quote:Op zondag 28 januari 2007 21:51 schreef falloutboy het volgende:
Hoera!
Ik heb met Stella gezoend (: .. Het was echt geweldig!! Zooo sexy (:
Nu maar afwachten hoe dit sprookje verder gaat!!
I really do like this girl
Every me and Every you ..
![]()
![]()
![]()
![]()
(wou het gewoon even kwijt, be happy for me)
Het maakt niet uit of je eindelijk voor het eerst telefoonnummers hebt gewisseld met een leuk meisje of dat je hebt gehoord dat je genezen bent van [ernstige ziekte], zolang het R&P-gerelateerd is feesten we graag met je mee.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:59 schreef Baka_neko het volgende:
IK EET! IK HOU VAN ETEN! ETEN IS LEUK! IK HEB GEENEETSTOORNIS
!
Hoeree hoeree! Via topics op Fok! kwam ik erachter dat ik wel héél raar at en toen ging het rap bergafwaarts. Ik heb gehongerd, gebunkerd, gecompenseerd, gecrasht, gevroten, gejankt, getruukt, gepro-anaat (ana't, ana-t,) ik heb geduizeld, geziekt en ik heb niet-geongesteldtdt, ik heb een terugval gehad maar!
Ik eet! Ik heb net een whopper op. Vet slecht. Slecht vet ook. Sja. Jammer.Die whopper was lekker. Geen spijt. Eet er vanavond niet minder om, morgen niet, vanochtend ook goed gegeten, ik keek net in de spiegel en ik zag er nog net zo uit als vanochtend. En dat is al maanden zo. Niet dat ik elke dag een whopper eet, maar wel dat ik geen truukjes meer uithaal, niet wakker lig van dat ene glas niet-ligh frisdrank, voor een feestje 2 kilo af kan vallen en daarna niet nog eens 5 kilo eraf honger.
HA! Ik ben een lapzwans, ik ben een luie donder, en ik zit graag op de kast
, maar ik ben, helemaal zelf, eetstoornis-vrij!
![]()
Zo. Dat moest ik even kwijt.voor iedereen. Of je dat nou wilt of niet.
MAZZELTOF!quote:Op maandag 29 januari 2007 00:04 schreef dawg het volgende:
Ik heb erg goed nieuws gehad! Geen details, alleen dat ik ergmegasupernietmeernormaal blij ben.![]()
Dit topic klopt nietquote:Op zondag 28 januari 2007 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Omdat hier baggeren leuk lijkt te zijn, beloof ik bij deze dit topic strenger te modereren dan normaal
Stuk of 6 reacties verwijderd, de volgende heeft een probleem.
Een mens die positief moet zijn door positieve ervaringen is een brok ellende.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Winterdepressies schminterdepressie, fuck alle negatieve dingen in de wereld en kom hier positief en optimistisch doen. Remember WoW (van Fok, niet het levensverslindende spel)? Dat idee, maar dan zonder de bagger en offtopic reacties.
Is er iets goeds gebeurd met je op relationeel of psychologisch gebied? Kom het hier melden! De wereld en R&P in het bijzonder kan wel wat positivisme gebruiken.
Wat voorbeeldjes:
[..]
[..]
Het maakt niet uit of je eindelijk voor het eerst telefoonnummers hebt gewisseld met een leuk meisje of dat je hebt gehoord dat je genezen bent van [ernstige ziekte], zolang het R&P-gerelateerd is feesten we graag met je mee.
Game on.
Bij deze nog een keer dan:quote:Op zondag 28 januari 2007 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Omdat hier baggeren leuk lijkt te zijn, beloof ik bij deze dit topic strenger te modereren dan normaal
Stuk of 6 reacties verwijderd, de volgende heeft een probleem.
Huh, o ja? hoe laat kom je dan? Ik weet nergens van...quote:Op maandag 29 januari 2007 00:01 schreef Integrity het volgende:
Ik ga morgen naar een man van God. Ik ben echt benieuwd wat hij allemaal gaat zeggen.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:20 schreef DeeCruise het volgende:
Vanaf morgen drie dagen vrij....Drie dagen gevuld met niksdoen. Bier, hash, films, muziek, en vrouwen...
Ongelofelijk lekker!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |