk.
Bij de jongens is het ook bal. Er zijn zeven jongens Siemen genoemd, dus hopelijk krijgen zij nooit een functie waarbij ze zich aan Engelstaligen moeten voorstellen. Er is een jongetje Aero genoemd, maar ook Zyrick, Ziënrick, Aykut, Bandid, Bartlomiej, Binky en Boef (serieus, WTF?), Blezz, Bryshalyano, C'jiör, Cyproxsius, Djah-vënslly, Djazhyr, Ifeadikachukwu (hoe spreek je dat uit?), Kush (dat is wiet), Luviënguel, Maksymillian, Mathias-dos-reis, Mayti one met puntjes op de y, Michealangelo is gewoon een spelfout van de e en de a, Monk, NiQ, November is nu twee maanden oud vermoedelijk, Obey, Ompragathees, Psalmos-Âz, Qijs, Qulaydjaël, Rizzah-Roué, Rockshendy, Sjirk, Tay'xadrëan, Tiger en ga zo maar door. Als jongetje Boetie heten is ook geen feest, trouwens. Je kind Zion-Elijah noemen betekent dat hij dus nooit naar Midden-Oostelijke landen kan afreizen zonder gestenigd te worden. Voor Akbar is Israël weer een no go area. Dan is er nog Zine-Eddine, want waarom zou je de correcte spelling van de voetballer even Googlen voordat je bij de burgerlijke stand staat? En ja hoor, er zijn twee Star Wars-jongetjes: Jedi en Anakin. PS hoe krijg je D-Junior langs die ambtenaar? Of Surprise? Ook mooi, je zoon Joolz noemen, naar het kinderwagenmerk. De ouders van Korstiaan hebben niet nagedacht over de korte versie van de naam, die door zijn vriendjes gebezigd zal worden. En ja, er is één Volkert geboren! Zelf de lijsten door spitten voor hilariteit kan bij de SVB!
Of Grote Neusquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:50 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zou mijn kind wel draak noemen
Of Jon Snow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |