Idd Mitchellquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:10 schreef Klokov het volgende:
[..]
3-0 achterstand voordat je geboren bent met zulke ouders
jb tochquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Why? Je weet niets over myn neus
Ik ging slechts af op dat donkere mensen vaak zo'n soort neus hebben. My bad.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
JB heeft helemaal niet zo'n neus
Gelijk weer van racisme uit gaan...quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:18 schreef Ethanolic het volgende:
Noem dat racisme. Maar goed ik bemoei niet!!!
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:26 schreef Questular het volgende:
Prima cijfers om de voogdij 84% van de gevallen aan de vrouw te geven. Mannen zijn depressieve criminelen die niet kunnen opletten tijdens het werk.
Die shit haalt me wel echt het bloed onder de nagels vandaan. Mijn moeder heeft met bureau jeugdzorg samengewerkt en dat bestaat bijna alleen maar uit dikke feminazi's. Die geven bij voorbaat de man overal de schuld van zonder inhoudelijk naar de zaak te kijken en geven de vrouw bijna altijd voogdij, ook als dat vaak slecht voor het kind is. En dat is echt een soort zoekt soort want als je geen feminazi bent word je daar niet eens aangenomenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:26 schreef Questular het volgende:
Prima cijfers om de voogdij 84% van de gevallen aan de vrouw te geven. Mannen zijn depressieve criminelen die niet kunnen opletten tijdens het werk.
Oh, dan ga ik daar eens solliciteren. Sieg Haar!quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Die shit haalt me wel echt het bloed onder de nagels vandaan. Mijn moeder heeft met bureau jeugdzorg samengewerkt en dat bestaat bijna alleen maar uit dikke feminazi's. Die geven bij voorbaat de man overal de schuld van zonder inhoudelijk naar de zaak te kijken en geven de vrouw bijna altijd voogdij, ook als dat vaak slecht voor het kind is. En dat is echt een soort zoekt soort want als je geen feminazi bent word je daar niet eens aangenomen
Er zijn ook te weinig Aziaten vrachtwagenchauffeur.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 12:51 schreef seto het volgende:
ja maar ondertussen zijn bijna alle mannen ceo en zijn er alleen blanken bij de oscars dus je hebt niks te klagen
Hey Danny wat ben je nou kwijt maandelijks om fok in de lucht te houden? Noem eens wat getallen...quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Danny wat ben je nou kwijt maandelijks om fok in de lucht te houden? Noem eens wat getallen...
quote:Om FOK! bare-minimum in de lucht te houden is ongeveer 15000 euro ex btw nodig. Met transactiekosten voor paypal (3,5% + ¤ 0,35 per transactie) komt dat neer op ongeveer 20.000 euro. Ergo; als er meer dan 20.000 euro per maand opgehaald zou kunnen worden vanuit de userbase zouden we ALLE banners kunnen schrappen.
Verkeerde topic zie ik nuquote:
hey chiaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Er zijn ook te weinig Aziaten vrachtwagenchauffeur.
seto ik vind dit echt een onwijs schattige post van jequote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:34 schreef seto het volgende:
[..]
hey chia
ik heb het gevoel dat ik jou nodig heb in mijn leven
Terechte klacht.quote:
Graar uitspecificeren:quote:
Dit is sigmaterial, gvd wat jammer dat precies jij dat nu weer moet posten.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet te kritisch zijn, straks kun je niet meer posten.
thxquote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
seto ik vind dit echt een onwijs schattige post van je
serieus no trol
Noh wat moet ik dan nog met mijn leven aanquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet te kritisch zijn, straks kun je niet meer posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |