Wel cool opzich alleen veel te actief. Ik wil niet buiten adem raken als ik ga gamen, dan kun je beter gewoon paintballen.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:49 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/(...)os/1714443918788184/
wanneer wordt dit echt een dingetje?
geen wk maar dit vind ik best een kutopmerkingquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
buuhuhuh weer echt die turkenego die even uitgedeukt moet worden miskendvoelen dit dat lolol
ouch keihard die ccquote:Dan moet je ook niet verbaasd zijn dat je inderdaad 12+ uur per dag achter de pc zit, en het alsnog niet op lijkt te kunnen lossen.
Betere cardio dan hardlopen o.i.d. Ik game toch wel 30min~2 uur op een dag, als je dan ook gelijk cardio doet is het win/winquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wel cool opzich alleen veel te actief. Ik wil niet buiten adem raken als ik ga gamen, dan kun je beter gewoon paintballen.
Omdat hij geen interesse had om dingen te verbeteren/nam NOOIT initiatief en ik er diep ongelukkig van werd. Nauwelijks meer seks, hij werkte vanuit huis en liep hele dag in pyama, douchte 1x per 3 dagen ofzo, moest hem smeken om zijn haar te knippen omdat hij er als een zwerver uitzag en wou nooit wat doen behalve gamen.quote:
Neequote:Op zondag 17 januari 2016 03:09 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wowowow. Liever maak je een grapje.
En dan in airbnb's slapen en uitzoeken wat je met je leven moet gaan doenquote:Op zondag 17 januari 2016 09:29 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
WhatLees je dit Faeroer?
![]()
Dan sta je op straat, en dan?
Mja niet helemaal.quote:Op zondag 17 januari 2016 09:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahah
Lekker die greencard al binnen ook
Nahquote:
Jaquote:
Neequote:Op zondag 17 januari 2016 10:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Laat me raden: jullie levens waren te verschillend waardoor jullie weinig gemeenschappelijke grond meer hadden.
Dat wist ik vantevoren ook niet, en het bevalt mij wel hier verder.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:39 schreef Beach het volgende:
als ircute serieus is vind ik het achteraf wel dom om voor een relatie te verhuizen naar de usa waar je verder niets hebt maar ja
Ik woon niet in de hoodquote:Op zondag 17 januari 2016 13:36 schreef Beach het volgende:
[..]
een leuk stadje in New England is wat anders dan de hood in LA lijkt me
quote:Op zondag 17 januari 2016 13:38 schreef Drinky het volgende:
Ircute is star fucker geworden. Alle vrouwen zijn hoeren!!!
Mja is wel waar, als je geen geld hebt is het hier beroerd, maar als je wel redelijk succesvol bent zit je hier wel goed. Plus LA <3 Heerlijk weer en allemaal mooie mensen.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Lijkt me ook, maar de algemene omstandigheden zijn niet veel beter dan in het gemiddelde West-Europese land. Je hebt hoogstens wat meer keuze van uitzicht, omdat je in Europa niet veel woestijnen hebt.
Ja true. Hardlopen kan ik sowieso niet want heb bagger knieën.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Betere cardio dan hardlopen o.i.d. Ik game toch wel 30min~2 uur op een dag, als je dan ook gelijk cardio doet is het win/win
Oh jawel hoor. Clumsy is ZO dik die weegt haarzelf niet meer in kilobytes maar in gigabytes ayyyyyquote:Op maandag 18 januari 2016 22:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
cue traag en dik-jokes.
Al werkt dik niet echt, in deze contest.
ok, begrijpelijkquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:49 schreef IrCute het volgende:
[..]
Omdat hij geen interesse had om dingen te verbeteren/nam NOOIT initiatief en ik er diep ongelukkig van werd. Nauwelijks meer seks, hij werkte vanuit huis en liep hele dag in pyama, douchte 1x per 3 dagen ofzo, moest hem smeken om zijn haar te knippen omdat hij er als een zwerver uitzag en wou nooit wat doen behalve gamen.
We hadden samen een huis gekocht wat flink moest opgeknapt worden en ik moest altijd veel dingen alleen regelen, zelf alleen naar de bouwmarkt om dingen te kopen en advies vragen, wou al jaren een weekendje naar NYC met hem en hij wou totaal niet reizen, terwijl wij 2-2.5 uur rijden van NYC af wonen en 2 uur met de trein. En heb zo veel meer voorbeelden, heb vaak concrete plannen gemaakt om dingen te verbeteren samen en iedere keer als ik onze problemen opbracht zei hij niks meer/was hij geirriteerd. Op een gegeven moment is het op.
Meh, het is precies wat ik en vele anderen merkten toen we voor de FP werkten. Er is een boel kennis en expertise in huis, maar die worden straalhard genegeerd omdat een paar mensen alles willen micromanagen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
buuhuhuh weer echt die turkenego die even uitgedeukt moet worden miskendvoelen dit dat lolol
mehquote:Op dinsdag 19 januari 2016 06:53 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Clumsy is ZO dik die weegt haarzelf niet meer in kilobytes maar in gigabytes ayyyyy
Maar het was offtopic dus verwijderdquote:Op dinsdag 19 januari 2016 07:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Meh, het is precies wat ik en vele anderen merkten toen we voor de FP werkten. Er is een boel kennis en expertise in huis, maar die worden straalhard genegeerd omdat een paar mensen alles willen micromanagen.
Dit is een beetje pijnlijk Jakken.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 06:53 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Clumsy is ZO dik die weegt haarzelf niet meer in kilobytes maar in gigabytes ayyyyy
Ja wel kut zeg, zo kom je zelf ook in een neerwaatse spiraal terecht.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:49 schreef IrCute het volgende:
[..]
Omdat hij geen interesse had om dingen te verbeteren/nam NOOIT initiatief en ik er diep ongelukkig van werd. Nauwelijks meer seks, hij werkte vanuit huis en liep hele dag in pyama, douchte 1x per 3 dagen ofzo, moest hem smeken om zijn haar te knippen omdat hij er als een zwerver uitzag en wou nooit wat doen behalve gamen.
We hadden samen een huis gekocht wat flink moest opgeknapt worden en ik moest altijd veel dingen alleen regelen, zelf alleen naar de bouwmarkt om dingen te kopen en advies vragen, wou al jaren een weekendje naar NYC met hem en hij wou totaal niet reizen, terwijl wij 2-2.5 uur rijden van NYC af wonen en 2 uur met de trein. En heb zo veel meer voorbeelden, heb vaak concrete plannen gemaakt om dingen te verbeteren samen en iedere keer als ik onze problemen opbracht zei hij niks meer/was hij geirriteerd. Op een gegeven moment is het op.
[..]
Nee
[..]
En dan in airbnb's slapen en uitzoeken wat je met je leven moet gaan doen
[..]
Mja niet helemaal.
[..]
Nah
[..]
Ja
[..]
NeeDat niet. Zie hierboven.
[..]
Dat wist ik vantevoren ook niet, en het bevalt mij wel hier verder.
[..]
Ik woon niet in de hood
[..]![]()
[..]
Mja is wel waar, als je geen geld hebt is het hier beroerd, maar als je wel redelijk succesvol bent zit je hier wel goed. Plus LA <3 Heerlijk weer en allemaal mooie mensen.
ik besteedde alleen al 2 uur aan het corpse campen van low levelsquote:Op dinsdag 19 januari 2016 08:22 schreef Ethanolic het volgende:
Gemiddeld dan. Meestal 2 of 3 keer raiden MC en BWL
Zeker huntardquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:04 schreef seto het volgende:
[..]
ik besteedde alleen al 2 uur aan het corpse campen van low levels
En dat merk je pas na 7 jaar, of wat?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:49 schreef IrCute het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2016 21:53 schreef Klokov het volgende:
Danny vindt dit de beste suggestie om FOK! te redden:
[..]
1. Wat een kneus.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:49 schreef IrCute het volgende:
[..]
[..]
Nee
[..]
En dan in airbnb's slapen en uitzoeken wat je met je leven moet gaan doen
[..]
Mja niet helemaal.
[..]
Nah
[..]
Ja
[..]
NeeDat niet. Zie hierboven.
[..]
Dat wist ik vantevoren ook niet, en het bevalt mij wel hier verder.
[..]
Ik woon niet in de hood
[..]![]()
[..]
Mja is wel waar, als je geen geld hebt is het hier beroerd, maar als je wel redelijk succesvol bent zit je hier wel goed. Plus LA <3 Heerlijk weer en allemaal mooie mensen.
Plus: sport arena.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 01:01 schreef Drinky het volgende:
Eindhoven is beter, alleen maar lelijke mensen en ik ben er als enige een mooie man/vrouw. Check die digga's diggen
Ik wil er wel een van dbb.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:29 schreef seto het volgende:
eleiko leek me juist een persoon die super blij zou zijn met een fok mok
ey kusje van Cor eropquote:Op dinsdag 19 januari 2016 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
En fuck you no1, niet alles wat ik zeg is gezeur.
FOK!pussy uit L.A.?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:04 schreef no1uknow het volgende:
Reeks gaat weer een btje leven
Zelfs montello duikt weer op (alleen maar vanwege fok!pussy maar toch)
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:10 schreef Faeroer het volgende:
[..]
En dat merk je pas na 7 jaar, of wat?
Daarom gewoon een fokker kiezen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 10:47 schreef fathank het volgende:
[..]
En vervolgens weer een of andere gamer daten.
'Ja maar online in Second Life was hij echt ZO leuk'
Whiteknightenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:01 schreef Beach het volgende:
[..]
wereldkampioen waarin??
hahahahahhahahaa
quote:Bij de meisjes zijn er een Khe’Diangely, Zowí-Xaja, Yoegendrani, Zikoranaudodimma, X’Jeàneyshá-Treángelys (we verzinnen dit niet), Wijntje, Wednesday, Veenedenchely, Ua, Speranca, Rusheliënne, Peep, Omonigho, N-shaïna, Nma, Muus, Mitch-Jayliënne, Milady, Lila-Lux, J’h-nay, Honing, Hosanna en Devyntreashure-Jahaily. Om maar wat te noemen. Jup, er is ook weer een meisje Jiz genoemd, wat in het Engels sperma betekent, en uiteraard ook een Suki. Of wat dacht u van het meisje met de naam Poorna? En je voorstellen met de naam You is ook lastig in Amerika, terwijl de ouders van Woutertje en Kareltje liever een jongetje hadden gehad. Rookje klinkt als een vraag. Overigens is er maar één meisje naar Yolanthe vernoemd. Dan vinden mensen je echt niet leuk.
Bij de jongens is het ook bal. Er zijn zeven jongens Siemen genoemd, dus hopelijk krijgen zij nooit een functie waarbij ze zich aan Engelstaligen moeten voorstellen. Er is een jongetje Aero genoemd, maar ook Zyrick, Ziënrick, Aykut, Bandid, Bartlomiej, Binky en Boef (serieus, WTF?), Blezz, Bryshalyano, C'jiör, Cyproxsius, Djah-vënslly, Djazhyr, Ifeadikachukwu (hoe spreek je dat uit?), Kush (dat is wiet), Luviënguel, Maksymillian, Mathias-dos-reis, Mayti one met puntjes op de y, Michealangelo is gewoon een spelfout van de e en de a, Monk, NiQ, November is nu twee maanden oud vermoedelijk, Obey, Ompragathees, Psalmos-Âz, Qijs, Qulaydjaël, Rizzah-Roué, Rockshendy, Sjirk, Tay'xadrëan, Tiger en ga zo maar door. Als jongetje Boetie heten is ook geen feest, trouwens. Je kind Zion-Elijah noemen betekent dat hij dus nooit naar Midden-Oostelijke landen kan afreizen zonder gestenigd te worden. Voor Akbar is Israël weer een no go area. Dan is er nog Zine-Eddine, want waarom zou je de correcte spelling van de voetballer even Googlen voordat je bij de burgerlijke stand staat? En ja hoor, er zijn twee Star Wars-jongetjes: Jedi en Anakin. PS hoe krijg je D-Junior langs die ambtenaar? Of Surprise? Ook mooi, je zoon Joolz noemen, naar het kinderwagenmerk. De ouders van Korstiaan hebben niet nagedacht over de korte versie van de naam, die door zijn vriendjes gebezigd zal worden. En ja, er is één Volkert geboren! Zelf de lijsten door spitten voor hilariteit kan bij de SVB!
Of Grote Neusquote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:50 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zou mijn kind wel draak noemen
Of Jon Snow
eerder een brede plattequote:Op dinsdag 19 januari 2016 11:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar denk niet dat mijn kind een grote neus zal hebben.
3-0 achterstand voordat je geboren bent met zulke oudersquote:
Dan is een naam zoals Sterre zo gek opeens niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
3-0 achterstand voordat je geboren bent met zulke ouders
Idd Mitchellquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
3-0 achterstand voordat je geboren bent met zulke ouders
jb tochquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Why? Je weet niets over myn neus
Ik ging slechts af op dat donkere mensen vaak zo'n soort neus hebben. My bad.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
JB heeft helemaal niet zo'n neus
Gelijk weer van racisme uit gaan...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:18 schreef Ethanolic het volgende:
Noem dat racisme. Maar goed ik bemoei niet!!!
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:26 schreef Questular het volgende:
Prima cijfers om de voogdij 84% van de gevallen aan de vrouw te geven. Mannen zijn depressieve criminelen die niet kunnen opletten tijdens het werk.
Die shit haalt me wel echt het bloed onder de nagels vandaan. Mijn moeder heeft met bureau jeugdzorg samengewerkt en dat bestaat bijna alleen maar uit dikke feminazi's. Die geven bij voorbaat de man overal de schuld van zonder inhoudelijk naar de zaak te kijken en geven de vrouw bijna altijd voogdij, ook als dat vaak slecht voor het kind is. En dat is echt een soort zoekt soort want als je geen feminazi bent word je daar niet eens aangenomenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:26 schreef Questular het volgende:
Prima cijfers om de voogdij 84% van de gevallen aan de vrouw te geven. Mannen zijn depressieve criminelen die niet kunnen opletten tijdens het werk.
Oh, dan ga ik daar eens solliciteren. Sieg Haar!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Die shit haalt me wel echt het bloed onder de nagels vandaan. Mijn moeder heeft met bureau jeugdzorg samengewerkt en dat bestaat bijna alleen maar uit dikke feminazi's. Die geven bij voorbaat de man overal de schuld van zonder inhoudelijk naar de zaak te kijken en geven de vrouw bijna altijd voogdij, ook als dat vaak slecht voor het kind is. En dat is echt een soort zoekt soort want als je geen feminazi bent word je daar niet eens aangenomen
Er zijn ook te weinig Aziaten vrachtwagenchauffeur.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:51 schreef seto het volgende:
ja maar ondertussen zijn bijna alle mannen ceo en zijn er alleen blanken bij de oscars dus je hebt niks te klagen
Hey Danny wat ben je nou kwijt maandelijks om fok in de lucht te houden? Noem eens wat getallen...quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Danny wat ben je nou kwijt maandelijks om fok in de lucht te houden? Noem eens wat getallen...
quote:Om FOK! bare-minimum in de lucht te houden is ongeveer 15000 euro ex btw nodig. Met transactiekosten voor paypal (3,5% + ¤ 0,35 per transactie) komt dat neer op ongeveer 20.000 euro. Ergo; als er meer dan 20.000 euro per maand opgehaald zou kunnen worden vanuit de userbase zouden we ALLE banners kunnen schrappen.
Verkeerde topic zie ik nuquote:
hey chiaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn ook te weinig Aziaten vrachtwagenchauffeur.
seto ik vind dit echt een onwijs schattige post van jequote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:34 schreef seto het volgende:
[..]
hey chia
ik heb het gevoel dat ik jou nodig heb in mijn leven
Terechte klacht.quote:
Graar uitspecificeren:quote:
Dit is sigmaterial, gvd wat jammer dat precies jij dat nu weer moet posten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet te kritisch zijn, straks kun je niet meer posten.
thxquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
seto ik vind dit echt een onwijs schattige post van je
serieus no trol
Noh wat moet ik dan nog met mijn leven aanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet te kritisch zijn, straks kun je niet meer posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |