Denk nou godverdomme eens een keer na. Met je kwast over een kut smeren!!! Kaolo Clumsyquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat is "kwasten", qua sex-slang?
Met je piemel eroverheen aaien ofzo?
Apenkooi 2.0quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:39 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/Www.calisthenics/posts/948910038522295
dit ga ik morgen ochtend doen
Verbosity #1 voor zijn oneindige kennis.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:58 schreef sigme het volgende:
Ik ben altijd dol op de avonturen van clumsy_clown
Goedschreven, altijd met een buitengewoon positieve attitude, gewoonlijk met hilarische gebeurtenissen.
Volgens mij is ze speciaal om ons fokkers te vermaken geėmigreerd.
Topicreeks: c_c's antiliaanse emigratie-topic
Van eerdere tochten rond de wereld heeft ze op geheel eigen wijze verslag gedaan in TRV. Ik herinner me vooral een duikavontuurtje, ik vermoed in deze reeks:
TRV / c_c's eerste aziatische backpackavontuur
Oh en ze is van oudsher dat wat fok nodig heeft, zie maar:
R&P / Wees *hier* positief en optimistisch!
[..]
Vergeef me dat ik niet had bedacht dat die 20 specifieke seconden voorspel een naam nodig had.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Denk nou godverdomme eens een keer na. Met je kwast over een kut smeren!!! Kaolo Clumsy
Als ik hier 6 maanden heb gewoond wel. Niet dat ik ermee de snelweg op zou durven.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:19 schreef Klokov het volgende:
Gefeliciteerd Clumsy, is die ook geldig in Nederland?
Kwasten is toch wel standaard ritueel voor het verven?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vergeef me dat ik niet had bedacht dat die 20 specifieke seconden voorspel een naam nodig had.
0quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:43 schreef Deuce92 het volgende:
hey ircute
hoeveel boyfriend points heb ik?
hey bb alles lkkr met jou? Hoe is het met je channel?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:49 schreef IrCute het volgende:
[..]
Heb al maanden geen boyfriend points meerMensen snapte niet dat dat een grapje was.
Op een snelweg rijden is veruit het makkelijkste wat je kan doenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik hier 6 maanden heb gewoond wel. Niet dat ik ermee de snelweg op zou durven.
En kijk nou! Ik ben een pareltje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |