Vind je het gek als een miljoen potentiële rapists je land omver lopen en ze gaan gooien met waterflessen omdat ze naar Duitsland willen? Ze zijn gewoon verdrietig dat al die waterflessen zijn weggegooid, terwijl de Hongaren alleen maar die éne vrouw en baby wilden helpen.quote:Op woensdag 20 januari 2016 05:42 schreef no1uknow het volgende:
Wat me nog wel het meest verbaasde/intrigeerde was de mentaliteit van een beaten-down dog van de gemiddelde 40+ hongaar. Allemaal een lege blik, starend in het niets, overal. Vooral in het OV goed merkbaar. Hoezo niet communistisch
als je eens een echte man ontmoeten wilt moet je me maar dmmmen voor een afspraakquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:19 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat ik nu een andere gamer date? Heb hem niet in een game ontmoet ofzo
gamers zijn over het algemeen niet echt stabiele mensen tbhquote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:19 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wat maakt het uit dat ik nu een andere gamer date? Heb hem niet in een game ontmoet ofzo
Voor mij niks hoor. Alleen grote kans dat deze op termijn ook liever aan z'n computertje sleutelt dan aan jou.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 23:19 schreef IrCute het volgende:
[..]
Gisteren net deels uitgestapt.quote:
idd same herequote:Op woensdag 20 januari 2016 08:14 schreef Questular het volgende:
Ik game al jaren, heb gewoon een baan, vriendin en een mooi huis.
#hetkanduswel
Hoeveel uur per week gamen is een gamer dan?quote:Op woensdag 20 januari 2016 07:55 schreef seto het volgende:
[..]
gamers zijn over het algemeen niet echt stabiele mensen tbh
ik ben als echte rustige jongen wel een uitzondering
quote:Op woensdag 20 januari 2016 08:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
idd same here
behalve het mooie huis dan
en de baan
en vriendin
denk wel 20quote:Op woensdag 20 januari 2016 08:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel uur per week gamen is een gamer dan?
quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:18 schreef Klokov het volgende:
20 uur, neem liever een halve baan erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |