En dan klokov wel? De man die een note verwijderd is van een mental breakdown?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dit is sigmaterial, gvd wat jammer dat precies jij dat nu weer moet posten.
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:33 schreef Ethanolic het volgende:
Mmmmm klokov zet FF lkre gijle spreadsheet in op mmmmmmmmm wil geniete
Ik ga hier natuurlijk niet een schaduwdiscussie voeren.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 13:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Danny wat ben je nou kwijt maandelijks om fok in de lucht te houden? Noem eens wat getallen...
Net nog een gyle spreadsheet met 6000 klanten gexporteerd. Ejaculatus spontanus.quote:
Ja, maar dat is grappig.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan klokov wel? De man die een note verwijderd is van een mental breakdown?
Et tu, brute?
Ik werd gister wel benaderd door een homo op instaquote:
Heerlijk van zon Latijns Amerikaanse beerquote:Youre cute to
zolang je maar niet nog een crisis aan het opzetten bent ethan. Ik ben nog aan het herstellen van de negatieve rente op mijn lening.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Net nog een gyle spreadsheet met 6000 klanten gexporteerd. Ejaculatus spontanus.
Een beetje hipsterquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben je ook al van de insta-selfies dan? Icm met die baard wordt dat wel een beetje te hipsterig, vind je niet?
ik heb twee monitors op werk vriendjequote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:46 schreef Faeroer het volgende:
[ afbeelding ]
Hey seto ben jij dat in die plaatje
Skinny jeans en alles, the full shebang?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Een beetje hipster
Ik ben de definitie van hipster (voordat get mainstream werd)
Nee mss toch maar doen, voor de likes.quote:
Ja maar jij hebt zelf geen foto's gepost n je volgt slechts 19 mensen. Doe je wel een beetje zelf antiquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:54 schreef Champy het volgende:
Door drinky zn insta staat heel mijn voorgestelde instalijstje vol met baarden
ik zeg toch hipster voordat het cool was. Gewoon eigen identiteit.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Skinny jeans en alles, the full shebang?
Wat een teleurstelling.
[..]
Nee mss toch maar doen, voor de likes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Link de naughty foto's ff, ik betaal je in chipotlesaus.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:00 schreef Ethanolic het volgende:
Drinkt DM je instagram
Heb je er een volger bij
Al 2 dagen jaquote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt zelf geen foto's gepost n je volgt slechts 19 mensen. Doe je wel een beetje zelf anti
maar wel gefeliciteerd verder met je dinges, jeweetwelquote:
Jezus wat is dit, high school? Gewoon out with the details. Kom ter een baby-champy aan, nu de hond er al is?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
maar wel gefeliciteerd verder met je dinges, jeweetwel
Thanks.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:12 schreef Drinky het volgende:
Alleen insiders weten.
Jullie hebben ook gemist wat er met Ray is gebeurd. Maar ik bemoei me verder niet.
Je en dan schiet het ook omhoog, teringjantje.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:26 schreef Questular het volgende:
Het geluid wat er aan te pas komt....nasty
Is dit nou de eerste keer dat je nat wordt op dat eiland?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Fucking tropische regen. Tot zover mijn strandplannen.
quote:
Ze heeft toch een zwembad.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is dit nou de eerste keer dat je nat wordt op dat eiland?
Oh Corretje toch. Wil je jungle fever-verhalen horen?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is dit nou de eerste keer dat je nat wordt op dat eiland?
Nee ik heb vernomen dat aids ook via het internet overdraagbaar is. Ondanks dat ik op Apple zit ben ik wel bang voor die virusquote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh Corretje toch. Wil je jungle fever-verhalen horen?
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Plus dat zou betekenen dat ik afgevallen ben.
lekker boeiendquote:
wilde iets gemeens zeggen maar waarschijnlijkheid dat hij binnen nu en 3 minuten komt posten is te groot dus:quote:
die vent links heeft het er maar moeilijk meequote:
Hij moest toch maar wel meedoen met de opname.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:08 schreef fathank het volgende:
[..]
die vent links heeft het er maar moeilijk mee
Wat is je score?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh Corretje toch. Wil je jungle fever-verhalen horen?
Smooth vriendquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:35 schreef VMSDKR het volgende:
Even zonder gekheid clumsy, heb je daar al een beetje negerlul gehad?
regel van 3?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:37 schreef Ethanolic het volgende:
Zwak. Zelfs met de regel van 3 heb je er 0.
Bicepspees afgescheurd tijdens 240kg deadlift.quote:
Wat de fuckquote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:40 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Bicepspees afgescheurd tijdens 240kg deadlift.
bewijs?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 17:40 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Bicepspees afgescheurd tijdens 240kg deadlift.
quote:
Plate-loaded machines zijn gewoon de bom hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:14 schreef Klokov het volgende:
Gewoon alleen maar op machines zitten en je piemel op internet posten is inderdaad veel veiliger.
Heb je een machine voor de seal row?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:15 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Plate-loaded machines zijn gewoon de bom hoor
Ga niet praten tegen mijn seal row machine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:16 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je een machine voor de seal row?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Waar is de machine?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |