hahahquote:Op zondag 17 januari 2016 01:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
hoi
[..]
JA
[..]
hey sgat, alles goed hoor. Vriend na 7 jaar relatie gedumpt, vervolgens uit huis getrapt, 2 weken dakloos geweest, YOLO naar LA verhuist en date nu een famous twitch/esports boy
Wow jij was getrouwd toch?quote:Op zondag 17 januari 2016 01:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
hoi
[..]
JA
[..]
hey sgat, alles goed hoor. Vriend na 7 jaar relatie gedumpt, vervolgens uit huis getrapt, 2 weken dakloos geweest, YOLO naar LA verhuist en date nu een famous twitch/esports boy
mag ik vragen als je vriend geen open relatie wou?quote:Op zondag 17 januari 2016 01:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
Hier kunnen we natuurlijk weinig mee. Je zoekt een telefoon met 4g ondersteuning die 5 inch of kleiner is? Vul maar in op Tweakers en zie wat daaruit komt of maak hier een topic aan in DIG.quote:Op zondag 17 januari 2016 00:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus m'n telefoon heeft zelfmoord gepleegd en gezien de prijzen van de 6, komt er een einde aan mijn Iphone-era. Ik ben helemaal niet thuis in die Android-shizzle, hebben jullie tips? Hoeft niet de nieuwste te zijn, als het maar snel internet, en niet de grootte van een LCD-TV heeft.
Laat me raden: jullie levens waren te verschillend waardoor jullie weinig gemeenschappelijke grond meer hadden.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
hoi
[..]
JA
[..]
Ga gewoon in een wit laken en show je gespierde romeinenbody.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:18 schreef BredeBroeder het volgende:
Moet je met carnaval perse gekke kleding aan?
quote:Op zondag 17 januari 2016 10:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ga gewoon in een wit laken en show je gespierde romeinenbody.
Toga! Toga! Toga! Toga!quote:Op zondag 17 januari 2016 10:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ga gewoon in een wit laken en show je gespierde romeinenbody.
Dat is fatsoenlijk genoeg. Ik ga dat ook aandoen.quote:Op zondag 17 januari 2016 10:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, ben uitgenodigd door een meid die ik nog amper ken, dus moet er wel een beetje fatsoenlijk bijlopen![]()
Brabant jonguquote:Op zondag 17 januari 2016 10:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat is fatsoenlijk genoeg. Ik ga dat ook aandoen.
Waar ga je carnaval vieren?
Samen met Fripsel dus.quote:Op zondag 17 januari 2016 11:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Geen idee, ga daar s' ochtends naartoe, eerst chillen en dan s' avonds carnaval
Fripsel woont een dorpje verderopquote:
Zit nu lekker in LA aan het strand ja tog.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:39 schreef Beach het volgende:
als ircute serieus is vind ik het achteraf wel dom om voor een relatie te verhuizen naar de usa waar je verder niets hebt maar ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |