Nee lichtbruin is daar ook een tumblr voor?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:14 schreef Ethanolic het volgende:
sap is jouw chick ook black? kun je hier submitten!!!
http://blackgirls-love-whiteboys.tumblr.com/
mogen tranny's ook vriend?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:14 schreef Ethanolic het volgende:
sap is jouw chick ook black? kun je hier submitten!!!
http://blackgirls-love-whiteboys.tumblr.com/
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zijn gezicht is aan het smelten
Graag gedaan maatje👌🏼quote:
quote:Wat ook een optie is, is "kwasten". Dat hij met zijn mannelijkheid tegen je heiligdom aanwrijft, zonder naar binnen te gaan. Hierdoor wordt je clitoris ook gestimuleerd en ben je meer opgewonden, waardoor de penetratie makkelijker gaat.
Denk nou godverdomme eens een keer na. Met je kwast over een kut smeren!!! Kaolo Clumsyquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat is "kwasten", qua sex-slang?
Met je piemel eroverheen aaien ofzo?
Apenkooi 2.0quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:39 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/Www.calisthenics/posts/948910038522295
dit ga ik morgen ochtend doen
Verbosity #1 voor zijn oneindige kennis.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:58 schreef sigme het volgende:
Ik ben altijd dol op de avonturen van clumsy_clown
Goedschreven, altijd met een buitengewoon positieve attitude, gewoonlijk met hilarische gebeurtenissen.
Volgens mij is ze speciaal om ons fokkers te vermaken geëmigreerd.
Topicreeks: c_c's antiliaanse emigratie-topic
Van eerdere tochten rond de wereld heeft ze op geheel eigen wijze verslag gedaan in TRV. Ik herinner me vooral een duikavontuurtje, ik vermoed in deze reeks:
TRV / c_c's eerste aziatische backpackavontuur
Oh en ze is van oudsher dat wat fok nodig heeft, zie maar:
R&P / Wees *hier* positief en optimistisch!
[..]
Vergeef me dat ik niet had bedacht dat die 20 specifieke seconden voorspel een naam nodig had.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Denk nou godverdomme eens een keer na. Met je kwast over een kut smeren!!! Kaolo Clumsy
Als ik hier 6 maanden heb gewoond wel. Niet dat ik ermee de snelweg op zou durven.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:19 schreef Klokov het volgende:
Gefeliciteerd Clumsy, is die ook geldig in Nederland?
Kwasten is toch wel standaard ritueel voor het verven?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vergeef me dat ik niet had bedacht dat die 20 specifieke seconden voorspel een naam nodig had.
0quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:43 schreef Deuce92 het volgende:
hey ircute
hoeveel boyfriend points heb ik?
hey bb alles lkkr met jou? Hoe is het met je channel?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 01:49 schreef IrCute het volgende:
[..]
Heb al maanden geen boyfriend points meerMensen snapte niet dat dat een grapje was.
Op een snelweg rijden is veruit het makkelijkste wat je kan doenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als ik hier 6 maanden heb gewoond wel. Niet dat ik ermee de snelweg op zou durven.
En kijk nou! Ik ben een pareltje!
In de avond vriend, doe rustigquote:
Doe wel voorzichtig hè, al die moeilijke oefeningen met zware gewichtenquote:
Hey Beachquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:30 schreef Beach het volgende:
wie van jullie gaat er ook aan fok doneren?
Aan FOK doneren voor minder advertentiesquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:30 schreef Beach het volgende:
ik doneer al aan een fokster. Meer dan genoegquote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:30 schreef Beach het volgende:
Mag ik vragen als jij het over sperma hebt??quote:Op zaterdag 16 januari 2016 18:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik doneer al aan een fokster. Meer dan genoeg
quote:
quote:
Hybride?quote:
508 hybrid4 bestaat gewoon hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nee die heb je niet hybrid, benzine of diesel
Nieuw model schijnbaar niet idd, oudere welquote:Op zaterdag 16 januari 2016 21:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nee die heb je niet hybrid, benzine of diesel
quote:
Lol, probeer die post van mij eens terug te vinden.quote:
hoiquote:Op zaterdag 16 januari 2016 02:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als het zo moet kun je beter weg blijven.
Haha grapje toch, hey lang niet gezien.
JAquote:
hey sgat, alles goed hoor. Vriend na 7 jaar relatie gedumpt, vervolgens uit huis getrapt, 2 weken dakloos geweest, YOLO naar LA verhuist en date nu een famous twitch/esports boyquote:Op zaterdag 16 januari 2016 09:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hey bb alles lkkr met jou? Hoe is het met je channel?
Je moet wel verkleed gaan, hoeft niet supergek te zijnquote:Op zondag 17 januari 2016 01:18 schreef BredeBroeder het volgende:
Moet je met carnaval perse gekke kleding aan?
Haal wel wat cheap zooi bij de Primark danquote:Op zondag 17 januari 2016 01:18 schreef IrCute het volgende:
[..]
Je moet wel verkleed gaan, hoeft niet supergek te zijn
Maar doe je ook deadliften?quote:Op zondag 17 januari 2016 01:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
hoi
[..]
JA
[..]
hey sgat, alles goed hoor. Vriend na 7 jaar relatie gedumpt, vervolgens uit huis getrapt, 2 weken dakloos geweest, YOLO naar LA verhuist en date nu een famous twitch/esports boy
hoezo gedumpt danquote:Op zondag 17 januari 2016 01:17 schreef IrCute het volgende:
[..]
hoi
[..]
JA
[..]
hey sgat, alles goed hoor. Vriend na 7 jaar relatie gedumpt, vervolgens uit huis getrapt, 2 weken dakloos geweest, YOLO naar LA verhuist en date nu een famous twitch/esports boy
Wejoo censuurquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Lol, probeer die post van mij eens terug te vinden.
Protip: Lukt niet, want verwijderd door zure blauwe.
Wowowow. Liever maak je een grapje.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:17 schreef IrCute het volgende:
Je loopt pas voor lul in je gewone kloffie.quote:Op zondag 17 januari 2016 01:18 schreef BredeBroeder het volgende:
Moet je met carnaval perse gekke kleding aan?
Whatquote:Op zondag 17 januari 2016 01:17 schreef IrCute het volgende:
Vriend na 7 jaar relatie gedumpt, vervolgens uit huis getrapt, 2 weken dakloos geweest, YOLO naar LA verhuist en date nu een famous twitch/esports boy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |